Connect with us

Social Media

Ο Elon Musk επιχειρεί να εξαγοράσει το 100% του Twitter για $43 δις

ο Elon Musk εξαγόρασε σχεδόν το 10% του Twitter και έγινε έτσι ο μεγαλύτερος μέτοχος του social media.

Published

on

Όπως σας ενημερώσαμε, στις αρχές του μήνα αποκαλύφθηκε πως ο Elon Musk εξαγόρασε σχεδόν το 10% του Twitter και έγινε έτσι ο μεγαλύτερος μέτοχος του social media. Ωστόσο, σε μια αναπάντεχη εξέλιξη ο πλουσιότερος άνδρας του πλανήτη αποφάσισε να μην ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας, με πολλούς να εικάζουν πως αυτό γίνεται γιατί σκοπεύει να εξαγοράσει πλήρως της πλατφόρμα.

Τελικά, αυτό ακριβώς συνέβη. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Bloomberg, ο Elon Musk μόλις έκανε την «καλύτερη» και την «τελευταία» προσφορά που πρόκειται να κάνει για να αγοράσει το 100% της εταιρίας. Ο ισχυρός άνδρας των Tesla και SpaceX θέλει να αποκτήσει το 100% του Twitter για το αστρονομικό ποσό των $43 δισεκατομμυρίων δολαρίων, επισημαίνοντας πως η πλατφόρμα έχει πολλές πιθανότητες, τις οποίες μπορεί να ξεκλειδώσει.

Αν πράγματι συμβεί αυτό, ο Elon θα πληρώσει $54.20 για κάθε μετοχή, δηλαδή 54% περισσότερο από την τιμή των μετοχών στις 28 Ιανουαρίου.

Ο Elon αποκάλυψε την προσφορά σε μια καταχώρηση που παρέδωσε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC) την Πέμπτη, τονίζοντας πως θα επανεξετάσει τη θέση του ως μέτοχος, αν η εταιρία δε δεχτεί την προσφορά.


Για την ιστορία και σε περίπτωση που δε γνωρίζετε, ο Musk, πλέον ηλικίας 50 ετών, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του PayPal, διαμορφώνοντας έτσι τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε συναλλαγές μέσω του διαδικτύου, ίδρυσε την SpaceX που έχει πετύχει πολλά στο χώρο της αεροδιαστημικής τεχνολογίας, ενώ είναι και επικεφαλής της Tesla, η οποία έχει αλλάξει το χώρο των αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια, μέσα από τις ηλεκτρικές της προτάσεις και την εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης.

Συγχρόνως, είναι και ο ιδρυτής της The Boring Company που ασχολείται με την κατασκευή τούνελ στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και συνιδρυτής της Neuralink που αναπτύσσει διεπαφές εγκεφάλου-μηχανής.

Πηγη Unboxholics.gr

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending