fbpx
Facebook: Αποκαλύπτει γιατί υποβαθμίζει ορισμένες δημοσιεύσεις στο News Feed

Facebook έχει δεχτεί πολλές κριτικές σχετικά με τον τρόπο που ελέγχει το προβαλλόμενο περιεχόμενο στο News Feed της ομώνυμης πλατφόρμας της, εξ ου και αποφάσισε να παράσχει περισσότερες πληροφορίες για τις ενέργειες που προβαίνει.

Η Facebook δημοσίευσε σήμερα τις «Οδηγίες Διανομής περιεχομένου» (Content Distribution Guidelines) που περιγράφουν λεπτομερώς τους τύπους των δημοσιεύσεων που υποβιβάζονται για διάφορους λόγους στο News Feed.

Η διαδικασία που ακολουθείται, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία της μηχανικής εκμάθησης για την αυτόματη ανίχνευση προβληματικού περιεχομένου και περιορίζει την προβολή προσβλητικών δημοσιεύσεων και σχολίων, όπως είναι το clickbait ή προσβλητικές δημοσιεύσεις πολιτικού περιεχομένου.

Ωστόσο, υπάρχουν πολλά εκλειπόμενα κομμάτια από τις οδηγίες που θα μπορούσαν να έχουν αναφερθεί, όπως με ποιον τρόπο υποβιβάζεται και μειώνεται η προσέγγιση ενός συγκεκριμένου είδος περιεχομένου ή σε ποιο βαθμό περιορίζεται ένα είδος δημοσίευσης που αφορά, παραδειγματικά, ανεπιθύμητα μηνύματα σε σχέση με μία δημοσίευση παραπληροφόρησης για την υγεία.

«Θέλουμε να δώσουμε μια σαφέστερη εικόνα αυτού που πιστεύουμε ότι είναι προβληματικό, αλλά δεν αξίζει να το αφαιρέσουμε», δήλωσε ο Jason Hirsch, επικεφαλής της πολιτικής ακεραιότητας του Facebook στο The Verge.

Παράλληλα, είπε ότι η εταιρεία ελπίζει να προσθέσει περισσότερες πληροφορίες στις οδηγίες με την πάροδο του χρόνου, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο οι υποβιβασμοί πετάνε συγκεκριμένα είδη περιεχομένου σε σχέση με άλλα.

Οι οδηγίες διευκρινίζουν ότι η πολιτική του Facebook είναι να καταστείλει ιστορίες που αμφισβητήθηκαν από τους χρήστες ως ανακριβείς έως ότου ολοκληρωθεί μια ανασκόπηση από το αρμόδιο ελεγκτικό μηχανισμό.

Σύμφωνα με τις οδηγίες διανομής, άλλοι τύποι υποβιβασμού περιεχομένου του Facebook περιλαμβάνουν συνδέσμους προς ανεπιθύμητους ιστότοπους, σχόλια «χαμηλής ποιότητας» που είτε είναι πολύ μεγάλα με αντιγραμμένο κείμενο είτε δεν περιέχουν καθόλου λέξεις, δημοσιεύσεις σε ομάδες από λογαριασμούς που μοιράζονται σε «πολύ υψηλή συχνότητα », και ειδησεογραφικά άρθρα χωρίς σαφή υπόσταση.

Πηγή: techgear.gr