fbpx
LinkedIn: Τίτλοι τέλους για τη δυνατότητα των Stories.

Τα δεδομένα αποδεικνύουν ότι οι επαγγελματίες δεν δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τη δημοσίευση βίντεο που εξαφανίζονται μετά από μία μέρα στο LinkedIn. To χαρακτηριστικό των stories θα παύσει από το επαγγελματικό δίκτυο του LinkedIn, όπως ανακοινώθηκε επισήμως.

Τα LinkedIn Stories θα σταματήσουν να διατίθενται από τα τέλη του Σεπτεμβρίου και έπειτα, έναν χρόνο μετά από την επίσημη έναρξη της διάθεσής του. Τα στοιχεία έδειξαν ότι όλα τα κοινωνικά δίκτυα δεν μπορούν να υποστηρίξουν τα ίδια χαρακτηριστικά, επομένως δεν αποτελεί κανόνα ότι ένα στοιχείο που είναι επιτυχημένο σε ένα δίκτυο, θα είναι το ίδιο επιτυχημένο και σε ένα άλλο κοινωνικό δίκτυο.

Το στοιχείο που προκύπτει από τη μελέτη του LinkedIn είναι ότι οι χρήστες του προτιμούν τα βίντεο που μένουν προς προβολή στο timeline των χρηστών του και όχι που εξαφανίζονται μετά από μία ημέρα, όπως γίνεται στα stories του Facebook ή του Instagram. Με αυτό το στοιχείο υπόψιν, το LinkedIn ξεκαθαρίζει ότι θα δημιουργήσει μία νέα πλατφόρμα δημοσιοποίησης βίντεο.

Πηγή: techblog.gr