Tech

Αφήστε το ChatGPT να σχεδιάσει τις επόμενες διακοπές σας

Published

on

Γνωρίστε τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης.

Τα νέα plugins του ChatGPT μετατρέπουν το αγαπημένο σας chatbot AI σε ταξιδιωτικό πράκτορα ή προσωπικό βοηθό.

Την Πέμπτη, το OpenAI μοιράστηκε ότι σταδιακά επεκτείνει τα πρόσθετα ChatGPT στην Expedia και την Kayak, καθώς και σε ιστότοπους που δεν σχετίζονται με ταξίδια Instacart, Klarna και OpenTable. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το OpenAI θα χρησιμοποιεί plugins για να “μελετήσει τη χρήση τους στον πραγματικό κόσμο, τον αντίκτυπο και τις προκλήσεις ασφάλειας και ευθυγράμμισης” και να διερευνήσει τις περιπτώσεις χρήσης του ChatGPT.

Τα plugins της Expedia Group (στην οποία ανήκουν τα Hotels.com, VRBO, Travelocity, Hotwire και Orbitz) και της Kayak θα επιτρέψουν στους ταξιδιώτες να μιλήσουν στο ChatGPT για ταξιδιωτικές πληροφορίες που συλλέγονται από τις ιστοσελίδες τους. Οι ταξιδιώτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το πρόσθετο για να προγραμματίσουν όλες τις πτυχές ενός ταξιδιού: πτήσεις, ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και δραστηριότητες. Τα plugins του ChatGPT θα είναι αρχικά διαθέσιμα μόνο στους χρήστες του ChatGPT Plus, αλλά σταδιακά θα επεκτείνουν την ευρύτερη πρόσβαση “με την πάροδο του χρόνου”, δήλωσε η OpenAI.

Τα plugins λειτουργούν στο πλαίσιο της υπάρχουσας πλατφόρμας ChatGPT. “Πληκτρολογώντας απλά ερωτήματα φυσικής γλώσσας, όπως ‘Πού μπορώ να πετάξω από τη Νέα Υόρκη με λιγότερο από 500 δολάρια τον Απρίλιο’, οι χρήστες θα λαμβάνουν εξατομικευμένες συστάσεις με βάση τα κριτήρια αναζήτησής τους και τα ιστορικά ταξιδιωτικά δεδομένα της Kayak”, εξήγησε η Kayak στην ανακοίνωσή της.

Η ανακοίνωση του plugin ChatGPT της OpenAI έχει ουσιαστικά θέσει ένα σχέδιο για το μέλλον των ταξιδιών. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες έχουν υιοθετήσει νέες τεχνολογίες για να ανταποκριθούν σε ένα νέο κύμα ενδιαφέροντος και να προσαρμοστούν στους νέους τρόπους με τους οποίους λειτουργούν πλέον οι άνθρωποι από τότε που ξεκίνησε η πανδημία. Αυτό περιλαμβάνει τον βιομετρικό έλεγχο ασφαλείας στα αεροδρόμια, το ανέπαφο check-in στα ξενοδοχεία και την ευκολότερη και βολικότερη πραγματοποίηση ηλεκτρονικών κρατήσεων. Για ιστότοπους ταξιδιωτικών κρατήσεων όπως η Expedia και η Kayak, είναι φυσικό να ενσωματώσουν ένα εργαλείο συνομιλιακής τεχνητής νοημοσύνης που βοηθά τους ανθρώπους να πλοηγηθούν στο συχνά αγχωτικό και κουραστικό έργο του προγραμματισμού ενός ταξιδιού. Οι συσσωρευτές ταξιδιών μπορεί να στερούνται την προσωπική επαφή και την προσεκτική εξυπηρέτηση πελατών που προσέφεραν τα τοπικά, ανεξάρτητα ταξιδιωτικά γραφεία. Τώρα, το ChatGPT που ενεργεί ως προσωπικός σας βοηθός μπορεί να καλύψει αυτόν τον ρόλο.

Η ίδια ιδέα ισχύει και για άλλες εταιρείες που λανσάρουν plugins με OpenAI. Το πρόσθετο Instacart θα σας βοηθήσει να βρείτε συνταγές και να φτιάξετε μια λίστα με ψώνια, το πρόσθετο OpenTable σας δίνει συστάσεις για εστιατόρια και συνδέσμους για να κάνετε κράτηση, το πρόσθετο Klarna δίνει στους χρήστες εξατομικευμένες συμβουλές για ψώνια και σας βοηθά να βρείτε τα προϊόντα που ψάχνετε.

Οι προγραμματιστές πρόσθετων που ενδιαφέρονται να ενσωματώσουν το ChatGPT στα δικά τους προϊόντα μπορούν να εγγραφούν στη λίστα αναμονής στον ιστότοπο του OpenAI. Είναι μόνο η αρχή, αλλά μπορεί κανείς ήδη να φανταστεί έναν προσωπικό βοηθό ChatGPT για κάθε εφαρμογή που χρησιμοποιείτε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version