Viral

Meta: Αλλαγές στα shops – Kαταργήθηκαν στην Ελλάδα

Published

on

Εδώ και αρκετό καιρό η Meta έχει ανακοινώσει ορισμένες αλλαγές αναφορικά με την υποστήριξη των Shops και έφτασε η στιγμή που πραγματοποιούνται.

Τι αλλάζει και τι ισχύει για την Ελλάδα;

Από αρχές Αυγούστου:
Οι επιχειρήσεις με shops που βρίσκονται σε 11 χώρες (Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ουκρανία) θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν κανονικά τα shops στο Facebook και το Instagram μέχρι νεωτέρας.
Για τις επιχειρήσεις με shops σε όλη την υπόλοιπη ΕΜΕΑ, στην οποία μέσα είναι και η Ελλάδα:
• Δεν θα μπορούν πλέον να φιλοξενούν ένα κατάστημα στη σελίδα τους στο Facebook ή στο Instagram, εκτός εάν το κατάστημα έχει ενεργοποιημένο το Checkout με το Facebook ή το Instagram στις ΗΠΑ.
• Δεν θα είναι πλέον σε θέση να χρησιμοποιούν τις λειτουργίες όπως tag προϊόντων σε αναρτήσεις και ιστορίες, αλλά και της δημιουργίας νέων και προσαρμοσμένων κοινών από άτομα που επισκέφθηκαν ένα κατάστημα.
• Στο Instagram, οι διαφημίσεις με ετικέτες προϊόντων θα συνεχίσουν για τους νέους και τους ήδη υπάρχοντες πελάτες
• Η τοποθεσία ενός συγκεκριμένου καταστήματος θα καθορίζεται από την τοποθεσία του χρήστη που δημιούργησε τον λογαριασμό (εάν δημιουργήθηκε μετά την 1η Απριλίου 2023) ή από την τοποθεσία των περιουσιακών στοιχείων (εάν δημιουργήθηκε πριν από την 1η Απριλίου 2023).

Στο πλαίσιο αυτής της εμπειρίας, οι επιχειρήσεις θα έχουν πρόσβαση σε μια βελτιωμένη εκδοχή με νέα εργαλεία.
Έτσι, σε όλες τις περιοχές, η Meta ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό δωρεάν και επί πληρωμή εργαλείων για την εύρεση πελατών και την προώθηση των πωλήσεων.

Πιο συγκεκριμένα, μέσω εξατομικευμένων διαφημίσεων – καμπάνιες αγορών Advantage+, οι οποίες πλέον είναι διαθέσιμες σε παγκόσμιο επίπεδο και μπορούν να σας βοηθήσουν ώστε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.
Μέσω Reels με δημιουργία περιεχομένου βίντεο μικρής διάρκειας.
Και με μηνύματα σε όλο το Facebook, το Instagram και το WhatsApp, προβάλλοντας διαφημίσεις με κλικ στο μήνυμα.

To Meta λοιπόν κλείνει όλα τα Facebook και Instagram shops στην Ελλάδα, τα οποία για πολλούς αποτελούσαν βασική πηγή εισοδήματος.
Στη θέση τους φέρνει μια νέα μορφή παρουσίασης προϊόντων μέσω διαφημίσεων, το Advantage+ που υπόσχεται να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γίνουν εξυπνότερες, γρηγορότερες και να έχουν μεγαλύτερο ROI (return on investment) στις καμπάνιες τους.
Αυτό που διαφαίνεται, είναι ότι η πλατφόρμα ανεβάζει ρυθμούς στο διαφημιστικό πλάνο της καθιστώντας ουσιαστικά ανύπαρκτη την οργανική προσέγγιση. Εν ολίγοις: Θέλεις πωλήσεις; Πρέπει να πληρώσεις… Πιθανόν, οι αλλαγές αυτές να οδηγούν πολλές επιχειρήσεις πλέον στο να έχουν ένα μόνιμο budget για διαφήμιση στο FB αν θέλουν πωλήσεις…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version