fbpx
Η Prada, η Adidas λανσάρουν το NFT Project στο Polygon

Ο ιταλικός οίκος μόδας πολυτελείας Prada και ο κολοσσός αθλητικών ειδών Adidas, που πρόσφατα μπήκε στο metaverse, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να ξεκινήσουν ένα νέο μη ανταλλάξιμο token (NFT) έργο που βασίζεται στο δίκτυο Polygon. Το έργο θα επιτρέψει στους θαυμαστές να συνεισφέρουν τα δικά τους σχέδια.

Η Prada και η Adidas Originals δήλωσαν ότι θα δημοπρατήσουν μια συλλογή NFT σχεδιασμένων από τον ψηφιακό καλλιτέχνη Zach Lieberman στο SuperRare μεταξύ 28 Ιανουαρίου και 3 Φεβρουαρίου. Τα έσοδα από την πώληση NFT θα διατεθούν σε φιλανθρωπικό ίδρυμα που υποστηρίζει καλλιτέχνες και δημιουργούς.

Αυτό το δέσιμο Prada-Adidas είναι άλλο ένα σημάδι ότι οι επωνυμίες ρούχων – τόσο από την υψηλή ραπτική όσο και από τη γρήγορη μόδα – εισέρχονται επιθετικά στο χώρο σε μια προσπάθεια να προσφέρουν στους πελάτες μια πιο ψηφιακή εμπειρία.

Η Morgan Stanley προβλέπει ότι η συνολική αγορά NFT αναμένεται να αυξηθεί στα 300 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Η έκθεση προσδιορίζει μάρκες πολυτελείας όπως η Gucci, η Balenciaga και η Kering ως στην καλύτερη θέση για να επωφεληθούν από τις ψηφιακές συνεργασίες στο metaverse.

Από τις 24 Ιανουαρίου, οι θαυμαστές θα μπορούν να εγγραφούν με ένα ψηφιακό πορτοφόλι για να δημιουργήσουν και να κόψουν NFT υποβάλλοντας μια φωτογραφία, χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο που σχεδιάστηκε από τον ψηφιακό καλλιτέχνη Lieberman. Στη συνέχεια, το έργο θα επιλέξει 3.000 συνεισφέροντες που θα κατέχουν επίσης δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στα μεμονωμένα NFT τους και θα μπορούν να συμμετέχουν στην πτώση αργότερα εκείνη την εβδομάδα.

Πολυτελές μεταβύσμα

Η Prada και η Adidas είπαν ότι θα λανσάρουν επίσης την τρίτη τους συνεργασία, που ονομάστηκε “Adidas for Prada Re-Nylon συλλογή”, στο metaverse. Ένα δελτίο τύπου δεν διευκρίνισε ποιο metaverse αλλά η Adidas έχει συνεργαστεί με το Sandbox στο παρελθόν.

«Η Prada βλέπει το αναδυόμενο μετασύνδρομο ως ένα νέο χώρο για τη μάρκα να επαναπροσδιορίσει την πολυτέλεια για την επόμενη γενιά και να καλλιεργήσει κοινές εμπειρίες που τιμούν το πνεύμα πειραματισμού και δημιουργικότητας των επωνυμιών», Lorenzo Bertelli, διευθυντής μάρκετινγκ της Prada και επικεφαλής της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. , είπε το CoinDesk σε δήλωση.

Διαβάστε περισσότερα: Το Fashion Giant Gap λανσάρει Gamified NFT στο Tezos

Πιο πρόσφατα, η εταιρεία υποδημάτων αναψυχής Crocs υπέβαλε αίτηση για εμπορικό σήμα στις 11 Ιανουαρίου, η οποία θα επέκτεινε την επωνυμία της στη σφαίρα των NFT. Τον Ιανουάριο, η The Gap ανακοίνωσε ότι συνεργάστηκε με την InterPop για να κυκλοφορήσει την πρώτη της συλλογή στο blockchain Tezos. Η πτώση περιελάμβανε επίσης μια παιχνιδοποιημένη ψηφιακή εμπειρία που επιτρέπει στους πελάτες να αγοράσουν ένα περιορισμένης έκδοσης κουκούλα Gap.

Οι μάρκες μόδας πολυτελείας κερδίζουν ήδη εκατομμύρια δολάρια από τη δημοπρασία NFT. Τον Σεπτέμβριο, η ιταλική εταιρεία υψηλής ραπτικής Dolce & Gabbana κυκλοφόρησε τη συλλογή NFT, Collezione Genesi, η οποία έφτασε τα 5,65 εκατομμύρια δολάρια σε μια πώληση.

Πηγη Cryptoforums.gr