Connect with us

Social Media

Τα σχόλια στο YouTube γίνονται νέο εργαλείο για απατεώνες.

Published

on

Τα κρυπτονομίσματα διανύουν μια ταραχώδη περίοδο. Οι crypto απατεώνες έχουν στραφεί σε νέους τρόπους για να παγιδεύουν τα θύματά τους. Οι ειδικοί της Kaspersky έχουν εντοπίσει ένα τέτοιο ασυνήθιστο σύστημα, όπου οι επιτιθέμενοι προωθούν πλαστές υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων στο YouTube.

Προσπαθούν να προσεγγίσουν όσους ενδιαφέρονται για φθηνά κρυπτονομίσματα αφήνοντας σχόλια σε δημοφιλή βίντεο – αλλά, φυσικά, ενδιαφερόμενοι δεν θα λάβουν ποτέ το νόμισμα.

Οι απατεώνες επιλέγουν επίκαιρα βίντεο στο YouTube και αφήνουν σχόλια που προωθούν ένα ψεύτικο «κενό» στην αγορά κρυπτονομισμάτων. Για να κάνουν το μήνυμά τους πιο ορατό, παραποιούν στατιστικά στοιχεία στα σχόλια και τοποθετούν απαντήσεις «bot» για να ενισχύσουν το αρχικό σχόλιο.

Τα σχόλια ενθαρρύνουν τους θεατές να επισκεφτούν το κανάλι του συντάκτη στο YouTube και να παρακολουθήσουν ένα βίντεο που παρέχει οδηγίες για το πώς να επωφεληθούν από ένα υποτιθέμενο bug συναλλαγματικής ισοτιμίας. Οι χρήστες μπορεί να μην παρατηρήσουν ότι αυτό το βίντεο είναι το μόνο που έχει δημοσιευτεί στο κανάλι.

Μόλις ένας χρήστης φτάσει στην ιστοσελίδα της οποίας υπάρχει link στην περιγραφή, το θύμα βλέπει μια δυνατότητα ανταλλαγής bitcoin – αλλά αν το χρησιμοποιήσει, δεν θα δει ποτέ ξανά αυτά τα χρήματα, καθώς η υπηρεσία είναι ψεύτικη.

«Το κρυπτονόμισμα αντιμετωπίζει δύσκολες στιγμές λόγω της συνεχούς πτώσης των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Όσοι θέλουν να αγοράσουν νόμισμα στην καλύτερη τιμή γίνονται συχνά στόχος απατεώνων. Η πρόσφατη έρευνά μας δείχνει ότι σήμερα οι επιτιθέμενοι καταφεύγουν σε νέους και πιο συνηθισμένους τρόπους για να προσεγγίσουν τα θύματά τους – ακόμη και λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις τους στο YouTube. Συνιστούμε στους χρήστες να ελέγχουν προσεκτικά τους πόρους κρυπτογράφησης στους οποίους απευθύνονται και να μην βασίζονται σε τυχαία σχόλια στο YouTube», σχολιάζει ο Mikhail Sytnik, ειδικός σε θέματα ασφάλειας της Kaspersky.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending