fbpx
Το Pinterest Ανακοινώνει νέα εταιρικά προφίλ που εστιάζουν στην κατηγορία  “shop the look”

Η Pinterest ανακοίνωσε τις διαφημίσεις “Shop the Look” oι οποιες αποτελούν  βελτιωμένα επαγγελματικά προφίλ με την καρτέλα βίντεο και καταλόγους και διαφημίσεις παγκόσμιων αγορών.

Το Pinterest ήταν πάντα ένας χώρος για να ανακαλύψετε και να εμπνευστείτε – “ένας τόπος όπου οι άνθρωποι αναζητούν, περιηγούνται, ψωνίζουν και ανακαλύπτουν νέες αγαπημένες μάρκες.” Με τα χρόνια, η Pinterest εισάγει διάφορα χαρακτηριστικά και εργαλεία που διευκολύνουν τις μάρκες να φθάνουν στους αγοραστές και βοηθήστε τους αγοραστές να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Τώρα, για να συνεχίσει αυτή την τάση, η Pinterest αναγγέλλει πολλά νέα χαρακτηριστικά για τις επιχειρήσεις που βοηθούν να κλείσει ο βρόχος μεταξύ όνειρα και έμπνευση και λήψης αποφάσεων και αγοράς.

Η πρώτη λειτουργία – Αγοράστε τις διαφημίσεις Look – είναι εμπνευσμένη από το Organic Shop The Pins. Προσφέρει έναν εύκολο τρόπο για τους λιανοπωλητές να διαθέτουν πολλά προϊόντα σε μία μόνο διαφήμιση. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε νέα μορφή συλλογής για κινητές συσκευές και επιτρέπουν στους Pinners να ανακαλύψουν μέχρι και 25 προϊόντα με βάση την εικόνα Pin.

Το Pinterest εισάγει τις διαφημίσεις Shop the Look που επιτρέπουν στους Pinners να ανακαλύψουν μέχρι και 25 προϊόντα με βάση την εικόνα Pin.

Η αγορά των διαφημίσεων “Look” θα κυκλοφορήσει στις Η.Π.Α. μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ η λειτουργία Organic Shop for the shopping θα είναι διαθέσιμη μόνο για να “επιλέξετε συνεργάτες σε διεθνείς αγορές” – το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Βραζιλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιαπωνία.

Το Pinterest παρουσιάζει επίσης νέα και βελτιωμένα επιχειρηματικά προφίλ με την καρτέλα βίντεο και κατάστημα. Το “πιο δυναμικό” Επιχειρηματικό προφίλ φέρνει τα Pins και τα προϊόντα στο προσκήνιο με μια αποκλειστική καρτέλα Shop που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους Pinners να ψωνίζουν απευθείας από το προφίλ και να επισκέπτονται έναν επιχειρηματικό ιστότοπο.

Τώρα, οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να προσαρμόσουν τα προφίλ τους με βίντεο ή εικόνες και να συνδεθούν με πελάτες με μια νέα λειτουργία ανταλλαγής μηνυμάτων.

Η Pinterest επεκτείνει τους καταλόγους για να “επιλέξει εταίρους” στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία και την Ιταλία.

Τέλος, οι κατάλογοι – το χαρακτηριστικό που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν καταστήματα πωλήσεων – θα επεκταθούν τώρα σε “επιλογή εταίρων” στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία και την Ιταλία. Οι διαφημίσεις αγορών έρχονται επίσης στις ίδιες χώρες, “έτσι οι έμποροι λιανικής πώλησης μπορούν να δημιουργούν αυτόματα διαφημίσεις Pinterest από έναν υπάρχοντα κατάλογο προϊόντων σε κλίμακα.”

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.