fbpx
Spotify και FC Barcelona υπέγραψαν στρατηγική συμφωνία

Συνδέονται άρρηκτα για την επόμενη τετραετία

Το Spotify και η ομάδα ποδοσφαίρου FC Barcelona ανακοίνωσαν την “πρώτη του είδους της” συμφωνία για να “συνδέσουν τη μουσική και το ποδόσφαιρο“. Ο ισπανικός σύλλογος παραχωρεί τα δικαιώματα του ονόματος του σταδίου του στο Spotify, το οποίον πλέον θα ονομαστεί Spotify Camp Nou, ενώ και οι φανέλες των παικτών στην αντρική και γυναικεία ομάδα θα φέρουν το logo της εταιρίας για τις επόμενες τέσσερις σεζόν, ξεκινώντας από την 2022-2023.

Η συμφωνία είναι ύψους $310 εκατομμυρίων και μένει να επικυρωθεί μέσω ψηφοφορίας από τα μέλη του συλλόγου στις 3 Απριλίου. Δεν αναμένεται να υπάρξουν προβλήματα μιας και η FC Barcelona βρίσκεται σε δεινή θέση οικονομικά.

Μάλιστα η συμφωνία θα μπορούσε να αποφέρει περισσότερα χρήματα στα ταμεία του συλλόγου αν η FC Barcelona είχε μεγαλύτερο ποσοστό εγγεγραμμένων φιλάθλων, φιλάθλων δηλαδή που έχουν δώσει στην ομάδα πρόσβαση στα ονόματά τους, τα emails και άλλες προσωπικές πληροφορίες. Μόλις το 1% των 350 εκατομμυρίων ακολούθων είναι εγγεγραμμένοι.

Το Spotify θα χρησιμοποιήσει την πρόσβαση στην FC Barcelona για να δώσει μία παγκόσμια σκηνή σε παίκτες και καλλιτέχνες στο Spotify Camp Nou.

Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τις οθόνες του γηπέδου θα παρουσιάσουμε καλλιτέχνες σχετικούς με το παγκόσμιο κοινό της Barca σε τοπικού επιπέδου τηλεοπτικές μεταδόσεις. Οι θεατές στην Ευρώπη θα βλέπουν ένα μήνυμα για έναν καλλιτέχνη, οι θεατές στην Ινδία θα βλέπουν ένα διαφορετικό και πιο σχετικό με τη χώρα τους μήνυμα. – Alex Norstrom, επικεφαλής του fremium τμήματος του Spotify

Πηγή: Unboxholics.com

Leave a Reply