fbpx
Πόσους πελάτες χάνουμε αν δεν είμαστε στα social media;

​Η ιστοσελίδα της επιχείρησης μας δεν είναι πλέον η μοναδική πηγή όπου οι χρήστες στο διαδίκτυο αναζητούν πληροφορίες για εμάς, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας.

Οι περισσότεροι θα στραφούν και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στα Google Reviews, με σκοπό να συνομιλήσουν και να αλληλοεπιδράσουν μαζί μας.

Όπως λέω λοιπόν πάντα, δεν έχει σημασία να αναρωτιόμαστε μόνο πόσους πελάτες μας φέρνουν τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και πόσους πελάτες πιθανόν χάνουμε όταν δεν είμαστε εκεί!

Είναι πλέον ζωτικής σημασίας να δώσουμε προσοχή στην αυξανόμενη χρήση των κοινωνικών μέσων. Ακόμα και αν δεν μπορούμε ακόμα να το αντιληφθούμε, μέσω του διαδικτύου έχουμε παρουσία και δύναμη, περισσότερο από ποτέ.

Και για να το διαπιστώσουμε αυτό μπορούμε να κάνουμε το εξής πείραμα:

Βήμα 1

Πηγαίνουμε στην αρχική σελίδα μιας μηχανής αναζήτησης και πληκτρολογούμε το όνομα της επιχείρησής μας.

Θα δούμε πως το πρώτο αποτέλεσμα που εμφανίζεται είναι η ιστοσελίδα μας, έτσι όπως και θα έπρεπε να συμβαίνει.

Βήμα 2

Ψάχνουμε τα επόμενα αποτελέσματα! Όοοοολα σχεδόν τα επόμενα αποτελέσματα είναι αναφορές του ονόματος της εταιρείας μας στα social media, κάτι που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της χρήσης τους και την ουσιαστική βοήθειά τους.

Με λίγα λόγια, πρέπει να είμαστε ψηφιακά παρόντες εκεί όπου υπάρχει δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τους χρήστες και όπου μπορούμε να ξεκινήσουμε συζητήσεις μαζί τους.

Ας προσπαθήσουμε να μπούμε στην θέση τους και να σκεφτούμε πώς αγοράζουμε εμείς τα προϊόντα που χρειαζόμαστε. Θα προτιμούσαμε να παραγγείλουμε κάτι από μία ιστοσελίδα, στην οποία δεν υπάρχουν σχόλια από άλλους χρήστες και δεν υπάρχει δυνατότητα να κάνουμε κάποια ερώτηση που να απαντηθεί άμεσα για το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλουμε να αγοράσουμε; Ή μήπως η ιδέα ότι μπορούμε να διαβάζουμε κριτικές, εντυπώσεις και likes για το προϊόν που μας αρέσει, κάνει την αγορά του πιο εύκολη;

Και ο ανταγωνισμός; Tι είναι αυτό που εκτοξεύει τις πωλήσεις των ανταγωνιστών μας; Τι είναι αυτό που προσελκύει τους καταναλωτές στον άλλον και όχι εμάς; Αφού έχουμε συγκριτικά πλεονεκτήματα, γιατί δεν ανεβαίνουν οι πωλήσεις μας;

Οι πωλήσεις είναι συνάρτηση πολλών διαφορετικών πραγμάτων. Και τα Social Media, όχι μόνο είναι ένα από αυτά, αλλά αντικειμενικά είναι και κάτι το οποίο μπορούμε να τεστάρουμε εύκολα και να το εξελίξουμε σταδιακά, με απτά αποτελέσματα.

Πηγή: epixeiro.gr