Social Media

Τα σχόλια στο YouTube γίνονται νέο εργαλείο για απατεώνες.

Published

on

Τα κρυπτονομίσματα διανύουν μια ταραχώδη περίοδο. Οι crypto απατεώνες έχουν στραφεί σε νέους τρόπους για να παγιδεύουν τα θύματά τους. Οι ειδικοί της Kaspersky έχουν εντοπίσει ένα τέτοιο ασυνήθιστο σύστημα, όπου οι επιτιθέμενοι προωθούν πλαστές υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων στο YouTube.

Προσπαθούν να προσεγγίσουν όσους ενδιαφέρονται για φθηνά κρυπτονομίσματα αφήνοντας σχόλια σε δημοφιλή βίντεο – αλλά, φυσικά, ενδιαφερόμενοι δεν θα λάβουν ποτέ το νόμισμα.

Οι απατεώνες επιλέγουν επίκαιρα βίντεο στο YouTube και αφήνουν σχόλια που προωθούν ένα ψεύτικο «κενό» στην αγορά κρυπτονομισμάτων. Για να κάνουν το μήνυμά τους πιο ορατό, παραποιούν στατιστικά στοιχεία στα σχόλια και τοποθετούν απαντήσεις «bot» για να ενισχύσουν το αρχικό σχόλιο.

Τα σχόλια ενθαρρύνουν τους θεατές να επισκεφτούν το κανάλι του συντάκτη στο YouTube και να παρακολουθήσουν ένα βίντεο που παρέχει οδηγίες για το πώς να επωφεληθούν από ένα υποτιθέμενο bug συναλλαγματικής ισοτιμίας. Οι χρήστες μπορεί να μην παρατηρήσουν ότι αυτό το βίντεο είναι το μόνο που έχει δημοσιευτεί στο κανάλι.

Μόλις ένας χρήστης φτάσει στην ιστοσελίδα της οποίας υπάρχει link στην περιγραφή, το θύμα βλέπει μια δυνατότητα ανταλλαγής bitcoin – αλλά αν το χρησιμοποιήσει, δεν θα δει ποτέ ξανά αυτά τα χρήματα, καθώς η υπηρεσία είναι ψεύτικη.

«Το κρυπτονόμισμα αντιμετωπίζει δύσκολες στιγμές λόγω της συνεχούς πτώσης των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Όσοι θέλουν να αγοράσουν νόμισμα στην καλύτερη τιμή γίνονται συχνά στόχος απατεώνων. Η πρόσφατη έρευνά μας δείχνει ότι σήμερα οι επιτιθέμενοι καταφεύγουν σε νέους και πιο συνηθισμένους τρόπους για να προσεγγίσουν τα θύματά τους – ακόμη και λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις τους στο YouTube. Συνιστούμε στους χρήστες να ελέγχουν προσεκτικά τους πόρους κρυπτογράφησης στους οποίους απευθύνονται και να μην βασίζονται σε τυχαία σχόλια στο YouTube», σχολιάζει ο Mikhail Sytnik, ειδικός σε θέματα ασφάλειας της Kaspersky.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version