fbpx
Απαγορεύτηκαν οι διαφημίσεις οι οποίες «θυμίζουν τη Kylie Jenner” απο το Ιnstagram

H αρμόδια υπηρεσία απαγόρευσε τις διαφημίσεις Instagram που εκτελούν δύο εταιρείες ομορφιάς που υποστηρίζουν πως  τα προιόντα τους μπορούν να κάνουν τους πελάτες να μοιάζουν με την Kylie Jenner, το νεώτερο μέλος της αμερικανικής τηλεοπτικής οικογένειας στην τηλεόραση Kardashian-Jenner.

Τα ινστιτούτα αισθητικής AKJ Aesthetics και Queen of Aesthetics χρησιμοποίησαν εικόνες της Jenner, η οποία έχει ένα τεράστιο fanbase λόγω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που περιλαμβάνει σχεδόν 150 εκατομμύρια οπαδούς στο Instagram που ανήκει στο Facebook για να προωθήσει τις αισθητική διαδικασία “filler” που διατίθενται στο εμπόριο ως “Kylie Jenner package”.

Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) αμφισβήτησε κατά πόσον οι διαφημίσεις που χαρακτηρίζουν  την Jenner πρότειναν παραπλανητικά ότι τα πακέτα τους θα έδιναν στους πελάτες τους τα χείλη, τα μάγουλα και τη γνάθο που μοιάζουν πολύ με την εμφάνισή της.

Και οι δύο εταιρείες δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν τις εικόνες του 22χρονου δισεκατομμυριούχου μοντέλου διότι απευθύνονταν στους πελάτες-στόχους τους και η Jenner και άλλα μέλη της οικογένειάς της είχαν βελτιώσεις στα χείλη, τα μάγουλα και τις γνάθες λόγω των “fillers” που αναγράφονται στις διαφημίσεις. Η AKJ Aesthetics προσέφερε επίσης ένα “πακέτο Kylie” ως βραβείο στον διαγωνισμό, το οποίο η ASA αποφάνθηκε ότι ήταν ανεύθυνο.

“Θεωρήσαμε ότι οι καταναλωτές θα καταλάβαιναν από τις διαφημίσεις ότι θα μπορούσαν να επιτύχουν παρόμοια αποτελέσματα με αυτές της Kylie Jenner και ότι οι φωτογραφίες απεικονίζουν με ακρίβεια τι θα μπορούσε γενικά να επιτευχθεί με τη χρήση των διαφημιζόμενων αισθητικών διαδικασιών”, ανέφερε η ASA.

“Ως εκ τούτου, αναμέναμε να δούμε ότι το άτομο στην διαφήμιση, Kylie Jenner, είχε χρησιμοποιήσει αυτά τα προϊόντα και η διαφήμιση ήταν μια ρεαλιστική απεικόνιση του τι θα μπορούσαν να επιτύχουν τα προϊόντα”.

Η ASA απαγόρευσε τις διαφημίσεις και είπε στην AKJ Aesthetics και την Queen of Aesthetics να μην χρησιμοποιούν διασημότητες στις διαφημίσεις εάν δεν έχουν χρησιμοποιήσει τα προϊόντα τους.

Η ASA απαγόρευσε επίσης μια τρίτη διαφήμιση ομορφιάς Instagram, την οποία διαχειρίζεται η Beauty Boutique Aesthetics, με ένα άλλο μέλος της γνωστής οικογένειας, Kim Kardashian, για την προώθηση του Botox. Είναι αντίθετο με τον κώδικα διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου για την εμπορία φαρμάκων που χορηγούνται μόνο με συνταγή.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, το Instagram δήλωσε ότι θα αρχίσει να κρύβει προσφορές για καλλυντικά χειρουργεία και άλλα προϊόντα διατροφής σε ηλικίες κάτω των 18 ετών. Πέρυσι, η ίδια, η οποία  έχει 148 εκατομμύρια οπαδούς μέσω Instagram, κατηγορήθηκε για την προώθηση ενός γλειφιτζούριου που καταστέλλει την όρεξή.

Η Kylie Jenner έχει τεράστια κοινωνική δύναμη λόγω των social media.  Aυτό αποδεικνύεται εύκολα, αφού σύμφωνα με πηγές με ένα απλό e Cosmetics” αξία της εταιρείας κατα tik;vntweet πέρυσι ρωτώντας τους 28 εκατομμύρια ακόλουθους της στο Twitter “ αν εξακολουθούν να μπαίνουν στο Snapchat έριξε την χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας κατα

$ 1.3δις (£ 1δισ.)

Νωρίτερα φέτος, το Forbes όρισε την 21χρονη Jenner,ως την νεαρότεροη δισεκατομμυριούχο του κόσμου, κερδίζοντας τον συνιδρυτή του Facebook, Mark Zuckerberg. Η ίδια δημιούργησε μια αυτοκρατορία μακιγιάζ “ Kylie Cosmetics” την οποία  διαχειρίζεται μέσω του iPhone της και με τη βοήθεια της μητέρας της Kris.

Leave a Reply

Your email address will not be published.