fbpx
Tο ψηφιακό marketing ανθίζει κατά τη διάρκεια των δύσκολων καιρών που διανύουμε…

Έχουν περάσει μερικοί μήνες από τότε που η πανδημία μας έπιασε απροετίμαστους με πολλούς ανθρώπους να αγωνίζονται ακόμα να συμβιβαστούν με αυτήν τη νέα πραγματικότητα. Προφανώς, η κρίση συνδυάζεται με ορισμένες παγκόσμιες συνέπειες, με ορισμένες βιομηχανίες να βρίσκονται στο χείλος της εξαφάνισης. Πρόκειται για αμφίδρομο δρόμο με πολλές εταιρείες να έχουν λίγα έσοδα , όλο και περισσότεροι άνθρωποι χάνουν τις δουλειές τους.

Παρόλο αυτά, Έχουμε δει και τις απόψεις να αλλάζουν. Η άλλη πλευρά του νομίσματος είναι ότι ορισμένες βιομηχανίες στην πραγματικότητα ανθίζουν. Το digital marketing, για παράδειγμα, γνώρισε μια ξαφνική άνθηση, και έτσι έχει δουλειά εξ αποστάσεως. Οι ειδικοί συζητούν ήδη μακροπρόθεσμες αλλαγές που είναι πιθανό να υιοθετηθούν όταν περάσουν όλα αυτά. Ωστόσο, είναι πάντα δύσκολο να σκεφτούμε μελλοντικά οφέλη όταν τίθεται σε κίνδυνο η άμεση ύπαρξή του. Οι άνθρωποι δεν σκέφτονται εξωτικούς προορισμούς όταν δεν μπορούν να είναι σίγουροι αν θα χάσουν τη δουλειά τους αύριο.


Υπήρξε ύφεση και αυτή η πανδημία μπορεί να μην είναι διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη προηγούμενη. Οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν επιβιώσει και έχουν ξεπεράσει όλες αυτές τις προκλήσεις. Πάρτε το παράδειγμα της Coca-Cola. Η εταιρία επέζησε την εποχή The Great Depression ,αναδυόμενη και πιο δυνατή από ποτέ. Επιπλέον, Η κοινή χρήση περιεχομένου στα προφίλ κοινωνικών μέσων είναι ο γρηγορότερος τρόπος προσέγγισης ευρύτερου κοινού. Οι άνθρωποι κάνουν παρέα στο διαδίκτυο όλη την ώρα, αλλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας υπήρξε μια απότομη αιχμή σε εικονικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων εικονικών συναντήσεων, πάρτι γενεθλίων και παρόμοια. Το περιεχόμενο πρέπει να μοιράζεται έξυπνα, χρησιμοποιώντας τα οφέλη κάθε καναλιού κοινωνικών μέσων. Για παράδειγμα, το LinkedIn είναι το καλύτερο για κοινή χρήση ενημερώσεων εταιρείας, Instagram για εικόνες, Twitter για συζητήσεις κ.λπ. Τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα περιλαμβάνουν Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat και YouTube.


Κάθε επιχείρηση μπορεί να επιβιώσει μέσα στην πανδημία. Εάν χρησιμοποιείτε το ψηφιακό μάρκετινγκ στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, μπορείτε να βρείτε νέους τρόπους για να διατηρείτε επαφή με τους ανθρώπους και να προσαρμόζετε την προσφορά σας για να συνεχίσετε. Ορισμένες βιομηχανίες έχουν πιο δύσκολες στιγμές από άλλες, αλλά ακόμη και τουριστικά γραφεία μπορούν να βρουν ορισμένα οφέλη που θα χρησιμοποιηθούν αργότερα. Τέλος, θυμηθείτε ότι αυτή είναι μια δύσκολη στιγμή για πολλά άτομα. Δείξτε ενσυναίσθηση. Εμβαθύνετε την επικοινωνία. Να είστε εκεί για τους πελάτες σας και, σε αντάλλαγμα, θα είναι εκεί για να σας υποστηρίξουν.