fbpx
Ποιοι  κρύβονται πίσω από την μοναδική ελληνική εταιρεία που εμπιστεύεται το Facebook;

Όπως είχαμε δημοσιεύσει και στο παρελθόν η Νekya είναι η Ελληνική εταιρεία που σφράγισε τη συνεργασία της με το Facebook και έγιναν επισήμως Facebook marketing partners for agencies.

Aς γνωρίσουμε όμως καλύτερα την ιστορία της επιχείρησης μέσα από τα μάτια των ιδιοκτητών της. Το wearemedia.gr βρέθηκε μαζί με τα αδέρφια (Αιμίλιος και Μάριος Μαυρομιχάλης) για μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη!

WeAreMedia: Πείτε μας λίγα λόγια για τη σχέση που έχετε σαν αδέρφια… Πως είναι να συνεργάζεστε μαζί;

Αιμίλιος: (γέλια)

Μάριος: Δύσκολο μερικές φορές… (γέλια) Είναι εν μέρη ωραίο να μοιράζεσαι τα όνειρά σου και τους στόχους σου με τον αδερφό σου αλλά υπάρχουν στιγμές που λόγω της οικειότητας…. μπορούμε να ξεσπάσουμε εύκολα ο ένας στον άλλον.

Αιμίλιος: Από μικρά πάντα έτσι ήμασταν.

Wearemedia: Πως γεννήθηκε η επιθυμία να αποκτήσετε τη δική σας επιχείρηση;

Αιμίλιος: Τώρα μας πάτε χρόνια πίσω.

Μάριος: Πιο πολύ ήταν όνειρο του Αιμίλιου , ονειρευόταν από μικρός να χτίσει κάτι δικό του…

Αιμίλιος: Έπαιξε ρόλο και η παρότρυνση του πατέρα μας, ήθελε να μας δει μαζί. Πίστευε πως είμαστε ο ιδανικός συνδυασμός για να πετύχουμε και…πετύχαμε.

(Γέλια)

Μάριος: Βέβαια περάσαμε από πολλά στάδια μέχρι να γίνει αυτό.

Wearemedia: Τι έχετε σπουδάζει; Πως ήταν η πορεία σας πριν συνεργαστείτε;

Αιμίλιος: Εγώ σπούδασα στην Ιταλία marketing και επικοινωνία. Έμεινα εκεί αρκετά χρόνια και ασχολιόμουν με τον τουριστικό κλάδο. Μάλιστα μέχρι να πάρω την απόφαση να γυρίσω Ελλάδα ,δούλευα ως διευθυντής μεγάλης τουριστικής επιχείρησης τότε.

Μάριος: Εγώ ήμουν από μικρός λάτρης της επιστήμης! ‘Εκανα πρωπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές διοίκηση πληροφοριακών συστημάτων στην Καβάλα . Μετά πήγα μέσω Leonardo στην Γερμανία και έκανα και την πρακτική μου εκεί σε μια εταιρεία ρομποτικής. Για να είμαι ειλικρινής αν δεν ήταν ο αδερφός μου δεν θα γύρναγα εύκολα πίσω.

Wearemedia: O Αιμίλιος ήταν αυτός που πήρε το ρίσκο δηλαδή;

Αιμίλιος: Πίστεψα από την αρχή σε αυτό το όραμα και ήξερα ότι χρειάζομαι τον αδερφό μου στο πλάι μου.

Wearemedia: Για ποια χρονολογία μιλάμε;

Μάριος: To 2005 νοικιάσαμε ένα μικρό χώρο στο Πέραμα ,αναλαμβάναμε να κάνουμε εκτυπώσεις, μακέτες, γραφικά ,σχεδιασμό διαφημιστικών αυτοκινήτων και διαφημίσεις πολλών εταιρειών. Ασχολιόμασταν κυρίως με το below the line.

Αιμίλιος: Στην αρχή ήθελα να ασχοληθώ με το τουριστικό κλάδο αλλά γρήγορα καταλάβα ότι το κομμάτι της διαφήμισης καλύπτει πολλούς κλάδους. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα χώρις να καταλάβουμε πόσο επιρροή είχαμε στην αγορά. Οργανισμοί όπως η Coca cola , Mythos, ΦΙΞ μας εμπιστευόντουσαν για διάφορα projects.

Μάριος: Βέβαια αυτή την επιτυχία τότε και τώρα την οφείλουμε και στον αδελφικό μας φίλο και συναίτερο πλέον, Νίκο. Ο Νίκος είναι ο creative director , είναι πολύ ταλαντούχος και δημιουργικός. Τον εμπιστευόμαστε και οι δύο σαν να είναι μέλος της οικογένεια μας.

Wearemedia: Είχατε αντιμετωπίσει ποτέ κάποια αποτυχία / μεγάλη δυσκολία στον εργασιακό χώρο που να σας στοιχίσει;

Aιμίλιος: Εμπόδια πάντα θα υπάρχουν , το θέμα είναι να επιμένεις και πιστεύεις στο όρομά σου.

Μάριος: Υπήρχαν δύο φορές που σκέφτηκα να τα παρατήσω αλλά χαίρομαι που δεν έκανα ούτε ένα βήμα πίσω παρόλο που ήμουν πιο δύσπιστος και απαισιόδοξος εξαρχής. Πριν κάποια χρόνια για προσωπικούς λόγους λογομάχισα έντονα με τον Αιμίλιο και πήγα να ζήσω στην Κομοτηνή αποφασισμένος να αφήσω την επιχείρηση. Μετά από έξι μήνες τα ξαναβρήκα με τον Αιμίλιο όπως ήταν επόμενο , τώρα που το σκέφτομαι η αφορμή ήταν τελείως ασήμαντη πιο πολύ το οφείλω στο άνθος της ηλικίας. Το 2008 που ήρθε η κρίση στον επιχειρηματικό κλάδο Β2Β και εκεί περάσαμε δύσκολες δοκιμασίες…

Αιμίλιος: Με κάλεσαν από τη τράπεζα μια μέρα και με ενημέρωσαν ότι μας έκοψαν το καρνέ επιταγών και το μπλαφόν. Τότε ήταν απαραίτητο να υπάρχουν αυτά τα εργαλεία σε οπoιαδήποτε εταιρεία για τους πελάτες. Αυτό με πείσμωσε ακόμα περισσότερο , να φανταστείς τους επισκέφτηκα στο κατάστημα και τους είπα πως η δικιά μου επιχείρηση όχι μόνο θα επιβιώσει αλλά θα γίνει ακόμα καλύτερη και δυνατή. Και έτσι και εγίνε μετά κυλίσανε όλα πιο ομαλά…

Μάριος: Κάπου εκεί γεννήθηκε και η NEKYA .

Wearemedia: Μιλήστε μας λίγο παραπάνω για αυτό το βήμα…

Μάριος: Το 2015 είχαμε φτάσει στη κορύφωση της καριέρας μας με πολλές συνεργασίες στο ενεργητικό μας. Όμως ένα δυσάρεστο συμβάν σε αγαπημένο μας οικογενειακό πρόσωπα μας έκανε να ξανασκεφτούμε την πορεία μας και να ρισκάρουμε για κάτι ακόμα καλύτερο.

Aιμίλιος: Ήρθαμε στο Κολωνάκι τότε και ιδρύσαμε κατα αυτού τη NEKYA που είναι digital marketing agency. Εκείνη την εποχή είδαμε ότι ο καταναλωτής είχε πλήρης ενημέρωση στο διαδίκτυο και αποφασίσαμε να ασχοληθούμε εξ οληκλώρου με τα social media και τη διαφήμιση.

Wearemedia: Τι σημαίνει Nekya για εσάς; Γιατί αυτό το όνομα;

Μάριος: Το 2008 είχαμε ήδη σκεφτεί αυτό το όνομα για τη νέα μας εταιρεία που θα ασχοληθεί κυρίως με την above the line. Η Νέκυια είναι η Ραψωδία Λ, Οδύσσεια ίσως του τελειότερου και συγκλονιστικότερου κειμένου που έχει γραφτεί ποτέ από καταβολής της ανθρωπότητας. Μέσες-άκρες, την γνωρίζετε την ιστορία: ο Οδυσσέας λαμβάνει την “εντολή” από την Κίρκη να κατέβει στα μέρη μου, τον Άδη, για να λάβει χρησμό από τον μάντη Τειρεσία προκειμένου να μάθει από που πρέπει να περάσει για να γυρίσει στην Ιθάκη.
Το θέμα είναι ότι η Νέκυια πιθανώς να μπορεί να μας δώσει άλλες πληροφορίες που δεν μας πάει το μυαλό. Πιστεύουμε ότι η τεχνολογία δεν υπερβαίνει της φιλοσοφίας και είναι είναι μια κατεύθυνση /άνοδος πολλών εξερευνήσεων .

Αιμίλιος : Το συμπέρισμα εξηγείται κατευθείαν από τον ορισμό του ” είναι ταξίδι σε έναν νέο κόσμο ανακαλύπτωντας και κερδίζοντας γνώσεις , εμπειρίες και τους σκοπούς του στον ψηφιακό κόσμο.΄΄

Wearemedia: H συνεργασία σας με το facebook πως προέκυψε;

Μάριος: To 2012 γίναμε συνεργάτες στο facebook και είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε διαφημίσεις στους πελάτες μας στην πλατφόρμα εκείνη. Το 2020 το facebook πλέον μας προτείνει σαν μία από τις πιο έμπιστες διαφημιστικές για αναλάβουμε και να προωθήσουμε και άλλα γραφεία στο κλάδο μας.

Αιμίλιος: Aυτό είναι ένα σημαντικό επίτευγμα γιατί μας δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιούμε νέα εργαλεία , βλέπουμε τον ανταγωνισμό του πελάτη και η στόχευσή μας είναι πιο αποτελεσματική , επίσης ελέγχουμε την συμπεριφορά/ανάλυση του καταναλωτή και αυτό βοηθά στο ότι τα eshops έχουν καλύτερη προσέγγιση στο κοινό. Πέρα από αυτά στο πακέτο των διαφημίσεων και του σχεδιασμού eshops είτε στο facebook είτε μέσω ιστοσελίδας , προσφέρουμε κείμενα, video και μακέτες δωρεάν.

Η Νekya Athens έχει χαρακτηριστεί μία από τις 20 καλύτερες εταιρίες στην Ευρώπη σύμφωνα με έρευνα των πανεπιστημίων Essex και Manchester. Επιπρόσθετα, η Nekya θα συμμετείχε στην αντίστοιχη παρουσίαση για τις top 20 διαφημιστικές επιχειρήσεις αλλά λόγω πανδημίας αναβλήθηκε.