Social Media

Η Meta σκοπεύει να ενσωματώσει στοιχεία αγορών για διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram

Published

on

Η Meta πραγματοποιεί ορισμένες αλλαγές στις διαφημίσεις Shop στο Facebook και το Instagram, καθώς κινείται για να καταστήσει πιο αποτελεσματική την αγορά μέσα στη ροή και να ενθαρρύνει τη χρήση των βελτιούμενων επιλογών στόχευσης διαφημίσεων με τεχνητή νοημοσύνη.

Σύμφωνα με τη Meta, τα Καταστήματα που έχουν ενεργοποιημένη την πληρωμή εντός της εφαρμογής – δηλαδή τα Καταστήματα που έχουν ενσωματωμένο απόθεμα, σε αντίθεση με την παραπομπή των χρηστών σε έναν ιστότοπο για να πραγματοποιήσουν μια αγορά – έχουν καλύτερες επιδόσεις στην προώθηση της δράσης των χρηστών. Ως αποτέλεσμα, η Meta θα καταργήσει τη δυνατότητα φιλοξενίας καταστημάτων που παραπέμπουν τους αγοραστές σε ιστότοπο τρίτου μέρους, με τις μάρκες είτε να τρέχουν ένα πλήρως ενεργοποιημένο κατάστημα εντός της εφαρμογής, είτε να μην μπορούν να τρέξουν διαφημίσεις καταστημάτων.

Η Meta αναφέρει ότι σχεδιάζει να αναβαθμίσει τα εργαλεία αγορών της με μια σειρά νέων χαρακτηριστικών, τα οποία θα ενσωματώσουν τις διαφημίσεις Shop στο χαρτοφυλάκιο αυτοματοποιημένων διαφημιστικών λύσεων Advantage.

Η Meta θα δώσει επίσης τη δυνατότητα σε περισσότερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τις διαφημίσεις Shop, ενώ επιδιώκει επίσης να διευκολύνει τις επιχειρήσεις στις ΗΠΑ να δημιουργήσουν ένα Shop με in-app checkout “ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ολοκληρώσουν μια αγορά στο Facebook ή το Instagram με μερικά μόνο πατήματα”.

Σύμφωνα με το socialmediatoday.com, αυτή η βελτιωμένη ροή αγορών έχει αποδειχθεί πιο αποτελεσματική από την προσέγγιση με κλικ στον ιστότοπο, και στο πλαίσιο της ευρύτερης προώθησής της για τη διευκόλυνση του εμπορίου εντός της ροής, η Meta δίνει τώρα μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό το θέμα για τους εμπόρους λιανικής στην εφαρμογή.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version