fbpx
NFTs από πολυτελή brands «ντύνουν» το metaverse

Brands προϊόντων πολυτελείας σε όλο τον κόσμο μπαίνουν στο «παιχνίδι» των NFTs αναγνωρίζοντας τη σημασία της μετάβασης τους στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας.

Μέχρι πρόσφατα ο χώρος της εικονικής πραγματικότητας και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ήταν ένας χώρος για tech freaks, όμως στο μέλλον, το metaverse θα έχει στυλ, πολυτέλεια και high end προϊόντα.

Η τουλάχιστον αυτό αρχίζει να διαφαίνεται. Με τον ίδιο τρόπο που οι Cryptopunks κυριάρχησαν στην αγορά των NFTs για συλλεκτικά έργα τέχνης το 2017, το 2021 οι αγορές της μουσικής και της μόδας έκαναν σημαντικά βήματα με νέες κυκλοφορίες που έφεραν φρέσκο αέρα με Non-fungible token ρούχα, αξεσουάρ, αθλητικά, κοσμήματα, ακόμα και ειδικά σχεδιασμένα συλλεκτικά παιχνίδια – έργα τέχνης. 

Μερικά παραδείγματα, περιλαμβάνουν την ταινία μικρού μήκους που δημιούργησε ο οίκος Gucci, εμπνευσμένο από τη συλλογή Aria.

Ενώ συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία του με νέα μοντέλα ψηφιακών αθλητικών παπουτσιών με την υπογραφή Gucci. 

Η Burberry κυκλοφόρησε τη δική της εκδοχή ψηφιακού παιχνιδιού με πληθώρα NFT «προϊόντων» ονόματι «Blankos Block Party» με πρωταγωνιστή τον  χαρακτήρα Sharky B.

Η Louis Vuitton δεν θα μπορούσε να λείπει από τη νέα τάση και δημιούργησε το «Louis: The Game» ένα δωρεάν digital παιχνίδι που φυσικά… περιλαμβάνει τη δυνατότητα αγορών δέκα NFT προϊόντων του brand, τα οποία δημιουργήθηκαν από τον διάσημο δημιουργό NFT, Beeple.

Ίσως το πιο σημαντικό για τα πολυτελή brands στον κόσμο των NFTs είναι πως ήδη έχουν τα τρία κύρια χαρακτηριστικά που προσδίδουν εγγενή αξία στα προϊόντα αυτά. Επώνυμη και αναγνωρίσιμη προέλευση, μονιμότητα και αντοχή στον χρόνο.

Πηγη Insider.gr