fbpx
Η Adidas ανακοινώνει συνεργασία με την Coinbase, αποκτά γη Sandbox
  • Πρόσφατα, το Sandbox ανέβασε στο Twitter ένα βίντεο που παρουσιάζει ακίνητα της Adidas στο μεταβερικό Sandbox.
  • Είναι ενδιαφέρον ότι η πολυεθνική εταιρεία απάντησε με μια συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα ανταλλακτήρια κρυπτογράφησης Coinbase δύο ημέρες αργότερα.

Η γερμανική εταιρεία υποδημάτων και ένδυσης Adidas είναι μία από τις πολλές εταιρείες που δείχνουν δημόσιο ενδιαφέρον για το Metaverse. Το ενδιαφέρον του επιβεβαιώθηκε αφού το Sandbox ανέφερε την Adidas σε tweet στις 22 Νοεμβρίου.

Ο σύνδεσμος μέσα στο tweet υποδεικνύει ότι η Adidas έχει ήδη γη στο The Sandbox καθώς περιέχει συντεταγμένες ενός αγροτεμαχίου εντός του παιχνιδιού που προορίζεται για τα Adidas Originals. Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν αγόρασε τη γη ή αν της δόθηκε.

Πρόσφατα, το Sandbox δημοσίευσε επίσης ένα βίντεο στο Twitter που παρουσιάζει ακίνητα της Adidas στο Sandbox metaverse. Είναι ενδιαφέρον ότι η πολυεθνική εταιρεία απάντησε με α συνεταιρισμός με ένα από τα μεγαλύτερα ανταλλακτήρια κρυπτογράφησης, το Coinbase.

Το Sandbox είναι ένας εικονικός κόσμος παιχνιδιών που βασίζεται στο blockchain. Σύμφωνα με την περιγραφή στην πλατφόρμα του, είναι ένα μέρος όπου οι παίκτες μπορούν να παίξουν, να κατέχουν και να κερδίσουν χρήματα από την εμπειρία τους στο παιχνίδι. Οι αναφορές έχουν δείξει ότι η Nike, ανταγωνιστής της Adidas εργάζεται για να μπει στον κόσμο του Metaverse και των Μη απτών μάρκων. Αυτός λέγεται ότι είναι ο λόγος που η Adidas εντείνει την προσπάθειά της στον εικονικό κόσμο του gaming.

Η Adidas βρίσκει το Metaverse ως μια συναρπαστική εξέλιξη

Σε μια συνέντευξη με τον εκπρόσωπο της Adidas με τη Lily Russel Jones του City A.M, εξηγήθηκε ότι η εταιρεία βλέπει το Metarverse ως μια από τις πιο συναρπαστικές εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία, καθιστώντας το μια ενδιαφέρουσα πλατφόρμα για την εταιρεία. Ως έχει, η Adidas έχει γίνει η πρώτη μάρκα μόδας που συνεργάζεται με την Sandbox, αν και πολλές άλλες εταιρείες έχουν επίσης κάνει μια κίνηση.

Ο Sebastien Borget, συνιδρυτής και Chief Operating Officer της The Sandbox, εξήγησε πώς οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον εικονικό τους κόσμο.

Η πλατφόρμα Sandbox επιτρέπει σε οποιονδήποτε δημιουργό, είτε είναι LAND είτε όχι, να κόψει τα περιουσιακά του στοιχεία που έχουν δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας το VoxEdit, το εργαλείο τρισδιάστατης μοντελοποίησης και κινούμενης εικόνας, στο Marketplace και να τα διαθέσει προς πώληση ως NFT [non-fungible tokens]. Κατ’ επέκταση, κάθε επωνυμία μπορεί να κόψει τα NFT της και να μετατρέψει τη LAND της σε κατάστημα. Η διαφορά είναι ότι άλλοι χρήστες μπορούν να δουν και να κάνουν προεπισκόπηση των NFT τους σε 3D απευθείας από τον εικονικό κόσμο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook Mark Zuckerburg άφησε πρόσφατα να εννοηθεί ότι θα αλλάξει το όνομα του Facebook σε Meta. Έκτοτε, ο κόσμος της εικονικής πραγματικότητας, όπου οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με άβαταρ και περιβάλλοντα, έχει κερδίσει μεγάλη προσοχή με αυξημένη πιθανότητα δημιουργίας Metaverses από μεγαλύτερες μάρκες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Adidas δεν έχει αποκαλύψει τι να περιμένουμε από το Adi-verse της. Ωστόσο, πολλές άλλες εταιρείες σχεδιάζουν να δημιουργήσουν ένα Metaverse βασισμένο σε blockchain όπου ενώνονται η ψηφιακή και η φυσική έννοια της ιδιοκτησίας. Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές θα εκδίδονται με ψηφιακές αποδείξεις με τη μορφή NFT μετά την αγορά ρούχων στον πραγματικό κόσμο. Αυτά τα NFT θα παρέχουν στους αγοραστές τα avatars της Metaverse με το ίδιο ύφασμα στον εικονικό κόσμο.

Πηγη Cryptoforums.gr