Social Media

Η Meta προσθέτει νέες επιλογές ανατροφοδότησης στα Reels για καλύτερη ευθυγράμμιση με τις προτιμήσεις των χρηστών

Published

on

Η Meta προσθέτει ορισμένους νέους τρόπους για να παρέχετε πληροφορίες σχετικά με τα Reels που εμφανίζονται στην τροφοδοσία σας, ενώ επιδιώκει επίσης να προβάλλει τα Reels – την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου της – σε περισσότερες περιοχές.

Πρώτα απ’ όλα, η Meta προσθέτει νέες, απλοποιημένες επιλογές ελέγχου ανατροφοδότησης στα κλιπ Reels, ώστε να μπορείτε να καταχωρείτε τι θέλετε να βλέπετε περισσότερο ή λιγότερο στο Feed σας.
Πλέον, θα υπάρχει μια νέα επιλογή “Εμφάνιση περισσότερων” και “Εμφάνιση λιγότερων” στην κορυφή του μενού με τις τρεις τελείες σε κάθε κλιπ Reels. Η Meta θα ζητάει επίσης από τους χρήστες να δώσουν άμεσα σχόλια στο κάτω μέρος της οθόνης, προκειμένου να ευθυγραμμίζει καλύτερα τις αλγοριθμικές συστάσεις με τα ενδιαφέροντά τους. Αυτός ο τύπος μηχανισμού έχει χρησιμοποιηθεί και στο TikTok και σε άλλες μορφές μικρής διάρκειας, παρέχοντας έναν καλύτερο κύκλο ανατροφοδότησης, ο οποίος είναι ιδιαίτερα σημαντικός καθώς ο αλγόριθμος εξαρτάται όλο και λιγότερο από το δικό σας κοινωνικό γράφημα.

Πράγματι, η Meta ανέφερε πρόσφατα ότι περισσότερο από το 20% του περιεχομένου που εμφανίζεται πλέον στις ροές των ανθρώπων στο Facebook έχει προταθεί από AI, με βάση τη δραστηριότητά τους, ενώ στο Instagram, οι συστάσεις AI αντιπροσωπεύουν πλέον περίπου το 40% του περιεχομένου που εμφανίζεται στη ροή.

Παραδοσιακά, η Meta βασιζόταν στους ανθρώπους και τις Σελίδες με τις οποίες είστε συνδεδεμένοι προκειμένου να υπαγορεύσει το περιεχόμενο που εμφανιζόταν, αλλά καθώς απομακρύνεται από αυτό το μοντέλο, έχει λιγότερα σημεία άμεσης ανατροφοδότησης για να βασιστεί για το σκοπό αυτό. Γι’ αυτό και αυτές οι επιλογές γρήγορης ανταπόκρισης είναι ακόμη πιο σημαντικές για την καθοδήγηση του αλγορίθμου προς τα ενδιαφέροντά σας.

Σύμφωνα με το socialmediatoday.com, η Meta αναφέρει ότι προσθέτει επίσης ετικέτες με βάση το πλαίσιο στο πρόγραμμα αναπαραγωγής Reels για να εξηγήσει γιατί βλέπετε συγκεκριμένες ταινίες – “για παράδειγμα, επειδή άρεσε σε έναν φίλο σας”.

Σε ένα άλλο μέτωπο, η Meta επιδιώκει επίσης να αναδείξει καλύτερα τα κλιπ Reels στην τροφοδοσία Watch, με ένα νέο ράφι Reels που θα προστεθεί στην κορυφή του Facebook Watch, παρέχοντας γρήγορη πρόσβαση σε βίντεο μικρής διάρκειας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version