Creative

Γιατί να ανανεώσω την ιστοσελίδα μου; 6 σημαντικοί λόγοι που χρειάζεται!

Published

on

Η ιστοσελίδα, αναμφίβολα, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό και απαραίτητο εργαλείο του branding και του marketing. Στην ερώτηση: Γιατί να ανανεώσω την ιστοσελίδα μου, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να προβεί κάποιος σε αυτή την ενέργεια.


Το ότι διαθέτει κάποιος απλά μια ιστοσελίδα, αυτό δε σημαίνει ότι είναι και ποιοτική! Υπάρχει χωρίς να σας προσφέρει κάτι…

Πως, όμως, μπορεί να τη κάνετε να ζωντανέψει;

Να πάρει πνοή και χρώμα;

Να τη κάνετε να “μιλήσει” και να εκφραστεί σε βάθος;

Πως μπορεί να επηρεάσει τον χρήστη που την επισκέπτετε και να του προκαλέσει το ενδιαφέρον;

Σήμερα, οι χρήστες που επισκέπτονται ιστοσελίδες και ψάχνουν για προϊόντα/υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν, είναι πλέον πιο “ψαγμένοι”. Μπορούν άνετα να ξεχωρίσουν μια καλή ιστοσελίδα από μια μέτρια. Μπορούν να συγκρίνουν, με άλλα λόγια, σελίδες ανταγωνιστών και τελικά να καταλήξουν σε εκείνη που θα τους εμπνεύσει περισσότερη εμπιστοσύνη.

Δείτε παρακάτω κάποιους λόγους που πιθανόν να χρειάζεται και η δική σας ιστοσελίδα μια ανανέωση!

Δεν ξεχωρίζει από το σχεδιασμό του

Αυτό που κάνει ένα website να ξεχωρίζει από ένα άλλο και να μένει στο μυαλό του χρήστη είναι το design του!

Μήπως το website σας είναι κοινό με τα περισσότερα; Μήπως δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο; Τι μπορεί να είναι αυτό που χρειάζεται; Πιο συγκεκριμένα, μπορεί μια λεπτομέρεια να είναι αρκετή για να το διαφοροποιήσει από τα υπόλοιπα!

Παράδειγμα, όταν βλέπουμε ένα μαγαζί το οποίο είναι βρώμικο, ακατάστατο και παλιομοδίτικο, θα μπαίναμε μέσα να αγοράσουμε;

Απουσία εταιρικής ταυτότητας

Ένα website βασίζεται κατά κύριο λόγο σχεδιαστικά στην εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης. Η εταιρική ταυτότητα ορίζεται εξαρχής (λογότυπο, χρωματικοί συνδυασμοί, γραμματοσειρές, μοτίβα, elements, icons, layout – στήσιμο στοιχείων επάνω στη μακέτα κτλ). Η εταιρική ταυτότητα είναι που θα τη κάνει αναγνωρίσιμη στο κοινό. Εάν δεν υπάρχει, τότε το website δε μπορεί να στηριχθεί πουθενά και έτσι θα είναι κοινότυπο με άλλα. Άλλη μια κλασική ιστοσελίδα χωρίς προσωπικότητα.

Γι’ αυτό, πριν προβείτε στη δημιουργία ιστοσελίδας, πρέπει να έχετε ήδη ορίσει την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης σας.

Δεν έχει καλό responsive

Όταν μια ιστοσελίδα δεν ανταποκρίνεται καλά σε κινητές συσκευές, η google πολύ πιθανό να την ρίξει σε κατάταξη ή να μην την εμφανίζει και καθόλου. Τα νέα πλέον θέματα για τις ιστοσελίδες αποτελούνται από σύγχρονο κώδικα και αυτό τις κάνει αυτομάτως πιο φιλικές στις μηχανές αναζήτησης.

Αργεί να φορτώσει

Ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα, είναι η αργή φόρτωση μιας ιστοσελίδας. Ο χρήστης την έχει ήδη εγκαταλείψει αν αυτή αργήσει να φορτώσει τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα. Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει. Δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή. Γι’ αυτό η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας είναι από τους πιο σημαντικούς λόγους για να φύγει κάποιος από το site σας και να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Λόγοι που οδηγούν στην αργή φόρτωση της ιστοσελίδας μπορεί να είναι: κακό hosting, βαριές φωτογραφίες, βίντεο, πολλαπλά plugins κτλ.

Δεν έχει SEO

Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι αν δε μπορεί να ανιχνεύσει την ιστοσελίδα σας η google, τότε δεν θα μπορεί να σας βρει κανείς. Η ιστοσελίδα δε θα είναι αξιοποιήσιμη όσο όμορφη και λειτουργική να είναι.

Με φρέσκο, νέο και ενημερωμένο περιεχόμενο τακτικά, με τις κατάλληλες ενέργειες και εισαγωγές keywords, τις απαραίτητες ρυθμίσεις SEO, η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζεται όλο και περισσότερο στις αναζητήσεις.

Έμφαση στο Call to Action

Τα call to action είναι μέρη της ιστοσελίδας που καλούν τον επισκέπτη να προβεί σε μια ενέργεια. Μπορεί, για παράδειγμα, να είναι ένα button που θα τον προτρέπει να κάνει κλικ είτε για να επικοινωνήσει μαζί σας, είτε για να αγοράσει κάτι, είτε για να τον παρεπέμψει σε ένα άλλο link της ιστοσελίδας.

Συνήθως τα τοποθετούμε στο τέλος ενός άρθρου αλλά μερικές φορές και στο ενδιάμεσο, και έτσι “σπάμε” τη μονοτονία του κειμένου.

Μην αφήνετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να αναρωτιούνται τι να κάνουν. Δείξτε τους εσείς το δρόμο που θέλετε να ακολουθήσουν.

Στην ερώτηση λοιπόν: Γιατί να ανανεώσω την ιστοσελίδα μου, η απάντηση κρύβεται στο πόσο σημαντικό ρόλο παίζει για εσάς η εικόνα της επιχείρησής σας και πως θέλετε να σας βλέπουν οι πελάτες σας.

Πηγή: www.raindesign.gr

Trending

Exit mobile version