fbpx
Μιλώντας με τη Δώρα Γκουγκούση, την αγαπημένη personal trainer του Find Balance.

Η γλυκύτατη Δώρα Γκουγκούση μας παραχωρεί συνέντευξη, μιλώντας για το “δημιούργημά” της, το Find Balance, τις διατροφικές της συνήθειες καθώς και για κάποια tips σχετικά με τη γυμναστική.

WRM: Πως το pilates κέντρισε το ενδιαφέρον σου;

ΔΩΡΑ:To Pilates ήρθε στη ζωή μου πριν από 7 χρόνια! 
Ύστερα από 17 χρόνια στον επαγγελματικό αθλητισμό ως Αθλήτρια της Eθνικής ομάδας αγωνιστικής αεροβικής, επέλεξα να ασχοληθώ με το Pilates.! Η μέθοδος Pilates κέντρισε το ενδιαφέρον μου διότι είναι μια σωματική και ψυχική προπόνηση που επικεντρώνεται στη σωστή ισορροπία , τον έλεγχο, την αναπνοή, τη ροή της κίνησης και τη συγκέντρωση. Τα οφέλη είναι πολλά και θα σας αναφέρω κάποια παρακάτω: 
Σωστή στάση και ενδυνάμωση των μυών του κορμού
Βελτίωση της αναπνοής και της κυκλοφορίας του αίματος
Αύξηση της κοιλιακής δύναμης
Υγιείς αρθρώσεις
Ομοιόμορφη μυϊκή ανάπτυξη σε όλο το σώμα
Βελτίωση ευλυγισίας και ισορροπίας
Πλήρης συντονισμός μυαλού, σώματος και πνεύματος για καλύτερη ζωή

WRM: Πόσες ώρες την ημέρα γυμνάζεσαι; Πως επιλέγεις να περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;

ΔΩΡΑ: Στη καθημερινότητα μου γυμνάζομαι 3 φορές την εβδομάδα και επιλέγω να κάνω Pilates reformer!  Η αλήθεια είναι πως δουλεύω αρκετές ώρες διδάσκοντας στο γυμναστήριο μου, το Find Balance, οπότε ο ελεύθερος χρόνος  είναι ελάχιστος.

WRM: Αποκάλυψέ μας 3 do’s and dont’sσχετικά με τη γυμναστική.

ΔΩΡΑ: DO’S

1. Πριν ξεκινήσετε γυμναστική αναζητήστε συμβουλές από κάποιον ειδικό. Aφιερώνοντας περισσότερο χρόνο στη λήψη συμβουλών στην αρχή της προπόνησής σας, δεν θα καταλήξετε σε λάθος μέθοδο προπόνησης – κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε τραυματισμό.  Μαζί με έναν επαγγελματία άσκησης που μπορεί να αξιολογήσει όλα τα στοιχεία της φυσικής σας κατάστασης και να σας συμβουλεύσει για τη σωστή προπόνηση με βάση τις ανάγκες σας, η άσκησή  θα εστιάζει πάνω σας και έτσι θα προσεγγίσετε τους στόχους σας με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό.

2.Δημιουργήστε τη φυσική σας κατάσταση σταδιακά. Το σώμα σας θα χρειαστεί χρόνο για να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις. Συνίστανται μικρά και σταθερά βήματα  σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, καθώς αυτό θα είναι πιο αποδοτικό.

3.Διατηρήστε το Fitness Fun! Έχοντας θέσει τους στόχους σας, είναι σημαντικό  να διατηρήσετε το διασκεδαστικό κομμάτι της άσκησης. Συμβουλή μου είναι να απολαμβάνουμε κάθε στιγμή της προπόνησης! 

DONT’S

1. Μη ξεχάσεις τη προθέρμανση σου στη αρχή της προπόνησης και το stretching στο τέλος. 

2. Μην προσπαθήσετε να συναγωνιστείτε ή να ανταγωνιστείτε κάποιον άλλο προπονούμενο, καθώς θα διακινδυνεύσετε με τραυματισμό.

3. Μην ξεχάσετε την καλή διατροφή όπως και να πίνετε πολύ νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση σας.

WRM: Το FindBalance αποτελεί τρόπο σκέψης για σένα; Μίλησέ μας για το πώς αυτή η ιδέα πήρε σάρκα και οστά;

ΔΩΡΑ: Το find balance είναι το πρώτο μου δημιούργημα κι φυσικά αποτελεί τρόπο σκέψης για εμένα.! Δούλεψα σκληρά και με πολύ κόπο κατάφερα σήμερα να είναι ένα επιτυχημένο επιχείρημα μου! Η ιδέα της δημιουργίας του ξεκίνησε από τη μητέρα μου , η οποία με προέτρεψε να το κάνω! Οι γονείς μου εξάλλου είναι δίπλα μου σε κάθε μου βήμα. 

WRM: Τι περιλαμβάνει το διατροφικό σου πρόγραμμα;

ΔΩΡΑ: Όσον αφορά τη διατροφή μου δε προσέχω ιδιαίτερα γιατί σαν παιδί που ασχολούνταν με τον πρωταθλητισμό ήμουν πειθαρχημένη στο θέμα του φαγητού. Κάνω πολλά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας,  πίνω αρκετό νερό και προσπαθώ να διατηρώ τη φυσική μου κατάσταση σε καλά επίπεδα! 

WRM: Επιδιώκεις να εξελίσσεσαι ;

ΔΩΡΑ: Επιδιώκω συνεχώς να εξελίσσομαι! Έχω πολλά όνειρα και στόχους που θέλω να πραγματοποιήσω και το Find Balance ήταν μόνο η αρχή!