Connect with us

Social Media

ΕΠΙΣΗΜΟ: Το Twitter ανήκει στον Elon Musk – Έκλεισε το deal ύψους $44 δισ. δολαρίων

Published

on

Μια ιστορική στιγμή για τα social media

Επίσημο έγινε πριν από λίγο το deal μεταξύ Elon Musk και Twitter με το διάσημο κοινωνικό δίκτυο να εισέρχεται σε μια νέα εποχή.

Η εξαγορά ύψους $44 δισεκατομμυρίων σε μετρητά είναι γεγονός και το Twitter πλέον ανήκει στον Elon Musk, σε μια ιστορική στιγμή για την εταιρία που μετράει 16 χρόνια αλλά και για τα κοινωνικά δίκτυα και την εξέλιξή τους γενικότερα. 

Εδώ και πολλές ώρες το διαδίκτυο βούιζε πως ήταν θέμα χρόνου η επίσημη ανακοίνωση αφού σήμερα από το πρωί ο ιδρυτής της Tesla κάθισε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους ιδιοκτήτες του Twitter. 

Ο πλουσιότερος άνθρωπος του πλανήτη κατέχει πλέον την κοινωνική πλατφόρμα των σχεδόν 400 εκατομμυρίων χρηστών, που χρησιμοποιούν συχνά και οι ηγέτες των χωρών όλου του κόσμου. Ο ίδιος του αριθμεί πάνω από 83.3 εκατομμύρια ακόλουθους στο Twitter το οποίο προτιμούσε για να επικοινωνεί με τον κόσμο εδώ και χρόνια. 

Οι μετοχές του Twitter έκαναν άλμα 6% στο χρηματιστήριο στο άκουσμα της επισημοποίησης της εξαγοράς. 

Το tweet του Elon που έριξε spoiler

Αρκετές ώρες πριν επισημοποιηθεί από διάφορα μέσα του χώρου ο Elon Musk έκανε ένα tweet που ουσιαστικά πολλοί ερμήνευσαν ως την πρώτη εξαγγελία πως πλέον το Twitter του ανήκει. Ο μεγιστάνας έγραψε χαρακτηριστικά: 

Ελπίζω ότι ακόμη και οι χειρότεροι επικριτές μου θα παραμείνουν στο Twitter, γιατί αυτό σημαίνει ελευθερία του λόγου.

Εδώ και εβδομάδες ο Elon Musk είχε περικυκλώσει το Twitter και τις τελευταίες μέρες έσφιξε τον κλοιό γύρω από τους μετόχους του, οι οποίοι είχαν προσπαθήσει να τον απωθήσουν από το να προβεί στην εξαγορά. Τελικά, ενέδωσαν καθώς με την ολοκλήρωση της συμφωνίας θα λάβουν $54.20/ μετοχή. 

Η μεγαλύτερη υπόσχεσή του είναι να το μετατρέψει σε μια πλατφόρμα απόλυτης ελευθερίας λόγου και πως σχεδιάζει να βγάλει το Twitter από το χρηματιστήριο, ούτως ώστε να μεταμορφωθεί.

Πηγή: Unboxholics.com

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Το LinkedIn θέλει να προσθέσει παιχνίδια στην πλατφόρμα του

Published

on

Το LinkedIn, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Microsoft έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Έχει γίνει γνωστή κυρίως ως πλατφόρμα για άτομα που θέλουν να δικτυωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις για επαγγελματικούς σκοπούς και για προσλήψεις. Τώρα, όμως, η εταιρεία θέλει να μπει σε έναν εντελώς νέο χώρο και να προσθέσει επιλογές gaming για τους χρήστες.

Σύμφωνα με το TechCrunch, το LinkedIn εργάζεται σε μια νέα εμπειρία παιχνιδιών. Οι τρεις πρώτες προσθήκες θα είναι τα παιχνίδια «Queens», «Inference» και «Crossclimb».

«Παίζουμε με την προσθήκη παιχνιδιών που βασίζονται σε παζλ στην εμπειρία του LinkedIn για να ξεκλειδώσουμε λίγο τη διασκέδαση, να εμβαθύνουμε τις σχέσεις και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε την ευκαιρία για συνομιλίες», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στην ιστοσελίδα. Ωστόσο, αρνήθηκε να πει εάν η Microsoft, στην οποία ανήκουν μεγαθήρια του gaming όπως Xbox, Activision Blizzard και ZeniMax, θα συμμετάσχει στο project gaming.

Με τα χρόνια, το LinkedIn δοκίμασε μια σειρά από διαφορετικές νέες δυνατότητες για να ενισχύσει τον τρόπο και το πόσο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του, με τη στρατηγική να περιγράφεται καλύτερα ως εξής: «πώς μπορούμε να πάρουμε τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτήν τη στιγμή και να τα κάνουν σχετικά με το κοινό του LinkedIn και να επικεντρωθούν στον κόσμο της εργασίας;».

Αυτά κυμαίνονται από προσπάθειες για διαδικτυακή εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη, έως μια επιχείρηση δημοσίευσης και ειδήσεων, φέρνοντας περισσότερα εργαλεία βίντεο για δημιουργούς.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending