Creative

Κίνηση στον Γραφικό Σχεδιασμό: Κατανόηση και Χρήση

Published

on

Στο γραφικό σχεδιασμό, θέλετε να ελέγχετε κάθε στοιχείο της εμπειρίας του χρήστη καθώς αλληλεπιδρούν με το προϊόν σας – συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο κινούνται τα μάτια τους πάνω στην οθόνη και πώς αντιλαμβάνονται το τελικό σας προϊόν. Ο έλεγχος της κίνησης είναι κρίσιμος για να εξασφαλίσετε ότι οι χρήστες εμπειριάζονται το προϊόν με τον τρόπο που το επιθυμείτε.

Τι Σημαίνει η Κίνηση στον Γραφικό Σχεδιασμό;

Στον γραφικό σχεδιασμό, η κίνηση δεν αναφέρεται στην κίνηση των εικόνων στην οθόνη. Αντίθετα, αναφέρεται στην κίνηση του θεατή: την κίνηση των ματιών του θεατή καθώς κινούνται πάνω στην οθόνη. Μπορείτε να καθοδηγήσετε το μάτι του θεατή προς συγκεκριμένα στοιχεία ή να δημιουργήσετε μια συγκεκριμένη “κίνηση” μέσα από το κομμάτι συνδέοντας τα στοιχεία του σχεδιασμού με συγκεκριμένους τρόπους.

Χρησιμοποιήστε την επανάληψη για να καθοδηγήσετε τους θεατές σε συγκεκριμένες περιοχές του κομματιού. Συχνά, μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε ένα επαναλαμβανόμενο στοιχείο στον σχεδιασμό σας για να βοηθήσετε τους θεατές να μετακινηθούν από μία περιοχή του σε άλλη.

Χρησιμοποιήστε ρυθμό στον σχεδιασμό σας. Ο ρυθμός στον σχεδιασμό είναι το συγκεκριμένο πρότυπο επανάληψης που καθοδηγεί τους θεατές μέσα από το κομμάτι. Σε πολλές περιπτώσεις, ο ρυθμός μπορεί να βοηθήσει να προκαλέσετε συναισθήματα ή να δημιουργήσετε την εντύπωση που επιθυμείτε για ένα συγκεκριμένο κομμάτι.

Επικαλεστείτε μια αίσθηση κίνησης. Οι στατικοί σχεδιασμοί, αντίθετα με τα βίντεο και τα GIFs, δεν περιλαμβάνουν πραγματική κίνηση – αλλά με τα σωστά στοιχεία σχεδιασμού, μπορείτε να δημιουργήσετε την εντύπωση ότι την έχουν.

    Trending

    Exit mobile version