fbpx
Οι influencers κατηγορούνται ότι παραπλανούν τους followers τους με τα φίλτρα που χρησιμοποιούν στις φωτογραφίες τους.

Τα φίλτρα δεν πρέπει να εφαρμόζονται σε διαφημίσεις στα social media εφόσον παραποιείται όλο το αποτέλεσμα του περιεχομένου, σύμφωνα με τη Αρχή Προτύπων Διαφήμισης( Advertising Standards Authority) Ηνωμένου Βασιλείου . Η ASA ανταποκρίθηκε στην καμπάνια #filterdrop που ζήτησε να είναι υποχρεωτική στους influencers και να δηλώνουν πότε χρησιμοποιούν τα φίλτρα ομορφιάς με σκοπό την προώθηση προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας ή των καλλυντικών. Η ASA είπε ότι το φιλτραρισμένο περιεχόμενο ομορφιάς θα μπορούσε να είναι “παραπλανητικό”. Η Miss Pallari, 29 ετών, από το Weston-super-Mare, δήλωσε ότι ξεκίνησε το #filterdrop τον Ιούλιο του 2020 με την ελπίδα να δει “real skin” στο Instagram. Η χρήση φίλτρων στα social media είναι ένα θέμα που συζητείται ευρέως, προσελκύοντας την προσοχή όχι μόνο διασημοτήτων και επιρροών στα κοινωνικά μέσα, αλλά και της κυβέρνησης.

Οι influencers κατηγορήθηκαν ότι «βλάπτουν την ψυχική υγεία των εφήβων» και οι βουλευτές στην Αγγλιά υποβάλλουν νόμο σχετικά με ψηφιακά τροποποιημένες εικόνες σώματος

Η ASA εξέτασε δύο παραδείγματα για το πού είχαν προστεθεί φίλτρα σε βίντεο που μοιράστηκαν οι επηρεαστές που διαφημίζουν προϊόντα μαυρίσματος, προσθέτοντας ότι το αποτέλεσμα αυτών των αποφάσεων θα ισχύει για όλα τα brands του Ηνωμένου Βασιλείου, influecers και διασημότητες.

Ήταν: δύο Instagram stories για την Skinny Tan Ltd και μία για την Tanologist Tan, οι οποίες απαγορεύτηκαν να εφαρμοστεί ένα φίλτρο που “παραπλανητικά υπερβάλλει το αποτέλεσμα που μπορούσε να επιτύχει το προϊόν”. Αποφάνθηκε ότι οι διαφημίσεις και στις δύο περιπτώσεις ήταν πιθανό να παραπλανήσουν τους καταναλωτές.