fbpx
10 ερωτήσεις με τη Μαρία Παπαγεωργίου!

H ομάδα του WeAreMedia συνάντησε τη γνωστή σε όλους μας digital influencer Μαρία Παγεωργίου και μας μίλησε για το ξεκίνημά της στα social media, την αγαπημένη της συνεργασία με τον οίκο Chloé και Calvin Klein αλλά και για το επόμενο επιχειρματικό βήμα που ετοιμάζει με την κολλητή της φίλη Ζάννα Σίριακ

WRM: Θα θέλατε να περιγράψετε πώς ξεκινήσατε την πορεία σας στον χώρο των social media;

Mαρία: Η πορεία μου στα Social Media ξεκίνησε το 2017, όταν έκλεισα το πρώτο μου συμβόλαιο με την Intimissimi. Μέχρι τότε δεν είχα ιδέα πώς λειτουργεί το σύστημα, δεν είχα εμπειρία πάνω σε αυτό. Ήμουν ένα κορίτσι που λάτρευε τη φωτογραφία και είχα μικρή εμπειρία στο χώρο του modeling, όπου είχα ποζάρει σε καμπάνιες κυρίως για brands φίλων. Το μόνο που έκανα μέχρι τότε σχετικά με τα social media ήταν να έχω το προφίλ μου δημόσιο και να είμαι ενεργή σαν χρήστης. Πολλές από τις δημοσιεύσεις μου περιελάμβαναν τοπία, φαγητά και γενικώς πράγματα που μου άρεσαν. Το καλοκαίρι το 2017, λοιπόν, έφτασα αναπάντεχα τους 10k followers και μετά από λίγους μήνες έκλεισα το συμβόλαιο μου με την Intimissimi. Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα!

WRM: Tι τύπου brands σας πλησιάζουν και τι θα θέλατε να γνωρίζουν για εσάς πριν σας προτείνουν να συνεργαστείτε;

Μαρία: Εξαρχής ο στόχος μου ήταν να δουλεύω με μεγάλα international brands, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν στηρίζω local brands. Αν ένα brand είναι «Μαρία», δηλαδή ταιριάζει στην αισθητική μου, πάντα θα το στηρίξω και θέλω να ανέβουμε ψηλά μαζί. Αυτό που σίγουρα δεν θα έκανα είναι μια συνεργασία που δεν μου ταιριάζει μόνο και μόνο για οικονομικούς λόγους ή για awareness. Θέλω αυτό που διαφημίζω να θέλω να το αγοράσω η ίδια. Θέλω το κοινό μου να μπορεί να με εμπιστευτεί και είναι ένας από τους λόγους που έχω πει όχι σε project που είχαν μεγάλο budget, επειδή απλά δεν ένιωθα αληθινή «μέσα» σε αυτά.

WRM: Τα stories που βγάζατε με τη γιαγιά σας Πόπη έγιναν αμέσως viral και κέρδισαν τις εντυπώσεις. Για ποιο λόγο πιστευετε πως συνέβη αυτό; Θεωρείτε πως η έλλειψη αυθεντικότητας στα social media έπαιξε ρόλο στο να αγκαλιάσουν κάποια νέα κοπέλα που δημοσιεύει μια αληθινή πτυχή της ζωής της online;

Μαρία: Ο λόγος που ξεκίνησα να ανεβάζω τη γιαγιά μου ήταν επειδή πραγματικά έχει τρομερό ενδιαφέρον και είναι ένας σπάνιος και μοναδικός άνθρωπος. Οι ατάκες και η καλοσύνη της σε συνδυασμό με την πολυάσχολη ζωή της, παρά τα 88 χρόνια της, αποτελούν πρότυπο για μένα και φαντάζομαι και για πολλούς άλλους. Η αυθεντικότητά της δε σταμάτησε στιγμή, ακόμα κι όταν αντιλήφθηκε τι σημαίνει instagram και instagram story. Πιστεύω πως όντως λείπει η αυθεντικότητα στα social, αλλά δεν ήταν μόνο αυτός ο λόγος που η γιαγιά έγινε viral. Θεωρώ πως η τόσο θετική ενέργεια που εκπέμπει σαν άνθρωπος πέρασε και στην οθόνη με αποτέλεσμα να φτιάχνει τη διάθεση του κόσμου, ο οποίος με τον καιρό πραγματικά την αγάπησε!

WRM: Πώς και πότε αρχίσατε να αυξάνετε τους followers σας;

Μαρία: Το 2017 όταν ξεκίνησε όλο αυτό, μέσα σε κάποιους μήνες διπλασιάστηκε το κοινό μου και από 10 χιλιάδες έγινε 20k. Με καλές συνεργασίες, baby steps και κάποια σημαντικά οχι, κρατώντας πάντα την αισθητική και την προσωπικότητά μου, κατάφερα λοιπόν να δημιουργήσω στέρεες σχέσεις με το κοινό που με ακολουθεί.

WRM: Πρόσφατα ξεκινήσατε με τη φίλης σας Janna Sireac το “Jema” που αφορά το Social media management. Πως αποφασίσατε να κάνετε αυτό το βήμα και να χτίσετε κάτι δικό σας;

Μαρία: Γενικά είμαι άτομο που μ’ αρέσει να είμαι ανεξάρτητη και θέλω συνεχώς να δημιουργώ. Διαρκώς σκέφτομαι επιχειρηματικά και στη φάση που βρίσκομαι, ήθελα να κάνω το next big step στη δουλειά μου και συγκεκριμένα στο content creation, δηλαδή να δημιουργώ και για άλλους πέραν του εαυτού μου. Η ανάγκη μου για δημιουργία σε συνδυασμό με τις σπουδές μου με ώθησαν προς αυτή την κατεύθυνση. Η Janna, εκτός από φίλη μου, είναι ένα κορίτσι με τρομερή αισθητική, πολύ δημιουργικό και πρωτοπόρο. Κάνουμε έναν ωραίο συνδυασμό γιατί συμπληρώνει η μια την άλλη.

WRM: Συνήθως δημιουργείτε τα concept και βγάζετε τις φωτογραφίες μόνη σας ή έχετε βοήθεια από κάποιον ειδικό;

Mαρία: Πάντα φωτογραφίζομαι με το κινητό μου και εγώ η ίδια επιμελούμαι τα πάντα, από τo styling μέχρι το κάδρο της φωτογραφίας. Εκτός, προφανώς, από τις περιπτώσεις που κάνουμε μια μεγαλύτερη παραγωγή, όπου όλο το project είναι οργανωμένο με συνεργείο, makeup artists, κομμωτές κλπ. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιον να συμφωνείτε αισθητικά σε τέτοιο βαθμό που να έχετε ίδιες οπτικές προσέγγισης. Αυτό, βέβαια, είναι και το όμορφο, αλλιώς θα ήμασταν όλοι ίδιοι και δεν θα ξεχώριζε κανείς.

WRM: Τι εξοπλισμό χρησιμοποιείτε (Κάμερα / apps / εφαρμογές επεξεργασίας);

Μαρία: Κινητό και Vsco, αν και τελευταία δεν βάζω πια φίλτρα. Μ’ αρέσει να πειράζω μόνο τα χρώματα και τους φωτισμούς, σπάνια δηλαδή θα χρησιμοποιήσω κάποιο φίλτρο.

WRM: Ποιες είναι μερικές από τις αγαπημένες σας συνεργασίες και γιατί;

Mαρία: Η φετινή αγαπημένη μου συνεργασία ήταν με την Yves Saint Laurent beauty. Κάναμε μια μοναδική παραγωγή για την καμπάνια του νέου αρώματος Libre. Είχε φωτιές, το location ήταν μοναδικό. Δεν σας κρύβω πως έχω μεγάλη αγάπη και στον οίκο, αλλά και στην ομάδα. Θεωρώ πως ήταν η πιο ξεχωριστή εμπειρία που είχα ποτέ σε γύρισμα και περάσαμε  φανταστικά, κάτι που μετράει πολύ για εμένα. Μεγάλη αγάπη έχω επίσης και στην Intimissimi, καθώς ήταν το πρώτο μου συμβόλαιο. Κάνουμε μαζί ταξίδια, με εμπιστεύονται, γιατί απλά αγαπώ το brand. Επίσης, παλαιότερη αγαπημένη συνεργασία είναι με τον οίκο Calvin Klein. Τέλος, μια από τις αγαπημένες μου συνεργασίες ήταν και με την Chloe, όπου είχαμε κάνει γυρίσματα στην Πελοπόννησο για το ,τότε νέο της άρωμα. Μείναμε τρεις μέρες στην εξοχή, φωτογραφηθήκαμε με άλογα , τα βράδια τρώγαμε όλοι μαζί στο ξενοδοχείο και κάθε μα κάθε βράδυ δακρύζαμε από τα γέλια…Άλλο ένα ταξίδι που θα μου μείνει αξέχαστο!

WRM: Πώς διαχειρίζεστε το χρόνο σας μεταξύ των social media και της προσωπικής σας ζωής;

Mαρία: Όλα θέλουν μέτρο. Στην καθημερινότητα εκτός κορονοϊού, η ζωή μου είναι μια τρέλα και το αυτοκίνητό μου είναι η δεύτερη ντουλάπα μου. Από event σε ραντεβού, από ραντεβού σε άλλο ραντεβού. Πάντως, κάπως τα κατάφερνα και κάθε τέτοια μέρα κατέληγε στο αγαπημένο μου bistro για κρασιά με τις φίλες μου. Γενικώς, είναι ένα επάγγελμα που σου δίνει τη δυνατότητα να ορίσεις εσύ το χρονοδιάγραμμα σου. Φυσικά, υπάρχουν και μέρες που έχεις άπλετο ελεύθερο χρόνο για να διαθέσεις στον εαυτό σου. Για εμένα η προσωπική μου ζωή και η προσωπική ευτυχία μου είναι πιο σημαντική από όλα. Επομένως, είναι στις προτεραιότητες μου και πάντα τη διαφυλάσσω.

WRM: Τέλος, μιλήστε μας για τα θετικά και τα αρνητικά που έχει το επάγγελμα του brand ambassador!

Μαρία:Συνέχεια με ρωτάνε μικρά κορίτσια στο Instagram πώς να ξεκινήσουν και πολύ συχνά καταλαβαίνω ότι τους φαίνεται σαν ένα παιχνίδι ή κάτι εύκολο. Δεν είναι όμως. Είναι κάτι που πρέπει ,πραγματικά, να σου αρέσει και να έχεις «γερό» στομάχι για να το αντέξεις. Αν θέλεις να συνεργαστείς με σοβαρά brands, να βγεις στο εξωτερικό, να βιοπορίζεσαι από αυτό, θέλει πείσμα, επιμονή και υπομονή. Δεν είναι μόνο party, δώρα, ταξίδια, φαγητά σε ακριβά εστιατόρια και φωτογραφίες. Από πίσω υπάρχει δουλειά, άγχος και συνεχής κριτική για την εικόνα σου. Οφείλεις να είσαι καλά με τον εαυτό σου σε αυτή τη δουλειά, γιατί έχει μια τόσο έντονα επιφανειακή πλευρά, που μπορεί να σε τρελάνει αν δεν πατάς καλά στα πόδια σου. Πιστεύω πως σε αυτό τον κλάδο ή το έχεις ή δε το έχεις. Ή θα σου φαίνεται εύκολο και έτσι θα βγαίνει τελείως αυθόρμητα ή απλά δε θα μπορείς να το κάνεις. Και το βασικό είναι ότι δεν έχει σταθερότητα. Δεν έχει ρουτίνα.

Σχετικά με τα θετικά, αυτά είναι άπειρα. Εγώ δε θα μπορούσα να είμαι όλη μέρα κλεισμένη σε ένα γραφείο. Αλλάζεις συνέχεια παραστάσεις, γνωρίζεις κόσμο, μαθαίνεις όλα τα νέα της μόδας και της ομορφιάς πρώτη και έχεις και την ευκαιρία να τα δοκιμάσεις πρώτη, τα ταξίδια. Συνεργάζεσαι με σημαντικούς ανθρώπους και μαθαίνεις από αυτούς. Ανοίγουν τα μάτια σου. Είναι κάτι τόσο δημιουργικό, που δε θα βαρεθείς ποτέ!