Connect with us

Social Media

Το Facebook θα σταματήσει τις πληρωμές σε αμερικανικά ΜΜΕ

Published

on

Η Meta άρχισε να ενημερώνει εκδότες στις ΗΠΑ ότι δεν θα ανανεώσει τις συμβάσεις για την εμφάνιση του περιεχομένου τους στο Facebook News, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η Wall Street Journal

Η απόφαση επηρεάζει συμφωνίες το ύψος των οποίων ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με άτομο που έχει γνώση της κατάστασης. Η Meta έχει υπογράψει με πλήθος εκδοτών τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένων συμφωνιών ύψους δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων με ειδησεογραφικούς οργανισμούς όπως οι Wall Street Journal, New York Times και Washington Post.

Τον Ιούνιο, η Wall Street Journal είχε γράψει πως η Meta άρχισε να δείχνει σε εκδότες και άλλους στον κλάδο ότι η ανανέωση των συμφωνιών δεν ήταν προτεραιότητα. Το Axioς επίσης έχει αναφερθεί σε απόφαση της Meta να μην ανανεώσει τις πληρωμές. 

«Πολλά έχουν αλλάξει από τότε που υπογράψαμε συμφωνίες πριν από τρία χρόνια, για να δοκιμάσουμε να φέρουμε επιπλέον συνδέσμους ειδήσεων στο Facebook News στις ΗΠΑ», δήλωσε εκπρόσωπος της πλατφόρμας. «Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έρχονται στο Facebook για τις ειδήσεις και ως επιχείρηση δεν έχει νόημα να υπερεπενδύουμε σε τομείς που δεν ευθυγραμμίζονται με τις προτιμήσεις των χρηστών», συμπλήρωσε. 

Το Facebook News θα παραμείνει μία από τις λειτουργίες τις πλατφόρμες. Παρότι οι πληρωμές σε Αμερικανούς εκδότες καταργούνται σταδιακά, θα παραμείνουν σε ισχύ οι συμφωνίες σε χώρες όπως η Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία και η Αυστραλία. 

Η πλατφόρμα λάνσαρε το Facebook News το 2019. Εκείνη την εποχή, οι εκδότες ενοχλούνταν ολοένα και περισσότερο με το γεγονός ότι το Facebook και η Google έπαιρναν τη μερίδα του λέοντος στην αγορά των ψηφιακών διαφημίσεων. 

To Facebook είδε την ενασχόλησή του με τις ειδήσεις ως ένα πείραμα που τελικά δεν απέδωσε, ανέφερε άτομο που έχει γνώση της κατάστασης. Κάποια ΜΜΕ έχουν ήδη κάνει τον προϋπολογισμό για την επόμενη χρονιά δίχως να συμπεριλάβουν αυτές τις πληρωμές, σύμφωνα με στελέχη του εκδοτικού κλάδου. 

Πηγή: Lifo

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Το LinkedIn θέλει να προσθέσει παιχνίδια στην πλατφόρμα του

Published

on

Το LinkedIn, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Microsoft έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Έχει γίνει γνωστή κυρίως ως πλατφόρμα για άτομα που θέλουν να δικτυωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις για επαγγελματικούς σκοπούς και για προσλήψεις. Τώρα, όμως, η εταιρεία θέλει να μπει σε έναν εντελώς νέο χώρο και να προσθέσει επιλογές gaming για τους χρήστες.

Σύμφωνα με το TechCrunch, το LinkedIn εργάζεται σε μια νέα εμπειρία παιχνιδιών. Οι τρεις πρώτες προσθήκες θα είναι τα παιχνίδια «Queens», «Inference» και «Crossclimb».

«Παίζουμε με την προσθήκη παιχνιδιών που βασίζονται σε παζλ στην εμπειρία του LinkedIn για να ξεκλειδώσουμε λίγο τη διασκέδαση, να εμβαθύνουμε τις σχέσεις και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε την ευκαιρία για συνομιλίες», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στην ιστοσελίδα. Ωστόσο, αρνήθηκε να πει εάν η Microsoft, στην οποία ανήκουν μεγαθήρια του gaming όπως Xbox, Activision Blizzard και ZeniMax, θα συμμετάσχει στο project gaming.

Με τα χρόνια, το LinkedIn δοκίμασε μια σειρά από διαφορετικές νέες δυνατότητες για να ενισχύσει τον τρόπο και το πόσο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του, με τη στρατηγική να περιγράφεται καλύτερα ως εξής: «πώς μπορούμε να πάρουμε τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτήν τη στιγμή και να τα κάνουν σχετικά με το κοινό του LinkedIn και να επικεντρωθούν στον κόσμο της εργασίας;».

Αυτά κυμαίνονται από προσπάθειες για διαδικτυακή εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη, έως μια επιχείρηση δημοσίευσης και ειδήσεων, φέρνοντας περισσότερα εργαλεία βίντεο για δημιουργούς.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending