Social Media

Η Meta προσθέτει νέα εργαλεία δημιουργίας Lead στο Facebook

Published

on

Η Meta επιδιώκει να βοηθήσει τα brands να έρθουν σε πιο άμεση επαφή με τους καταναλωτές μέσω του Facebook, με μια σειρά από αναβαθμίσεις της φόρμας δημιουργίας Leads που θα διευκολύνουν τους χρήστες να συνδεθούν με τις επιχειρήσεις μέσω απλοποιημένων, αυτοματοποιημένων εργαλείων και διαδικασιών ανταλλαγής πληροφοριών.

Πρώτα απ’ όλα, η Meta προσθέτει έναν νέο τρόπο για τη χρήση εκπτωτικών κωδικών in-stream, με μια νέα διαδικασία που θα εφαρμόζει αυτόματα έναν διαφημιζόμενο κωδικό στη ροή πληρωμής. Οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να διεκδικούν μια διαφημιζόμενη προσφορά in-stream, με τον σχετικό κωδικό έκπτωσης να εφαρμόζεται αυτόματα όταν πηγαίνετε στο check out. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα και ως επιπλέον ευκαιρία προώθησης για τις επιχειρήσεις, εάν ένας χρήστης προχωρήσει στη διαδικασία πληρωμής, αλλά δεν ολοκληρώσει τη διαδικασία αγοράς, θα λάβει άλλη μια ειδοποίηση στο Facebook πριν από τη λήξη της προσφοράς.

Θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για να ενθαρρυνθεί περισσότερη δραστηριότητα άμεσων πωλήσεων στην εφαρμογή, δίνοντας παράλληλα στους καταναλωτές περισσότερες ευκαιρίες να αξιοποιήσουν τις προσφορές για τις οποίες έχουν δείξει ενδιαφέρον.

Η Meta ενημερώνει επίσης τις διαφημίσεις Lead Ads, με μια νέα, δυναμική ροή ερωτήσεων, η οποία θα ενημερώνεται αυτόματα με βάση τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνονται οι χρήστες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version