fbpx
Έξυπνες προτάσεις για να κάνεις τα GoogleΑds πιο επικερδή.

Οι διαφημίσεις Google ενημερώνουν τα αποτελέσματα βελτιστοποίησης, βασιζώμενη στη συνάφεια και την ποιότητα των λέξεων-κλειδιών.

Tα GoogleΑds θα προτείνουν συνιστώμενες λέξεις-κλειδιά μόνο αν εκτιμάται ότι οδηγούν σε πρόσθετη επισκεψιμότητα πέρα από τις υπάρχουσες λέξεις-κλειδιά Επιπλέον, οι προτάσεις για λέξεις-κλειδιά των διαφημίσεων Google μπορούν πλέον να περιλαμβάνουν τροποποιητές ευρείας αντιστοίχισης.

Η Google αποκομίζει τα οφέλη από την τήρηση των προτάσεων της και τη βελτίωση του αποτελέσματος ως προς τον λογαριασμό σας:

“Οι προτάσεις και η βαθμολογία βελτιστοποίησης σας παροτρείνουν να δώσετε προτεραιότητα στις πιο σημαντικές ευκαιρίες σας για βελτίωση της απόδοσης του λογαριασμού σας. Στην πραγματικότητα, οι διαφημιζόμενοι που αύξησαν τη βαθμολογία βελτιστοποίησης σε επίπεδο λογαριασμού κατά 10 μονάδες σημείωσαν κατά μέσο όρο αύξηση κατά 10% στις μετατροπές.

Ένας νέος τρόπος προβολής των προτάσεων των GoogleAds:

Οι διαφημίσεις της Google αναπτύσσουν μια νέα μορφή προβολής πίνακα, η οποία εμφανίζει προτάσεις και τον αναμενόμενο αποτέλεσμα. Οι χρήστες μπορούν να εναλλάσσουν μεταξύ της νέας προβολής πινάκων και της αρχικής προβολής καρτών.

Η νέα μορφή εμφάνισης του πίνακα, όπως φαίνεται στην εικόνα κεφαλίδας, προσφέρει τις ακόλουθες βελτιώσεις στην προβολή κάρτας:

– Προβάλετε και ταξινομήστε τις συστάσεις βάσει της μεγαλύτερης ευκαιρίας βελτιστοποίησης.

– Δείτε πόσο θα αλλάξει το σκορ βελτιστοποίησης σας αν υιοθετήσετε μια πρόταση.

– Δείτε την ανάλυση των βαθμολογιών και των προτάσεων ανά καμπάνια.

-Κάντε λήψη της προβολής πίνακα στο Excel.

Ένας νέος τρόπος να εφαρμοστούν οι προτάσεις:

Οι χρήστες των GoogleAds μπορούν τώρα να εφαρμόζουν προτάσεις σε πολλαπλές καμπάνιες και λογαριασμούς. Επίσης, οι χρήστες μπορούν να εφαρμόσουν μαζικά ή να απορρίψουν συστάσεις στο επίπεδο λογαριασμού διαχειριστή. Αυτές οι νέες λειτουργίες είναι πλέον διαθέσιμες στη σελίδα προτάσεων των GoogleAds.

Leave a Reply

Your email address will not be published.