fbpx
Το Spotify φέρνει το Blend ώστε οι φίλοι μεταξύ τους να μπορούν μοιραστούν τη μουσική τους

Η λειτουργία κοινής λίστας αναπαραγωγής κυκλοφόρησε και επίσημα.

Το Spotify είχε ξεκινήσει τη νέα εμπειρία κοινής λίστας αναπαραγωγής νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι σε beta μορφή, πλέον όμως την κυκλοφορεί και επίσημα με την ονομασία Blend, αν και, όπως αναφέρει η εταιρεία, έχει αναπτυχθεί περαιτέρω σε σύγκριση με την πρώιμη έκδοση. Η νέα λειτουργία επιτρέπει σε δύο άτομα να συνδυάσουν τα αγαπημένα τους τραγούδια σε μία κοινόχρηστη λίστα αναπαραγωγής ενώ χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία μίξης μουσικής που διαθέτουν ήδη τα Family Mix & Duo Mix. Ωστόσο, το Blend επιτρέπει σε οποιονδήποτε χρήστη του Spotify, συμπεριλαμβανομένων των δωρεάν χρηστών και των συνδρομητών, να συγχωνεύσει επίσης τα τραγούδια του.

Οι χρήστες που δημιουργούν ένα Blend θα λάβουν μία μέτρηση που ονομάζεται «taste match score» και η οποία τους δείχνει το πόσο παρόμοιες ή διαφορετικές είναι οι μουσικές τους προτιμήσεις σε σύγκριση με τους φίλους τους. Αφού δημιουργηθεί το Blend για πρώτη φορά, αυτή η μέτρηση εμφανίζεται ως ένα ποσοστό το οποίο συνοδεύεται από κάποιο κείμενο το οποίο αναφέρει στους χρήστες ποιο τραγούδι «τους φέρνει πιο κοντά». Επίσης, τα Blends θα διαθέτουν νέα εξώφυλλα για να βοηθήσουν τους χρήστες να βρίσκουν ευκολότερα τις λίστες αναπαραγωγής τους.

Οι premium συνδρομητές θα έχουν επίσης ένα επιπλέον προνόμιο. Στη δική τους έκδοση Blend, οι ακροατές θα μπορούν να δουν ποια από τις προτιμήσεις του χρήστη συνέβαλλε για την επιλογή κάθε τραγουδιού της λίστας αναπαραγωγής.

Όπως αναφέρει το Spotify, κατά τη διάρκεια των δοκιμών την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των χρηστών του Blend πήρε η Olivia Rodrigo, ακολουθούμενη από άλλους όπως οι Doja Cat, Taylor Swift, The Weeknd και Lil Nas X.

Η λειτουργία δεν προορίζεται μόνο ως μία διασκεδαστική επιπλέον προσθήκη. Είναι επίσης μία στρατηγική απόκτησης χρηστών. Επειδή οι δωρεάν χρήστες είναι σε θέση να δημιουργήσουν ή να συμμετάσχουν σε ένα Blend, η λειτουργεί μπορεί να χρησιμεύσει ως ένας τρόπος για να εγγραφούν τελικά στο Spotify, ακόμη κι αν είναι η πρώτη τους φορά που πληρώνουν για μία μουσική υπηρεσία. Οπότε, όταν και ξεκινήσουν να είναι συνδρομητές, μπορεί τελικά και να παραμείνουν.

Η λειτουργία Blend ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούνιο μαζί με το Only You, μία άλλη λειτουργία που εστιάζει στην αγαπημένη μουσική του χρήστη και στο πώς την ακούει, κάτι σαν το Spotify Wrapped. Όπως ήδη συμβαίνει στο Only You, έτσι και στο Blend ο χρήστης θα μπορεί να μοιράσει τις λίστες στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικές δικτύωσης.

Το μεγαλύτερο μήνυμα που περνάει το Spotify με νέα χαρακτηριστικά όπως το Blend, χαρακτηριστικά που κυκλοφορούν με αρκετά σταθερό ρυθμό, είναι το γεγονός ότι είναι αρκετά πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό σε τεχνολογίες εξατομίκευσης. Παρόλο που οι αντίπαλοι του Spotify «αντιγράφουν» κάποιες ιδέες του Spotify για τις λίστες αναπαραγωγής, η εταιρεία τείνει να έχει πάντα κάτι νέο να κυκλοφορήσει σχεδόν αμέσως μετά, είτε πρόκειται για το Only You, είτε λίστες αποκλειστικά για αυτούς που μετακινούνται καθημερινά, αυτούς που αθλούνται ή συλλογές διάφορων κομματιών βασισμένων σε καλλιτέχνες, είδη μουσικής ή δεκαετίες κυκλοφορίας.

Οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο Blend μέσα από το hub «Made for You». Αφού δημιουργήσουν ένα Blend επιλέγουν έναν φίλο τους για να συμμετάσχει. Όταν ο φίλος αποδεχθεί το αίτημα, το Spotify δημιουργεί το εξώφυλλο, τις λίστες κομματιών και εμφανίζει τη μέτρηση «taste match». Έπειτα, αυτά τα δεδομένα μπορούν να διαμοιραστούν σε διάφορες πλατφόρμες.

Η λειτουργία Blend έχει ήδη ξεκινήσει να γίνεται διαθέσιμη σε όλους χρήστες παγκοσμίως, αν και ίσως χρειαστούν κάποιες μέρες έως ότου όλοι να τη δουν εντός της εφαρμογής.

Πηγή: techgear.gr