fbpx
5+1 tips για να αυξήσετε το Conversion Rate του website σας

Το διαδίκτυο αποτελεί έναν χαοτικό κόσμο και, καθώς αναγνωρίζουμε ότι δεν είναι όλοι «γκουρού» του ψηφιακού marketing, σας συστήνουμε τα μυστικά του Conversion Rate. Εάν ενδιαφέρεστε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πιστούς πελάτες και στοχεύετε σε περισσότερες πωλήσεις, χρειάζεστε επειγόντως το Conversion Rate Optimization (CRO-δηλαδή, τις απαιτούμενες ενέργειες, για να αυξήσετε το Conversion Rate του website σας.

Παρακάτω, θα αναλύσουμε τους σχετικούς όρους και θα σας παραθέσουμε τα πιο έξυπνα CRO Tips που συλλέξαμε για εσάς. Τα ακόλουθα tips της Develop Greece συνθέτουν έναν ιδιαίτερα χρήσιμο οδηγό Conversion Rate Optimization, που μπορείτε να συμβουλεύεστε διαρκώς – γι’ αυτόν τον λόγο, σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να αποθηκεύσετε το νέο μας άρθρο στα bookmarks της συσκευής σας! Ας ξεκινήσουμε!

Τι σημαίνει Conversion Rate;

Το Conversion Rate δεν είναι άλλο από το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν μία επιθυμητή ενέργεια σε έναν διαδικτυακό χώρο! Με λίγα λόγια, πρόκειται για μία μετατροπή, όπως είναι η αγορά ενός προϊόντος, η συμπλήρωση μίας φόρμας, η εγγραφή στο newsletter κ.ά..

Τι είναι το Conversion Rate Optimization (CRO);

Πρόκειται για το σύνολο των διαδικασιών που ενισχύουν το Conversion Rate, επιτυγχάνοντας την «τελειοποίηση» ενός website. Βελτιστοποιώντας τις ενέργειες στον ιστότοπό σας, μεγιστοποιείτε τους δυνητικούς πελάτες και τα έσοδά σας και, παράλληλα, αποκτάτε μεγαλύτερη «διαδικτυακή αξία».

Διαθέτετε ήδη υψηλό Conversion Rate; Αυτό σημαίνει πως το site σας είναι σχεδιασμένο με user-friendly και ελκυστικά προς το κοινό χαρακτηριστικά, αξιοποιώντας, ταυτόχρονα, κάθε παράμετρο «μετατροπών». Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, εμείς σας προσφέρουμε 6 κορυφαία tips, για να αυξήσετε ακόμη περισσότερο το Conversion Rate του website σας!

  1. Ευχάριστες διαδρομές πλοήγησης

Μέσα σε ένα website, η προσοχή του χρήστη μπορεί εύκολα να αποσπαστεί από διάφορα στοιχεία, όπως είναι οι εικόνες, τα χρωματιστά κουμπιά, οι φόρμες συμπλήρωσης ή ακόμη και τα φίλτρα κατάταξης.

Η πλοήγηση, λοιπόν, είναι το βασικότερο κομμάτι των μετατροπών! Γι’ αυτό, πρώτα απ’ όλα, ξεκινήστε με τον σχεδιασμό ενός minimal και εύχρηστου ιστοτόπου. Κατ’ αρχάς, δημιουργήστε ένα ευέλικτο μενού που ευνοεί τα «σημαντικότερα μονοπάτια» για τον επισκέπτη, όπως εκείνα που οδηγούν στην «Επικοινωνία» ή στη σελίδα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Στη συνέχεια, τοποθετήστε σε στρατηγικά σημεία «βοηθήματα», όπως κουμπιά προτροπής, ώστε να εντοπίζει ο χρήστης αυτό που ψάχνει γρηγορότερα. Όσο πιο απλή είναι η πλοήγηση, τόσο περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να πραγματοποιηθεί μία ενέργεια από τους επισκέπτες. Πειραματιστείτε, παρακολουθώντας με συνέπεια τα στατιστικά σας, για να αυξήσετε το Conversion Rate του website σας.

Extra tips

  • Αποφύγετε τις ασαφείς διαδρομές και τις περιττές πληροφορίες.
  • Χρησιμοποιήστε ένα πιο ανεπτυγμένο μενού, εάν διαθέτετε ευρεία γκάμα προϊόντων ή υπηρεσιών.
  • Προσθέστε internal links στα άρθρα σας.
  • Ενσωματώστε στα landing pages ή στο home page σας links από τις πιο δημοφιλείς σελίδες του ιστοτόπου σας.
  • Κατευθύνετε τους επισκέπτες σας με CTAs, ακριβώς εκεί που θέλετε.
  1. «Τολμηροί» τίτλοι

Γνωρίζατε ότι οι τίτλοι 8 λέξεων αποδίδουν καλύτερα και λαμβάνουν υψηλότερο ποσοστό clicks; Οι τίτλοι – ή, αλλιώς, τα headings – θεωρούνται τα «τυράκια» των μετατροπών, και αυτό, γιατί συνιστούν το πρώτο στοιχείο που «αποτυπώνεται» στο μυαλό του επισκέπτη, όταν περιηγείται σε έναν διαδικτυακό χώρο.

Σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα, λοιπόν, κεντρίζετε την προσοχή των χρηστών, μέσα από εύστοχους και μοναδικούς τίτλους, που χαρακτηρίζονται από συντομία, σαφήνεια και συνέπεια. Ερευνήστε προσεκτικά ποιες φράσεις και τεχνικές γραφής ταιριάζουν στον κλάδο σας, για να αυξήσετε το Conversion Rate του website σας και, βεβαίως, τις πωλήσεις σας.

  1. Σχεδιασμός mobile friendly

Γεγονός είναι πως, εδώ και χρόνια, πάνω από το 50% των επισκέψεων στο διαδίκτυο προέρχεται από smartphones και άλλες κινητές συσκευές. Βασιζόμενοι σε αυτό, καλύψτε τις σύγχρονες ανάγκες των χρηστών, βελτιστοποιώντας το responsiveness του διαδικτυακού καναλιού σας με σχεδιασμό φιλικό προς όλες τις φορητές συσκευές.

  1. Δημιουργία εμπιστοσύνης

Η εμπιστοσύνη είναι το Α και το Ω στον κόσμο του διαδικτύου, καθώς οι χρήστες που εμπιστεύονται ένα brand πραγματοποιούν περισσότερες αγορές στην ιστοσελίδα τους! Εάν σας ενδιαφέρει μία τέτοιου είδους σχέση με το κοινό σας, τα οπτικά μέσα, όπως φωτογραφίες και γραφήματα ή infographics, θα ενισχύσουν το αίσθημα ασφάλειάς του. Παράλληλα, τα «σήματα εγγύησης», τα reviews και τα λογότυπα των συνεργαζόμενων εταιρειών αποτελούν στοιχεία που ενθαρρύνουν το Conversion Rate του website σας.

  1. Άριστη εξυπηρέτηση πελατών

To customer service σε έναν τόσο ανταγωνιστικό χώρο κρίνεται απαραίτητο, αποτελώντας το μυστικό της επιτυχίας για την επιχείρησή σας! Στο Internet, τη δεδομένη στιγμή, υπάρχουν χιλιάδες εργαλεία που σας δίνουν το πλεονέκτημα μίας άριστης εξυπηρέτησης για τους πελάτες σας.

Τα Live Chats, για παράδειγμα, επιδρούν θετικά στο ποσοστό των μετατροπών και, ταυτόχρονα, σας δίνουν ευκαιρίες επικοινωνίας με το κοινό σας – αρκεί, βέβαια, να απαντάτε μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα στις ερωτήσεις του. Τέλος, ένα άψογο customer service προσδίδει έντονο γόητρο στην επιχείρησή σας.

  1. Πλούσιο υλικό & περιεχόμενο

Αναζητάτε ακόμη ένα εξίσου πολύτιμο χαρακτηριστικό για το website σας, για να αυξήσετε το Conversion Rate σας; Η απάντηση είναι ποιότητα και πάλι ποιότητα – ιδίως, ως προς το υλικό που επιλέγετε να συμπεριλάβετε μέσα στον ιστότοπό σας.

Ας αρχίσουμε, όμως, από το οπτικό υλικό και τις εικόνες των προϊόντων ή υπηρεσιών σας, οι οποίες οφείλουν να δείχνουν επαγγελματισμό, ομοιομορφία και έμφαση σε κάθε λεπτομέρεια που αναζητά ο χρήστης. Επιπλέον, το ποιοτικό ή και χιουμοριστικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε! Συντάξτε μικρές προτάσεις με ισχυρές λέξεις, που εστιάζουν στα οφέλη και στις λύσεις που παρέχετε.

Έπειτα, τοποθετήστε τα κατάλληλα σημεία στίξης και συγκεκριμένα bullets, αναδεικνύοντας όσα θέλετε να «σκανάρει» ο αναγνώστης. Ακόμη, επισημάνετε με bold γραμματοσειρά τα keywords μέσα στα κείμενά σας και, τέλος, κάντε ερωτήσεις στο κοινό σας και λάβετε το πολυπόθητο feedback, που θα απογειώσει την αποτελεσματικότητα των τακτικών σας.

Leave a Reply