Connect with us

Social Media

Το Facebook θα σταματήσει τις πληρωμές σε αμερικανικά ΜΜΕ

Published

on

Η Meta άρχισε να ενημερώνει εκδότες στις ΗΠΑ ότι δεν θα ανανεώσει τις συμβάσεις για την εμφάνιση του περιεχομένου τους στο Facebook News, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η Wall Street Journal

Η απόφαση επηρεάζει συμφωνίες το ύψος των οποίων ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με άτομο που έχει γνώση της κατάστασης. Η Meta έχει υπογράψει με πλήθος εκδοτών τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένων συμφωνιών ύψους δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων με ειδησεογραφικούς οργανισμούς όπως οι Wall Street Journal, New York Times και Washington Post.

Τον Ιούνιο, η Wall Street Journal είχε γράψει πως η Meta άρχισε να δείχνει σε εκδότες και άλλους στον κλάδο ότι η ανανέωση των συμφωνιών δεν ήταν προτεραιότητα. Το Axioς επίσης έχει αναφερθεί σε απόφαση της Meta να μην ανανεώσει τις πληρωμές. 

«Πολλά έχουν αλλάξει από τότε που υπογράψαμε συμφωνίες πριν από τρία χρόνια, για να δοκιμάσουμε να φέρουμε επιπλέον συνδέσμους ειδήσεων στο Facebook News στις ΗΠΑ», δήλωσε εκπρόσωπος της πλατφόρμας. «Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έρχονται στο Facebook για τις ειδήσεις και ως επιχείρηση δεν έχει νόημα να υπερεπενδύουμε σε τομείς που δεν ευθυγραμμίζονται με τις προτιμήσεις των χρηστών», συμπλήρωσε. 

Το Facebook News θα παραμείνει μία από τις λειτουργίες τις πλατφόρμες. Παρότι οι πληρωμές σε Αμερικανούς εκδότες καταργούνται σταδιακά, θα παραμείνουν σε ισχύ οι συμφωνίες σε χώρες όπως η Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία και η Αυστραλία. 

Η πλατφόρμα λάνσαρε το Facebook News το 2019. Εκείνη την εποχή, οι εκδότες ενοχλούνταν ολοένα και περισσότερο με το γεγονός ότι το Facebook και η Google έπαιρναν τη μερίδα του λέοντος στην αγορά των ψηφιακών διαφημίσεων. 

To Facebook είδε την ενασχόλησή του με τις ειδήσεις ως ένα πείραμα που τελικά δεν απέδωσε, ανέφερε άτομο που έχει γνώση της κατάστασης. Κάποια ΜΜΕ έχουν ήδη κάνει τον προϋπολογισμό για την επόμενη χρονιά δίχως να συμπεριλάβουν αυτές τις πληρωμές, σύμφωνα με στελέχη του εκδοτικού κλάδου. 

Πηγή: Lifo

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending