Μια μάρκα gin, μια τηλεόραση και μια νέα ταινία: ο Ryan Reynolds διαφημίζει όλο αυτό το σύνολο με μια διαφήμιση, μέσα σε μια διαφήμιση, μέσα σε μια διαφήμιση. Το βρίσκεις περίπλοκο;
Ο Ryan Reynold δεν είναι απλώς ένας σπουδαίος ηθοποιός, είναι ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας και ένας καλός διαφημιστής. Θυμάστε την email καμπάνια OOO για την Aviation Gin; Λοιπόν, είναι και πάλι πίσω, αυτή τη φορά, δημιουργώντας μια κατάσταση meta.
Στη νέα του διαφήμιση, ο Reynolds τοποθετεί μια τηλεόραση Samsung ως την καλύτερη τηλεόραση για να παρακολουθήσει κανείς την επερχόμενη ταινία του Netflix ‘6 Underground’. Αυτό βγάζει απόλυτο νόημα αφού, παρουσιάζει μια πραγματική περίπτωση συνεργασίας ενός έξυπνου εμπορικού σήματος.
Υπάρχει όμως μια παγίδα. Ο Reynolds αγόρασε επίσης μια «mid-roll ad» για τη δική του μάρκα Aviation Gin. Το αποτέλεσμα? Μια διαφήμιση, μέσα σε μια διαφήμιση, μέσα σε μια διαφήμιση. Και είναι απολύτως έξυπνο, συνδυάζοντας τρία προϊόντα σε ένα spot, λιγότερο από ένα λεπτό!
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.