Connect with us

Social Media

Facebook και Instagram αφαιρούν άμεσα περιεχόμενο που σχετίζεται με χάπια αποβολής.

Published

on

Στον απόηχο της απόφασης του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ να ανατρέψει το συνταγματικό δικαίωμα των γυναικών στην έκτρωση, η οποία έχει φέρει αναμενόμενα σωρεία αντιδράσεων σε όλο τον κόσμο, τα Facebook και Instagram έχουν ξεκινήσει ήδη να αφαιρούν τις αναρτήσεις που αφορούν χάπια αποβολής.

Μπορεί σε πρώτη ανάγνωση να ακούγεται ως κάτι αρνητικό για τις πλατφόρμες της Meta, αλλά ο λόγος που αποφάσισαν να προχωρήσουν στην αφαίρεση αυτών των αναρτήσεων έχει να κάνει με την ασφάλεια των χρηστών, καθώς σε πολλές περιπτώσεις πρόκειται για παράνομα σκευάσματα αμφιβόλου ποιότητας, ενώ δεν λείπουν και οι περιπτώσεις που κρύβουν malware για να εκμεταλλευτούν την απόγνωση των γυναικών στις πολιτείες των ΗΠΑ όπου έχει απαγορευτεί η έκτρωση από την περασμένη Παρασκευή.

Σύμφωνα με την ανάλυση της Zignal Labs, από την Παρασκευή έχουν αυξηθεί κατακόρυφα οι αναφορές – αναρτήσεις στα χάπια που προκαλούν αποβολή σχεδόν σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμα και στην τηλεόραση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Meta έχει δείξει ιδιαίτερο ζήλο στην αφαίρεση αυτών των αναρτήσεων και μάλιστα το πρακτορείο ειδήσεων Associated Press αναφέρει μερικά παραδείγματα που δείχνουν την αφαίρεση των αναρτήσεων μέσα σε μόλις 1 λεπτό από την δημοσίευση τους! Εδώ γεννιέται εύλογα το ερώτημα για ποιον λόγο δεν είναι τόσο συνεπής και στην αφαίρεση των ψευδών – παραπλανητικών ειδήσεων και του βίαιου περιεχομένου. Συγκεκριμένα, το Associated Press προχώρησε επίτηδες στην ίδια δημοσίευση αλλάζοντας τις λέξεις «abortion pills» με τη λέξη «gun» και τη λέξη «weed», και η ανάρτηση παρέμεινε κανονικά στον αέρα χωρίς κανένα πρόβλημα…

Ο εκπρόσωπος της Meta, Andy Stone, επιβεβαίωσε με tweet την Δευτέρα ότι δεν θα επιτρέψουν στους χρήστες να πωλούν ή να δωρίζουν φάρμακα μέσω των πλατφορμών τους, αλλά θα επιτρέψουν το περιεχόμενο που περιλαμβάνει πληροφορίες για το πως θα μπορούσες να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτά τα φάρμακα…

Πηγή: techgear.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending