fbpx
Ο Marques Brownlee περιγράφει λεπτομερώς τo επάγγελμα του ως YouTuber και πώς κερδίζει χρήματα στην πλατφόρμα.

Ο Marques Brownlee αποταμίευε χρήματα γυμνάσιο όταν αποφάσισε να ξεκινήσει ένα κανάλι YouTube. Τα χρήματα που εξοικονομούσε θα τον βοηθούσαν να αγοράσει ένα νέο φορητό υπολογιστή, όπου θα μπορούσε να βιντεοσκοπίσει και να επεξεργαστεί βίντεο. Το 2009, δημοσίευσε το πρώτο του βίντεο τεχνολογικής αναθεώρησης, το οποίο επικεντρώθηκε στο τηλεχειριστήριο του κέντρου πολυμέσων με το νέο του φορητό υπολογιστή. Τώρα 12 χρόνια αργότερα, το κανάλι του έχει γίνει ένα από τα κορυφαία κανάλια τεχνολογίας στο YouTube και έχει 13 εκατομμύρια συνδρομητές.

Τα βίντεο του Brownlee στο YouTube περιλαμβάνουν κριτικές για τα πιο πρόσφατα smartphones, τεχνολογικά unboxings και δοκιμές με κάμερα smartphone. Έχει πάρει συνέντευξη από κορυφαίους CEO της τεχνολογίας από τον Elon Musk, τον Bill Gates στον Mark Zuckerberg . ΟBrownlee υπέγραψε με την εταιρεία ταλέντων WME και έχει μια μικρή ομάδα καλλιτεχνών γραφικών, κινηματογράφων και βοηθών. Αλλά, πώς κερδίζει χρήματα ένας ψηφιακός δημιουργός στο YouTube; “Ω, αυτή είναι η νούμερο ένα ερώτηση για την οικογενειακή επανένωση των διακοπών”, δήλωσε στη Νίλαι Πάτελ σε ένα πρόσφατο επεισόδιο του podcast του The Verge “Decoder”. Οι youtubers, όπως ο Brownlee, έχουν συχνά πολλές πηγές εσόδων, καθώς συνήθως δεν βασίζονται σε μία μόνο μορφή εισοδήματος.

Πρόγραμμα AdSense της Google

Οι δημιουργοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα συνεργατών του YouTube μπορούν να βγάλουν λεφτά από τα κανάλια τους στο YouTube τοποθετώντας διαφημίσεις σε ένα βίντεο. Αυτές οι διαφημίσεις φιλτράρονται μέσω του προγράμματος AdSense της Google. Για να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα συνεργατών του YouTube, οι δημιουργοί πρέπει να έχουν 1.000 συνδρομητές και 4.000 ώρες παρακολούθησης. Μόλις μπουν, τα βίντεό τους δημιουργούν έσοδα από διαφημίσεις που φιλτράρονται από την Google. Το πόσα χρήματα κερδίζει ένας δημιουργός (ονομάζεται AdSense) εξαρτάται, μεταξύ άλλων, από τον χρόνο παρακολούθησης, τη διάρκεια, τον τύπο βίντεο και τα δημογραφικά στοιχεία του θεατή. Το YouTube διατηρεί επίσης το 45% των εσόδων από διαφημίσεις, ενώ ο δημιουργός διατηρεί το υπόλοιπο.

Προώθηση επωνυμιών μέσω χορηγιών

Ο Βrownlee δήλωσε στο podcast της Verge ότι κερδίζει επίσης χρήματα προωθώντας μάρκες στα βίντεό του στο YouTube. Για μεγάλους YouTubers όπως ο Brownlee , οι εταιρείες πλησιάζουν και κανονίζουν διάφορες διαπραγματεύσεις με managers ή agents.

Πώληση επώνυμων εμπορευμάτων

Ορισμένοι influencers κατέχουν μια αποθήκη από την οποία αποστέλλουν μπλουζάκια, φούτερ και άλλα επώνυμα αξεσουάρ και, στη συνέχεια, θα τα πουλήσουν στο διαδίκτυο μέσω μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως το Shopify. Συγκεκριμένα, ο Brownlee έχει δημιουργήσει το δικό του merch, συνεργάζεται με μια εταιρεία (πουλάει εμπορεύματα μέσω του ιστότοπου Cotton Bureau.) “Για παράδειγμα, έχουμε ένα κατάστημα εμπορευμάτων. Μπορείτε να αγοράσετε διάφορα ρούχα που έχουν τα υπέροχα σχέδια μας”, δήλωσε ο Brownlee στο podcast της Verge.