fbpx
O COVID 19 καθιστά τους influencers πιο σημαντικούς;

Το μάρκετινγκ για έναν Influencer έχει λάβει μεγαλύτερη προσοχή καθώς οι έμποροι προσπαθούν να κάνουν τα μηνύματά τους να ξεχωρίζουν σε ένα γεμάτο διαφημιστικό περιβάλλον. Σε sites κοινωνικών μέσων όπως το Instagram, το Snapchat, το TikTok και το Youtube, ορισμένοι influencers έχουν πολύ μεγάλη παρακολούθηση, συχνά σε εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια. Μια ευρέως αναφερόμενη ερευνητική μελέτη (De Veirman, Cauberghe and Hudders, 2017) διαπίστωσε ότι το να έχει ένα μεγάλο ακροατήριο οπαδών ενισχύει την πεποίθηση ότι ένας influencer είναι συμπαθητικός και δημοφιλής, δημιουργώντας έτσι μια ευκαιρία για αποτελεσματική προώθηση των εμπορικών σημάτων. Αλλά τι αντίκτυπο θα έχει η πανδημία COVID στο μάρκετινγκ επιρροής;

Ο βαθμός αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ επηρεάζεται από τη βιομηχανία και τους ακαδημαϊκούς εμπειρογνώμονες. Από τη θετική πλευρά, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι καταναλωτές θεωρούν τα μηνύματα των επιρροών ως αυθεντικά. Μια πρόσφατη ακαδημαϊκή μελέτη των Chen Lou και Shupei Yuan διαπίστωσε ότι οι οπαδοί ενός ιinfluencer θεωρούν ότι οι χορηγίες τους είναι μια πραγματική πρόταση που οδηγεί στην αξιοπιστία των μηνυμάτων που μπορεί να χαθεί θετικά σε μια επικυρωμένη μάρκα. Έχει επίσης παρατηρηθεί ότι η αλληλεπίδραση των κοινωνικών μέσων μπορεί να βοηθήσει τους οπαδούς να αισθάνονται προσωπικά συνδεδεμένοι με τον επηρεαστή, οδηγώντας σε ταυτοποίηση με τον influencer. Με αυτόν τον τρόπο, μια θεώρηση της επιρροής είναι πιο λεπτή από μια παραδοσιακή διαφήμιση.

Η νέα έρευνα A&E παρέχει πληροφορίες σχετικά με σημαντικές τάσεις στο μάρκετινγκ επηρεασμού κατά τη διάρκεια του COVID Οι συν-διευθύνοντες σύμβουλοι της εταιρείας, η Amra και η Elma Beganovich είναι αδελφές με εντυπωσιακό υπόβαθρο στα οικονομικά και τη νομοθεσία, αντίστοιχα, οι οποίες έχουν επίσης μια ισχυρή αίσθηση μόδας και γνώση του μάρκετινγκ που έχουν οδηγήσει σε περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια οπαδούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα της έρευνάς τους για 1000 influences αποκαλύπτουν 3 σημαντικές πρόσφατες τάσεις που σχετίζονται με το COVID-19 και το μάρκετινγκ επιρροής.

1) Το digital influencing έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια του COVID, αλλά οι τιμές διαφημίσεων αυξάνονται με μέτριο τρόπο

2) Υψηλότεροι κώδικες χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης καλά για το μελλοντικό μάρκετινγκ επιρροών

3) Tο Influencer Marketing προσφέρει καλύτερη αξία και πιο στοχευμένα μηνύματα