Connect with us

Social Media

BeReal, η νέα μανία της Gen Z: Ένα app καλεί να γίνουμε «αληθινοί»- σε 2 λεπτά και χωρίς φίλτρα.

Published

on

Το BeReal φτιάχτηκε το 2020, αλλά φαίνεται πως τώρα ήρθε η στιγμή του αφού τα downloads της εφαρμογής έχουν αυξηθεί κατά 315% από την αρχή της χρονιάς, καταλαμβάνοντας πλέον την τέταρτη θέση στη λίστα των social media apps με τις περισσότερες λήψεις, πίσω από το Instagram, το Snapchat και το Pinterest.

Σύμφωνα με την περιγραφή της εφαρμογής στο App Store της Apple, το BeReal καλεί τους χρήστες να δείξουν στους φίλους τους «ποιοι πραγματικά είναι, για μια φορά», αφαιρώντας φίλτρα και στημένες πόζες ή την δυνατότητα να επεξεργαστούν τις φωτογραφίες.

Το BeReal επιτρέπει ουσιαστικά στον χρήστη να μοιράζεται φωτογραφίες του εαυτού του και της ζωής του, αλλά με μια προϋπόθεση: πρέπει να δημοσιεύεις μια φορά την ημέρα, την ίδια ώρα.

Η εφαρμογή ειδοποιεί τον χρήστη σε τυχαία στιγμή κατά τη διάρκεια της ημέρας ότι είναι «ώρα να γίνεις αληθινός». Όταν ο χρήστης ανοίξει την εφαρμογή, ξεκινά ένα χρονόμετρο δύο λεπτών, δίνοντάς του περιορισμένο χρόνο για να απαθανατίσει ό,τι κάνει εκείνη τη στιγμή.

Την ίδια στιγμή, το BeReal τραβάει μια φωτογραφία χρησιμοποιώντας τόσο την μπροστινή όσο και την πίσω κάμερα, ώστε οι υπόλοιποι χρήστες να μπορούν να δουν πώς είναι και πού βρίσκεται.

Σύμφωνα με τους «κανόνες», ο χρήστης μπορεί να διαγράψει κάποια ανάρτηση μόνο μία φορά την ημέρα, αφού την έχει δημοσιεύσει στη ροή. Κι ενώ μπορεί να επαναλάβει το BeReal όσες φορές θέλετε κατά τη διάρκεια της αντίστροφης μέτρησης των δύο λεπτών, αφού πατήσει το “post”, μπορεί να το διαγράψει και να το επαναλάβει μόνο μία φορά.

Αυτό που ήθελαν, βασικά, οι εμπνευστές του ήταν να αποθαρρύνουν τους χρήστες από το να ξοδεύουν πολύ χρόνο στις αναρτήσεις τους, μην επιτρέποντάς τους να κάνουν πολλαπλές προσπάθειες.

Για να αντιδράσετε στη δημοσίευση κάποιου άλλου στο BeReal, δεν γίνεται απλώς να πατήσετε μια “καρδιά” ή “thumbs up”, αντιθέτως πρέπει να τραβήξετε φωτογραφία του προσώπου σας μέσω της εφαρμογής- τα λεγόμενα “realmojis”, όπου αντί για emoji, οι εκφράσεις του προσώπου σας γίνονται “ζωντανό emoji”.

Πηγή: lifo.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending