Creative

Αναβαθμισμένη εικόνα για την Decathlon

Published

on

Η Decathlon, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες αθλητικών ειδών στον κόσμο, ανακοίνωσε το νέο της λογότυπο, σχεδιασμένο από τη Wolff Olins. Το νέο brand στοχεύει στο να μετατραπεί η Decathlon σε μια “μάρκα αθλητικών ειδών ετοιμότητας για το μέλλον”, που θα αντικατοπτρίζει την ποικιλία των ανθρώπων που υποστηρίζει.

Με πιο φιλόξενο ύφος και μια πιο διακριτική γραμματοσειρά, το νέο λογότυπο και το εικονίδιο αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της παιχνιδιάρικης και ευχάριστης άσκησης. Με αυτήν την αναβάθμιση, η Decathlon επιδιώκει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους όλων των ηλικιών και επιπέδων να απολαμβάνουν τον αθλητισμό και να κινούνται με τον δικό τους τρόπο.

Είναι ένα βήμα προς την κατεύθυνση της ενθάρρυνσης της διασκέδασης και της χαράς στην άσκηση, απομακρύνοντας την ιδέα της τελειότητας και εστιάζοντας στην αυθεντικότητα και την απόλαυση.

Με αυτόν τον τρόπο, η Decathlon επιδιώκει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν το παιχνιδιάρικο πνεύμα μέσα τους και να απολαύσουν τον αθλητισμό με αυθεντικότητα και χαρά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version