Social Media

Η Meta σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη για διαφημίσεις

Published

on

Η Meta έχει μεγάλα σχέδια για την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη στη διαφημιστική της επιχείρηση, σύμφωνα με τον CTO της Meta Andrew Bosworth.

Σε συνέντευξή του στο Nikkei Asia, ο Bosworth δήλωσε ότι η μητρική εταιρεία του Facebook, του WhatsApp και του Instagram δίνει προτεραιότητα στην ανάπτυξη της γενεσιουργού AI για τους διαφημιστές, με στόχο η τεχνολογία να είναι σε χρήση φέτος.

“Μόλις δημιουργήσαμε μια νέα ομάδα, την ομάδα generative AI, πριν από δύο μήνες- είναι πολύ απασχολημένοι”, δήλωσε ο Bosworth. “Είναι ίσως ο τομέας στον οποίο περνάω τον περισσότερο χρόνο, όπως και ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ και ο Chief Product Officer, Κρις Κοξ”.

Η νέα ομάδα ανακοινώθηκε τον Φεβρουάριο από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Meta Mark Zuckerberg. Σε μια ανάρτηση στο Facebook, ο Zuck εξήγησε πώς η “ομάδα προϊόντων υψηλού επιπέδου” διερευνά χαρακτηριστικά κειμένου τύπου ChatGPT στο WhatsApp και το Messenger και χρησιμοποιεί AI για φίλτρα Instagram και “μορφές διαφήμισης”.

Η διαφήμιση είναι η κύρια πηγή εσόδων για το Meta, το οποίο προσπαθεί να ανακάμψει μετά από ένα περίεργο 2022 που επιρρεάστηκε από τον ανταγωνισμό με το TikTok και τα ακριβά έργα.

Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που βοηθούν τους διαφημιστές να δημιουργούν διαφημίσεις θα μπορούσαν να είναι μια ευλογία για τον ισολογισμό. Ο Bosworth ανέλυσε το πώς θα μπορούσε να μοιάζει αυτό. Οι επιχειρήσεις θα μπορούσαν “να ζητήσουν από την ΤΝ: ‘Φτιάξτε εικόνες για την εταιρεία μου που λειτουργούν για διαφορετικά κοινά. Και αυτό μπορεί να εξοικονομήσει πολύ χρόνο και χρήμα”.

Τα σχέδια του Metaverse μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση της ΤΝ
Μήπως αυτό σημαίνει ότι ο Zuckerberg εγκατέλειψε το μεγάλο του όραμα για το metaverse του Horizon Worlds; Μην ανησυχείτε, σίγουρα εξακολουθεί να προσπαθεί να υλοποιήσει το metaverse – τώρα με τη βοήθεια της AI.

Η Meta διερευνά τρόπους για τους χρήστες να αναπτύσσουν AI personas και, όπως μοιράστηκε ο Bosworth, να δημιουργούν τρισδιάστατους κόσμους χωρίς εμπειρία στον προγραμματισμό. “Στο μέλλον, μπορεί να μπορείτε απλώς να περιγράψετε τον κόσμο που θέλετε να δημιουργήσετε και το μεγάλο γλωσσικό μοντέλο να δημιουργήσει αυτόν τον κόσμο για εσάς. Και έτσι κάνει πράγματα όπως η δημιουργία περιεχομένου πολύ πιο προσιτά σε περισσότερους ανθρώπους”.

Το αν αυτό θα κάνει τους ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν το metaverse είναι ένα εντελώς διαφορετικό θέμα. Αλλά τα λαμπερά νέα διαφημιστικά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης θα πρέπει να κρατήσουν τους μετόχους της Meta ευχαριστημένους προς το παρόν.

Πηγή: www.mashable.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version