Connect with us

Social Media

ΕΕ κατά WhatsApp: Σε συμμόρφωση με τους ευρωπαϊκούς κανόνες η εφαρμογή- Τι αλλάζει

Published

on

Το WhatsApp δεσμεύτηκε να είναι πιο διαφανές ως προς τις αλλαγές στους όρους παροχής υπηρεσιών του, μετά από παρέμβαση της ΕΕ.

Έπειτα από διάλογο με τις αρχές προστασίας των καταναλωτών της ΕΕ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (δίκτυο CPC), το WhatsApp δεσμεύτηκε να είναι πιο διαφανές ως προς τις αλλαγές στους όρους παροχής υπηρεσιών του.

Επιπλέον, η εταιρεία θα διευκολύνει τους χρήστες να απορρίπτουν ενημερώσεις όταν διαφωνούν μαζί τους και θα εξηγεί ξεκάθαρα πότε μια τέτοια απόρριψη οδηγεί τον χρήστη να μην μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του WhatsApp.

Επίσης, το WhatsApp επιβεβαίωσε ότι τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών δεν κοινοποιούνται σε τρίτα μέρη ή άλλες εταιρείες Meta – συμπεριλαμβανομένου του Facebook – για διαφημιστικούς σκοπούς. Ο διάλογος συντονίστηκε από τη Σουηδική Υπηρεσία Καταναλωτών και την Ιρλανδική Επιτροπή Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών και διευκολύνθηκε από την Επιτροπή.

«Χαιρετίζω τις δεσμεύσεις του WhatsApp να αλλάξει τις πρακτικές του για συμμόρφωση με τους κανόνες της ΕΕ, να ενημερώνει ενεργά τους χρήστες για τυχόν αλλαγές στη σύμβασή τους και να σέβεται τις επιλογές τους, αντί να τους ρωτά κάθε φορά που ανοίγουν την εφαρμογή. Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να κατανοήσουν σε τι συμφωνούν και τι συνεπάγεται συγκεκριμένα αυτή η επιλογή, ώστε να μπορούν να αποφασίσουν αν θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα».

H WhatsΑpp επιβεβαίωσε ότι δεν μοιράζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών
Το δίκτυο CPC έστειλε για πρώτη φορά επιστολή στο WhatsApp τον Ιανουάριο του 2022, έπειτα από ειδοποίηση της Ευρωπαϊκής Οργάνωσης Καταναλωτών (BEUC) και οκτώ από τις ενώσεις μέλη της σχετικά με εικαζόμενες αθέμιτες πρακτικές στο πλαίσιο των ενημερώσεων της WhatsApp στους όρους παροχής υπηρεσιών και την πολιτική απορρήτου τους. Τον Ιούνιο του 2022, το Δίκτυο CPC έστειλε μια δεύτερη επιστολή στο WhatsApp, επαναλαμβάνοντας το αίτημά τους ότι οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται ξεκάθαρα για το επιχειρηματικό μοντέλο τoυ WhatsApp και, ειδικότερα, για το εάν το WhatsApp αντλεί έσοδα από εμπορικές πολιτικές που σχετίζονται με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.

Έπειτα από συζητήσεις μεταξύ του Δικτύου CPC, της Επιτροπής και του WhatsApp, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι δεν μοιράζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.

Επισκόπηση των δεσμεύσεων

Για τυχόν μελλοντικές ενημερώσεις πολιτικής, το WhatsApp θα:

εξηγεί ποιες αλλαγές σκοπεύει να κάνει στις συμβάσεις των χρηστών και πώς θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα δικαιώματά τους
περιλαμβάνει τη δυνατότητα απόρριψης των ενημερωμένων όρων παροχής υπηρεσιών τόσο ευδιάκριτα όσο και τη δυνατότητα αποδοχής τους
βεβαιώνει ότι οι ειδοποιήσεις που ενημερώνουν για τις ανανεωμένες ενημερώσεις μπορούν να παραβλεφθούν ή η αναθεώρηση των ενημερώσεων μπορεί να καθυστερήσει, καθώς και να υπάρχει σεβασμός στις επιλογές των χρηστών και να μην στέλνονται επαναλαμβανόμενες ειδοποιήσεις
Tα επόμενα βήματα
Το Δίκτυο Συνεργασίας για την Προστασία των Καταναλωτών (CPC) θα παρακολουθεί ενεργά τον τρόπο με τον οποίο το WhatsApp εφαρμόζει αυτές τις δεσμεύσεις κατά την πραγματοποίηση τυχόν μελλοντικών ενημερώσεων στις πολιτικές του και, όπου χρειάζεται, θα επιβάλλει τη συμμόρφωση – συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επιβολής προστίμων.

Επιπλέον, πρόσφατη μελέτη της Επιτροπής και η τελευταία σάρωση του CPC σχετικά με τα «σκοτεινά μοτίβα» έδειξε ότι πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν «σκοτεινά μοτίβα», για παράδειγμα καθιστώντας πιο δύσκολη την απεγγραφή από μια υπηρεσία παρά την εγγραφή σε αυτήν. Το Δίκτυο CPC, με την υποστήριξη της Επιτροπής, θα συνεχίσει να εντείνει τις προσπάθειές του για την αντιμετώπιση τέτοιων παράνομων πρακτικών όπου εμφανίζονται.

πηγή: www.iefimerida.gr

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending