fbpx
Google και YouTube βάζουν τέλος στα έσοδα από διαφημίσεις στους αρνητές της κλιματικής αλλαγής

Η Google δε θα επιτρέπει πλέον σε διαφημιστές, εκδότες και YouTube creators να λαμβάνουν έσοδα από περιεχόμενο το οποίο αρνείται την ύπαρξη της κλιματικής αλλαγής. Η νέα πολιτική της εταιρίας πρακτικά προστατεύει τους διαφημιζόμενους από περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με κοινώς αποδεκτά επιστημονικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων videos που ισχυρίζονται ότι η κλιματική αλλαγή είναι απάτη ή δεν αποδέχονται τον ανθρώπινο παράγοντα στην παγκόσμια υπερθέρμανση. Η νέα πολιτική θα τεθεί σε ισχύ από το Νοέμβριο. Οι διαφημίσεις θα συνεχίσουν να επιτρέπονται σε θέματα κλίματος όπως δημόσιες συζητήσεις στις πολιτικές του κλίματος, έρευνα και άλλα. Το YouTube θα βασίσει την κρίση του σε αξιόπιστες και επίσημες πηγές, όπως την Διακυβερνητική Επιτροπή για την Αλλαγή του Κλίματος των Ηνωμένων Εθνών.Πρόκειται για τη δεύτερη μεγάλη δράση που λαμβάνει η Google εναντίον της παραπληροφόρησης μετά και το ban του YouTube σε περιεχόμενο παραπληροφόρησης γύρω από τα εμβόλια.

Πηγή : unboxholics.com