fbpx
To digital marketing και η σημερινή αγορά.

To περιεχόμενο του marketing έχει ήδη απομακρυνθεί από παραδοσιακούς πυλώνες όπως τα billboards εδώ και πολύ καιρό. Οι ψηφιακές πλατφόρμες αυξάνονται όλο και περισσότερο, προκειμένου να διαδώσουν τηλεοπτικές εκπομπές ,κυκλοφορίες άλμπουμ μέσω κοινωνικών και άλλων τακτικών νέων μέσων.

“Digital Marketing Impact Report”, η νέα ειδική αναφορά 23 σελίδων της Variety Intelligence Platform, που χρηματοδοτείται από το Spotify, είναι μια διεξοδική διερεύνηση της καινοτομίας στην προώθηση προϊόντων, όπως εξηγείται από περισσότερα από 40 κορυφαία στελέχη marketing σε κορυφαίες εταιρείες μέσων, συμπεριλαμβανομένου του Netflix, Disney, Amazon και CNN.

Ένα σοβαρό θέμα που έχει συζητηθεί στην έρευνα αυτή, είναι το αντίκτυπο που έχει η πανδημία στο τομέα του marketing καθώς και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ακόμα και οι πιο γνωστές επιχειρήσεις. Το COVID-19 προκάλεσε μεγάλες αναταραχές σε κάθε είδιος βιομηχανίας, ανάγκασε ακόμη και τα πιο έμπειρα στελέχη να επανεξετάσουν την προσέγγισή τους σε μια αγορά που αλλάζει συνεχώς μέρα με τη μέρα.

Μεταξύ ορισμένων από τις άλλες εταιρείες των οποίων η στρατιγική marketing είναι διαθέσιμη σε αυτήν την αναφορά είναι: οι Roku, TikTok, Lionsgate, Paramount Pictures και Paradigm Talent Agency.