fbpx
Το Snapchat επεκτείνει τα όρια διαστάσεων διαφημίσεων, ανακοινώνοντας νέες μορφές διαφήμισης

Η Snapchat με τις επιχειρηματικές διαδικασίες της βαδίζει στο σωστό δρόμο και δημιουργεί μια πιο βιώσιμη και κερδοφόρα επιχείρηση.

Ένα μεγάλο κομμάτι από αυτό τώρα έγκειται στη μεγιστοποίηση της προσοχής του κοινού, και δείχνει ότι  το Snapchat μπορεί να είναι μια βιώσιμη πλατφόρμα για την οδήγηση της δράσης των καταναλωτών. Και σε αυτό το μέτωπο, η Snapchat ανακοίνωσε αυτήν την εβδομάδα μια σειρά από νέες ενημερώσεις διαφημίσεων και περιεχομένου που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιούν την προσοχή του κοινού και παρέχουν προηγμένες επιλογές για τους εμπόρους.

Σύμφωνα με το AdAge, η Snapchat προσπαθεί τώρα να επιτρέψει διαφημίσεις μήκους έως τριών λεπτών σε επιλεγμένες μορφές, από το όριο των 10 δευτερολέπτων που αποτελεί το βασικό όριο στην πλατφόρμα.

Snapchat Αd Extension

Σύμφωνα με τον David Roter, Αντιπρόεδρο της Snapchat  και υπεύθυνο για εταιρικές σχέσεις με παγκόσμιους οργανισμούς:

“Το Snapchat πρωτοστάτησε στο κατακόρυφο βίντεο και ήμασταν ένας από τους πρώτους δημιουργούς περιεχομένου υψηλής ποιότητας για κινητά. Επεκτείνουμε τώρα τη μέγιστη διάρκεια των διαφημίσεων Snap”.

Σύμφωνα με report του 2019:

“Η υπόθεση για ένα Πρόγραμμα Υποστήριξης Εργαζομένων”

Συζητήσαμε με περισσότερους από 400 έμπορους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο εκμεταλλεύονται τα προγράμματα υποστήριξης των εργαζομένων για την εξουσία της επιχείρησής τους. Ανακαλύψαμε πώς αυτά τα προγράμματα μπορούν να προσφέρουν ευκαιρίες ανάπτυξης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο εμπορίας.

Downloads:

Οι παρατέταμένες διαφημίσεις του Snap θα έχουν την δυνατότητα παράβλεψης, αλλά θα επιτρέπουν την ανάπτυξη ανταλλαγής μηνυμάτων επωνυμίας για όσους έχουν τη δυνατότητα να εμπλέκουν με το κοινό του Snap για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Μέχρι στιγμής, οι διαφημιζόμενοι μπορούσαν να χρησιμοποιούν μόνο τα μεγαλύτερα μηνύματα βίντεο, προτρέποντας τους θεατές Snap να «σπρώξουν προς τα επάνω» για να δουν περισσότερα, έτσι ώστε οι διαφημίσεις να είναι πλέον δυνατές, αν και δεν φιλοξενούνται απευθείας στην πλατφόρμα Snap και όχι μπροστά, παραβιάζοντας τη συμπεριφορά του θεατή.

Οι διαφημίσεις θα επισυνάπτονται στην επεκτατική επιλογή του Snap για τον Snap Original προγραμματισμό, σύντομη σειρά τηλεοπτικών σποτ “που φιλοξενείται μέσα στην εφαρμογή, τα οποία έχουν κερδίσει έδαφος και ενισχύουν την ελκυστικότητα με τους νεότερους καταναλωτές.

Με βάση αυτό, η Snap ανακοίνωσε επίσης μια νέα σειρά Snap Original παρουσιάσεων, συμπεριλαμβανομένης σειράς ντοκιμαντέρ για την άνοδο και την πτώση του hip-hop αστέρι Tekashi 6ix9ine, και ένα πρόγραμμα που ακολουθεί τον τρανσέξουαλ influencer ομορφιάς Nikita Dragun αναζητώντας αγάπη. Αυτά έρχονται εκτός από την επιστροφή πολλών υφιστάμενων, δημοφιλών Snap Originals, συμπεριλαμβανομένης της εποχής 4 του «The Dead Girls Detective Agency».

Όπως το Facebook Watch, το Snap ελπίζει να ενισχύσει την έκκληση του κοινού, δημιουργώντας το δικό του κόμβο μέσων ενημέρωσης και προσδωκόντας να έχει καλύτερες επιδόσεις σε αυτό το μέτωπο που μέχρι στιγμής το Facebook είχε.

Λαμβάνοντας υπόψη τη δημοτικότητα αυτών των εκπομπών – μερικές δεκάδες εκατομμύρια θεατών – έχει νόημα το Snap να προσθέτει μεγαλύτερες επιλογές διαφήμισης βίντεο, ευθυγραμμίζοντας τις ευρύτερες τάσεις της βιομηχανίας γύρω από αυτό.

Σύμφωνα με το AdAge, το Snap προσθέτει επίσης μια νέα, διαδραστική επιλογή για τις διαφημίσεις βίντεο που δεν μπορούν να διαγραφούν για έξι δευτερόλεπτα, με μια επιλογή “σύρετε προς τα επάνω” για καλύτερη ώθηση της απόκρισης του θεατη.Αυτό φαίνεται πως θα βοηθήσει τους διαφημιζόμενους του Snap να κατανοήσουν καλύτερα την απόδοση των διαφημίσεων και να επιστρέψουν στις διαφημιστικές δαπάνες.

Συνολικά, πρόκειται για κάποιες καλές, έξυπνες προσθήκες από το Snap, οι οποίες υπογραμμίζουν για άλλη μια φορά τις εξελισσόμενες επιχειρηματικές προσφορές της πλατφόρμας, οι οποίες θεωρούν ότι σταθεροποιούν την εταιρεία και δημιουργούν τη μελλοντική της ανάπτυξη.

Leave a Reply

Your email address will not be published.