Social Media

Το Twitter λέει ότι όλοι οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει πλέον να πληρώνουν για επαλήθευση προκειμένου να εκτελούν διαφημίσεις στην εφαρμογή

Published

on

Φαίνεται ότι ο Elon Musk θα προσπαθήσει να ενισχύσει τα έσοδα από τις συνδρομές του Twitter με ωμή βία, με την πλατφόρμα να ενημερώνει τώρα όλους τους διαφημιζόμενους ότι θα πρέπει να εγγραφούν είτε στο Twitter Blue είτε στο Verification for Organizations προκειμένου να συνεχίσουν να προβάλλουν διαφημίσεις στην εφαρμογή.

Στην πραγματικότητα, αυτό σημαίνει τώρα ότι τα brands θα πρέπει να πληρώνουν στο Twitter 8 δολάρια το μήνα για το Blue Tick ή 1.000 δολάρια το μήνα για την προσφορά Verification for Organizations – αν και αυτά που ήδη ξοδεύουν “πάνω από 1.000 δολάρια το μήνα” θα λαμβάνουν σύντομα αυτόματα χρυσά τσεκαρίσματα. Το οποίο μπορεί να μην είναι μια τεράστια επιβολή, από την άποψη του καθαρού κόστους. Η φθηνότερη επιλογή θα ήταν να αγοράσετε μια συνδρομή Twitter Blue για την επωνυμία σας, η οποία θα κοστίσει στην επιχείρησή σας επιπλέον 96 δολάρια ετησίως, και αν σκοπεύετε να προβάλετε διαφημίσεις στο Twitter, αυτό είναι απίθανο να έχει τεράστιο αντίκτυπο στον ετήσιο προϋπολογισμό σας.

Θα αποκτήσετε επίσης ένα επαληθευμένο τικ για το λογαριασμό της επωνυμίας σας, το οποίο θα μπορούσε να προσδώσει στην επωνυμία σας μεγαλύτερη νομιμότητα στην εφαρμογή. Από την άλλη πλευρά, όμως, καθώς ακόμη και διασημότητες προσπαθούν τώρα να απαλλαγούν από τα μπλε τικ τους, λόγω ανησυχιών σχετικά με το αρνητικό στίγμα της πληρωμής γι’ αυτό, το σημάδι ελέγχου δεν φαίνεται να επικοινωνεί το ίδιο επίπεδο κύρους ή εμπιστοσύνης που είχε κάποτε.

Σύμφωνα με το socialmediatoday.com, το Twitter Blue μπορεί επίσης να αγοραστεί από οποιονδήποτε, καθώς δεν υπάρχει διαδικασία ελέγχου. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος άλλος θα μπορούσε επίσης να κατοχυρώσει το εμπορικό σας σήμα και να αποκτήσει επίσης ένα μπλε τικ γι’ αυτό. Για να το καταπολεμήσει αυτό, το Twitter έχει προσθέσει ένα στοιχείο “άμυνας πλαστοπροσωπίας” στο πακέτο επαλήθευσης για οργανισμούς.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version