Connect with us

Social Media

Πλέον θα μπορείτε να αντιδράτε σε μηνύματα του WhatsApp με emojis

Published

on

Έρχονται και οι κοινότητες στην εφαρμογή

Η Meta ανακοίνωσε πριν μερικές ώρες τα σχέδιά της για να εισάγει ένα νέο χαρακτηριστικό στο WhatsApp, το οποίο δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα ομαδοποίησης σε διάφορες ομάδες ανθρώπων. Συγκεκριμένα, πρόκειται για την “Communities” κατηγορία, που ουσιαστικά είναι μια συλλογή από διάφορα groups με συγκεκριμένη θεματολογία.

Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν μια Κοινότητα (Community) προσθέτοντας ομάδες με παρόμοιο θέμα. Οι διαχειριστές της κοινότητας μπορούν στη συνέχεια να διαχειρίζονται τις ομάδες εντός και να στέλνουν μηνύματα σε όλες τις ομάδες ταυτόχρονα. Με αυτόν τον τρόπο οι μεμονωμένες συνομιλίες που σχετίζονται με το εκάστοτε group μπορούν να συνεχιστούν, ενώ ταυτόχρονα θα λαμβάνουν ανακοινώσεις που επηρεάζουν όλες τις ομάδες ταυτόχρονα. Οι κοινότητες θα υποστηρίζουν κανονικά την κρυπτογράφηση του WhatsApp.

Ωστόσο, το WhatsApp λέει ότι δε θα προσθέσει τη δυνατότητα για αναζήτηση ή ανακάλυψης νέων κοινοτήτων “όπως κάνουν άλλες εφαρμογές”. Μάλιστα, δε θα υπάρχει καν η υποστήριξη για να κάνετε προώθηση ένα μήνυμα από ένα group σε μία προσπάθεια να μειωθεί η παραπληροφόρηση ενός των κοινοτήτων.

Το WhatsApp θα κάνει ban μεμονωμένα μέλη ή τους διαχειριστές των Communities και θα διαλύσει μια κοινότητα εάν αντιληφθεί παράνομες και βίαιες δραστηριότητες εντός μιας κοινότητας. Επιπροσθέτως, θα βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν μεμονωμένες ομάδες, ανεξάρτητα από το αν ανήκουν σε μια κοινότητα ή όχι.

Τα μέλη των απλών groups θα μπορούν πλέον να αντιδρούν σε κάποιο μήνυμα με emojis. Τέλος, η κοινή χρήση αρχείων αναβαθμίζεται για να υποστηρίζει αρχεία μεγέθους έως 2 GB, ενώ η φωνητική κλήση με ένα πάτημα υποστηρίζει πλέον έως και 32 μέλη.

Όλα τα παραπάνω θα κυκλοφορήσουν σε λίγες ημέρες σε πολλούς χρήστες, με την επίσημη κυκλοφορία του update να μην έχει αποκαλυφθεί ακόμα.

Πηγή: Unboxholics.com

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Το LinkedIn θέλει να προσθέσει παιχνίδια στην πλατφόρμα του

Published

on

Το LinkedIn, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Microsoft έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Έχει γίνει γνωστή κυρίως ως πλατφόρμα για άτομα που θέλουν να δικτυωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις για επαγγελματικούς σκοπούς και για προσλήψεις. Τώρα, όμως, η εταιρεία θέλει να μπει σε έναν εντελώς νέο χώρο και να προσθέσει επιλογές gaming για τους χρήστες.

Σύμφωνα με το TechCrunch, το LinkedIn εργάζεται σε μια νέα εμπειρία παιχνιδιών. Οι τρεις πρώτες προσθήκες θα είναι τα παιχνίδια «Queens», «Inference» και «Crossclimb».

«Παίζουμε με την προσθήκη παιχνιδιών που βασίζονται σε παζλ στην εμπειρία του LinkedIn για να ξεκλειδώσουμε λίγο τη διασκέδαση, να εμβαθύνουμε τις σχέσεις και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε την ευκαιρία για συνομιλίες», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στην ιστοσελίδα. Ωστόσο, αρνήθηκε να πει εάν η Microsoft, στην οποία ανήκουν μεγαθήρια του gaming όπως Xbox, Activision Blizzard και ZeniMax, θα συμμετάσχει στο project gaming.

Με τα χρόνια, το LinkedIn δοκίμασε μια σειρά από διαφορετικές νέες δυνατότητες για να ενισχύσει τον τρόπο και το πόσο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του, με τη στρατηγική να περιγράφεται καλύτερα ως εξής: «πώς μπορούμε να πάρουμε τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτήν τη στιγμή και να τα κάνουν σχετικά με το κοινό του LinkedIn και να επικεντρωθούν στον κόσμο της εργασίας;».

Αυτά κυμαίνονται από προσπάθειες για διαδικτυακή εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη, έως μια επιχείρηση δημοσίευσης και ειδήσεων, φέρνοντας περισσότερα εργαλεία βίντεο για δημιουργούς.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending