Connect with us

New Business

Ο Έλον Μασκ πουλά 6,9 δισεκατομμύρια δολάρια μετοχές της Tesla καθώς πλησιάζει η αγωγή στο Twitter

Published

on

[cmsmasters_row data_shortcode_id=”lks01d5feu” data_padding_bottom_mobile_v=”0″ data_padding_top_mobile_v=”0″ data_padding_bottom_mobile_h=”0″ data_padding_top_mobile_h=”0″ data_padding_bottom_tablet=”0″ data_padding_top_tablet=”0″ data_padding_bottom_laptop=”0″ data_padding_top_laptop=”0″ data_padding_bottom_large=”0″ data_padding_top_large=”0″ data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”0″ data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center” data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_padding_right=”3″ data_padding_left=”3″ data_width=”boxed”][cmsmasters_column data_width=”1/1″ data_shortcode_id=”9f0q3vrmch” data_animation_delay=”0″ data_border_style=”default” data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center”][cmsmasters_text shortcode_id=”2wi6b0snmi” animation_delay=”0″]

Το αφεντικό της Tesla, Έλον Μασκ, πούλησε άλλες 7,92 εκατομμύρια μετοχές της κατασκευάστριας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αξίας περίπου 6,88 δισ. δολαρίων (5,7 δισ. £).

Οι πωλήσεις πραγματοποιήθηκαν μετά την ετήσια συνέλευση των μετόχων της εταιρείας την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με τις ρυθμιστικές καταθέσεις.

Ο Μασκ λέει ότι χρειάζεται τα χρήματα σε περίπτωση που αναγκαστεί να αγοράσει το Twitter για 44 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο πολυδισεκατομμυριούχος βρίσκεται επί του παρόντος σε δικαστική διαμάχη με την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, αφού είπε τον περασμένο μήνα ότι θα αποχωρούσε από μια συμφωνία για την αγορά του.
Οι τελευταίες συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν στις 5, 8 και 9 Αυγούστου, σύμφωνα με έξι καταθέσεις στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ.

Μετά τη δημοσιοποίηση της είδησης της πώλησης της μετοχής, ο Μασκ απάντησε σε ένα tweet που ρώτησε αν είχε τελειώσει την πώληση μετοχών της Tesla με «ναι», προσθέτοντας ότι χρειαζόταν τα χρήματα σε περίπτωση που αναγκαζόταν να αγοράσει το Twitter και δεν μπορούσε να εξασφαλίσει μερικά από τα χρηματοδότηση για τη συμφωνία.


[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row]

Business

Meridian Travel – Ο έμπιστος ταξιδιωτικός σύμβουλος στο διαδίκτυο.

Published

on

Στη σύγχρονη εποχή, όλοι αναζητούμε τρόπους να διαφύγουμε από τους γρήγορους και πιεστικούς ρυθμούς ζωής με σύντομες, κοντινές – ή άλλωτε – μακρινές αποδράσεις που θα μας προσφέρουν αναψυχή, εμπειρίες και όμορφες στιγμές. Τώρα πια, χάρη στο Meridian Travel https://meridiantravel.gr/ , η οργάνωση του ταξιδιού σας μοιάζει με την πιο απλή και συγχρόνως ευχάριστη διαδικασία.

Η αναβίωση του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού πρακτορείου στην Ελλάδα, με 34 χρόνια εμπειρίας στο χώρο, είναι πλέον γεγονός και υπόσχεται ταξιδιωτικά πακέτα που όχι μόνο ανταποκρίνονται σε κάθε επιθυμία σας, αλλά ξεπερνούν τις προσδοκίες σας.
Με γνώμονα τη διασκέδαση, την άνεση και κυρίως την ασφάλειά σας, η εξειδικευμένη ομάδα του Meridian Travel, πραγματοποιεί συνεχείς έρευνες για την διασφάλιση των καλύτερων αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων, διατηρώντας άριστη σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής.

Πάνω από 30 προορισμοί, στις πιο δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης ή του Εξωτερικού, περιμένουν να τους ανακαλύψετε.
Μεταξύ αυτών, αξίζει να σημειωθεί η πανέμορφη Βιέννη – η πόλη της όπερας και της σοκολάτας, το Μιλάνο – ο παράδεισος της μόδας, το Παρίσι – η πόλη του φωτός και του ρομαντισμού καθώς και η μητρόπολη της τέχνης & του πολιτισμού που δεν είναι άλλη από τη Νέα Υόρκη.
Ακόμη, στο πνεύμα των ημερών, παρέχουμε για τους ταξιδιώτες της “τελευταίας στιγμής” μοναδικά πακέτα ταξιδιών στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς, σε προορισμoύς όπως το ονειρικό Άμστερνταμ, το πανέμορφα στολισμένο Λονδίνο ή το Ροβανιέμι, για μία αυθεντική γνωριμία με τον Άγιο Βασίλη.

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα meridiantravel.gr, περιγιηθείτε στον ευρύ κατάλογο του Meridian Travel και η επόμενη περιπέτειά σας είναι μόλις ένα κλικ μακριά!
Είμαστε εδώ να κάνουμε τα όνειρά σας πραγματικότητα!

Βρείτε μας στα Social Media:
Instagram: meridiantravel.gr
Facebook: Meridian Travel

Continue Reading

Creative

Τι είναι η Γραφιστική και πόσο χρήσιμη είναι στην επιχείρηση μας;

Published

on

By

Άτομο σχεδιάζει λογότυπο.

Οι πιθανότητες είναι ότι έχετε κάποια ιδέα για το τι είναι η γραφιστική και πώς μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας. Όποιο είδος επιχείρησης κι αν έχετε, πιθανότατα έχετε ήδη χρησιμοποιήσει κάποιο βασικό γραφικό σχέδιο.

Ωστόσο, η γραφιστική σχεδίαση πολύ συχνά υποχρησιμοποιείται και υποβαθμίζεται σε πολλές επιχειρήσεις. Αυτό είναι ατυχές, καθώς η γραφιστική μπορεί να είναι μια από τις πιο προσιτές και αποτελεσματικές στρατηγικές στο οπλοστάσιό σας.

Εδώ θα μάθετε γιατί η γραφιστική είναι απαραίτητη για την επιχείρησή σας.

Σύγχρονες Προκλήσεις στη Γραφιστική

Η γραφιστική υπήρχε, με τη μια ή την άλλη μορφή, από τότε που τα ανθρώπινα όντα έβαζαν εικόνες πάνω σε επιφάνειες. Ωστόσο, η σύγχρονη εποχή προσφέρει νέες ευκαιρίες καθώς και νέες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις που πρέπει να αξιοποιήσουν τη γραφιστική. Ακολουθούν μερικές από τις σύγχρονες προκλήσεις της γραφιστικής και πώς μπορεί να επηρεάσουν την επιχείρησή σας:

Το να τραβήξετε την προσοχή του καταναλωτή είναι δύσκολο

Οι καταναλωτές κατακλύζονται από διαφημίσεις σε όλα τα μέσα περισσότερο από ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε όλο και περισσότερα εντυπωσιακά γραφικά για να τραβήξετε την προσοχή των καταναλωτών.

Ο χρόνος που έχετε για να το καταφέρετε αυτό είναι επίσης μικρότερος. Ενώ μπορεί να έχετε περισσότερη πρόσβαση στους καταναλωτές σας από ποτέ, το να κρατάτε τους εστιασμένους σε εσάς και να ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να πείτε μπορεί να είναι πιο δύσκολο από ποτέ.

Γραφιστική σχεδίαση για πλατφόρμες

Η Γραφιστική συνήθιζε να χρησιμοποιείτε για την εκτύπωση κυρίως. Ωστόσο, υπάρχει τώρα ένας εκπληκτικός αριθμός πλατφορμών ( Social Media ) όπου πιθανότατα θα θέλετε να έχετε παρουσία για να εκμεταλλευτείτε πλήρως τις διαφημιστικές σας ευκαιρίες. Κάθε μία από αυτές τις πλατφόρμες έχει τους δικούς της κανόνες και κανονισμούς σχετικά με τον τρόπο δημοσίευσης πολυμέσων, το μέγεθος που πρέπει να είναι και πολλά άλλα.

Αυτό μπορεί να καταστήσει πολύ πιο δύσκολο και πιο απογοητευτικό για μια μικρή ή ακόμα και μεσαία επιχείρηση να παράγει όλα τα μέσα που χρειάζονται. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι χρειάζονται περισσότερα μέσα από ό,τι παλιά για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών και να παρακινήσουν τις συμπεριφορές τους.

Ορισμένοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων βρίσκονται σε μια κούρσα με τον καταναλωτή και προσπαθούν πάντα να παράγουν αρκετό περιεχόμενο για να τραβήξουν την προσοχή του, αλλά καταλήγουν να παράγουν όλο και χαμηλότερης ποιότητας περιεχόμενο, το οποίο είναι όλο και πιο πιθανό να αγνοηθεί από τον καταναλωτή. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που ενώ είναι πιο εύκολο να δημιουργήσετε το δικό σας περιεχόμενο από ποτέ, είναι πιο σημαντικό από πριν να προσλάβετε έναν εξειδικευμένο γραφίστα για να δημιουργήσει αυτό το περιεχόμενο για εσάς.

Μια επαγγελματική ομάδα παραγωγής περιεχομένου μπορεί να δημιουργεί συνεχώς εξαιρετικά υψηλής ποιότητας και δημιουργικά γραφικά για να ανταποκρίνεται στους διαφημιστικούς σας στόχους και σε όλες τις σημαντικές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των μηχανών αναζήτησης, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τι είναι το Graphic Design;

Όταν οι περισσότεροι από εμάς σκεφτόμαστε τη γραφιστική, σκεφτόμαστε μια στατική εικόνα. Η γραφιστική έχει προχωρήσει πολύ περισσότερο από αυτό. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για το πώς η γραφιστική μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην επιχείρησή σας:

Branding

Ο σχεδιασμός της επωνυμίας που χρειάζεται μια επιχείρηση για να δημιουργήσει μια ταυτότητα που θα αντικατοπτρίζει πλήρως τον στόχο και το όραμα της επιχείρησης ούτως ώστε να πραγματοποιήσει μια ισχυρή και αξέχαστη σύνδεση στο μυαλό του καταναλωτή.

Δημιουργικό για τα προϊόντα σας.

Είτε έχετε ένα προϊόν που θέλετε να πουλήσετε είτε θέλετε να δημιουργήσετε ένα brand γύρω από το προϊόν σας για να σας βοηθήσει να το διαφημίσετε αποτελεσματικά η γραφιστική μπορεί να σας βοηθήσει.

Δημιουργικό συσκευασίας

Πολύ συχνά, οι επιχειρήσεις δίνουν προσοχή στο πώς θα φαίνονται τα προϊόντα τους και το είδος της επωνυμίας που θα φέρουν, αλλά παραβλέπουν πώς θα είναι η συσκευασία. Ένας εξαιρετικός γραφίστας μπορεί να κάνει τη συσκευασία τόσο ελκυστική και κατάλληλη για την εικόνα της επωνυμίας σας όσο το ίδιο το προϊόν.

Point-of-purchase graphics.

Είτε πουλάτε το προϊόν ή την υπηρεσία σας αυτοπροσώπως είτε στο διαδίκτυο, το περιεχόμενο που παρουσιάζετε στον πελάτη σας όταν είναι έτοιμοι να κάνουν μια αγορά έχουν σημασία. Το σωστό περιεχόμενο μπορεί να κάνει τη διαφορά στην πώληση του προϊόντος σας .

Ο Σκοπός της Γραφιστικής

Η γραφιστική σχεδίαση συχνά εξυπηρετεί περισσότερους από έναν σκοπούς ταυτόχρονα. Δύο πράγματα που η γραφιστική σχεδίαση σχεδόν πάντα προορίζεται να επιτύχει είναι να ενημερώσει ή να πείσει.

Η γραφιστική σχεδίαση συχνά κάνει και τα δύο αυτά πράγματα ταυτόχρονα. Το σωστό είδος ενημερωτικού γραφιστικού σχεδιασμού μπορεί πολύ συχνά να επηρεάσει τη γνώμη του καταναλωτή απλώς με την παρουσίαση πληροφοριών. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την επιχείρησή σας να επηρεάζει τη γνώμη των καταναλωτών χωρίς να δίνει την εντύπωση ότι είναι χειριστική ή αυτοεξυπηρετούμενη, όπως τόσο συχνά κατηγορείται η διαφήμιση. Παρακάτω θα μάθεις περισσότερα για τους δύο κύριους σκοπούς της γραφιστικής, καθώς και ορισμένους δευτερεύοντες σκοπούς.

Πληροφόρηση

Πολλοί άνθρωποι ενημερώνονται πιο εύκολα μέσω της εικόνας παρά μέσω ενός απλού κειμένου. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στα social media που ο καταναλωτής κατακλύζεται από πληροφορία και το χρονικό διάστημα που έχει μια επιχείρησή να επικοινωνήσει το μήνυμα της είναι περιορισμένο. Για παράδειγμα ένα infographic μπορεί να επικοινωνήσει πιο εύκολα σημαντικά σημεία του μηνύματος σας από ένα απλό κείμενο.

Πειθώ

Επειδή τα οπτικά στοιχεία μπορούν και λειτουργούν εκτός της τυπικής επικοινωνίας όπως η ομιλία, μπορούν να είναι πολύ πιο πειστικά και λιγότερο διαφανή από άλλες μορφές επικοινωνίας. Η σωστή οπτική διαφήμιση μπορεί να εμπνεύσει συναισθήματα όπως φόβο ή ενθουσιασμό για να παρακινήσει μια αγορά. Μπορούν επίσης να προκαλέσουν συναισθήματα φθόνου ή μια αίσθηση ενός προβλήματος που χρειάζεται λύση.

Brand

Πέρα από την δημιουργία ενός σωστού brand που ακόμη και οι πιο απλές επιχειρηματικές ιδέες έχουν κάποιο βασικό στοιχείο branding όπως ένα λογότυπο πολύ σημαντικό είναι και η σωστή διατήρηση του σε όλα τα μέσα. Να υπάρχει συνοχή, συνέπεια και σταθερότητα στην online εικόνα σας.

Γιατί είναι τόσο αποτελεσματική η γραφιστική;

Τα οπτικά στοιχεία ξεπερνούν τα λόγια και παρέχουν μια πιο αποτελεσματική επικοινωνία. Όταν γίνεται σωστά, το καλό δημιουργικό βελτιώνει τις εντυπώσεις των πελατών σας και τους παρακινεί να αλληλεπιδράσουν με την επιχείρησή σας.

Αν θέλετε και εσείς να βελτιώσετε την εικόνα σας, να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας και κατα συνέπεια τις πωλήσεις σας δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε με την visual pro για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε τους στόχους της επιχείρησής σας.

Πηγή: www.visualpro.gr

Continue Reading

New Business

Σύντομα θα μπορείτε να κάνετε κρατήσεις πτήσεων μέσω της Uber, αν βρίσκεστε στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Published

on

By

Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία Uber εμμένει στους στόχους της “Amazon και Google των μεταφορών”, προσθέτοντας κρατήσεις πτήσεων στη λειτουργία Uber Travel της εφαρμογής. Ξεκινώντας πρώτα στο Ηνωμένο Βασίλειο αυτό το καλοκαίρι, η λειτουργία σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να αγοράζουν πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού μέσα από την εφαρμογή, η οποία υποστηρίζεται από τον ταξιδιωτικό πράκτορα Hopper. Για να κλείσετε μια πτήση, θα μπορείτε να πληκτρολογήσετε την επιθυμητή προέλευση και τον προορισμό σας με τις ημερομηνίες, να ελέγξετε τις επιλογές σας και, στη συνέχεια, να κάνετε κράτηση και να πληρώσετε μέσα από την εφαρμογή. Μπορείτε επίσης να διαλέξετε τις θέσεις σας, αν πετάτε με μεγάλο αερομεταφορέα, αλλά το αν αυτό θα σας κοστίσει επιπλέον μένει να το δούμε. Η Uber δήλωσε ότι οι κρατήσεις πτήσεων εντός της εφαρμογής θα συνοδεύονται από επιπλέον προσφορές, όπως “πάγωμα τιμών, εγγύηση διακοπής πτήσης, ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο, αλλαγή για οποιονδήποτε λόγο και υποστήριξη VIP”.

Πρόκειται για την τελευταία προσθήκη στο Uber Travel, το τμήμα της εφαρμογής που σας επιτρέπει να κάνετε κρατήσεις για μεταφορές από αεροδρόμια, ξενοδοχεία, πούλμαν, τρένα και άλλα στοιχεία ταξιδιού, τα οποία στη συνέχεια ομαδοποιούνται σε ταξίδια και συνδέονται με το λογαριασμό σας στο Gmail ή το Outlook. Η λειτουργία μεταφοράς είναι ιδιαίτερα έξυπνη, καθώς η εταιρεία θα προσαρμόσει την ώρα παραλαβής σας εάν η πτήση σας έχει καθυστέρηση ή είναι νωρίς, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα παρακολούθησης πτήσεων, και θα σας δώσει πραγματικές οδηγίες για την ίδια τη ζώνη παραλαβής. “Η προσθήκη των πτήσεων στην εφαρμογή Uber είναι μια μεγάλη νίκη για τους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου που αναζητούν έναν ευκολότερο τρόπο για να κάνουν κρατήσεις για ταξίδια”, δήλωσε ο Frederic Lalonde, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Hopper, σε δήλωση τύπου. “Αυτή η νέα συνεργασία θα προσφέρει στους χρήστες της Uber επιλογές, διαφάνεια και ευελιξία κατά την κράτηση πτήσεων, και όλα αυτά στο ίδιο μέρος που ήδη κάνουν κράτηση για τις άλλες μετακινήσεις τους”.

Πηγή: mashable.com

Continue Reading

Trending