fbpx
TECH TALK: Ένα ξεκίνημα που θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια θέση στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μέρος τέχνης και μέρος της επιστήμης. Ανεξάρτητα από το πόσο εκλεπτυσμένο είναι το προϊόν ή το πόσο ελκυστικό είναι το περιεχόμενο, εάν η σελίδα σας δεν εμφανίζεται μεταξύ των κορυφαίων αποτελεσμάτων αναζήτησης, δεν καταφέρνει να προσελκύει κόσμο. Για να αυξήσετε την πελατία σας, βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά είναι καλές, οι οπίσθιοι σύνδεσμοι είναι στη σωστή θέση και οι ετικέτες χρησιμοποιούνται σωστά και, επιπλέον, παρακολουθούν τα πάντα. Για να διευκολυνθεί η διαδικασία, μια τοπική εκκίνηση ξεκίνησε σε αυτήν την επιχείρηση.

Το BrandOverflow.com είναι ένα site που προσφέρει εργαλεία για τη βελτίωση του παιχνιδιού βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Είναι αρκετά χρήσιμο στη χρήση. Από τον έλεγχο της κατάταξης της σελίδας του ιστότοπού σας με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά έως την παρακολούθηση όλων των σημείων όπου ο τομέας σας έχει συνδέσει ξανά. Ίσως θέλετε να κατανοήσετε καλύτερα τις λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε, να μάθετε περισσότερα σχετικά με έναν τομέα (βάσει αρχής, ροής παραπομπής κ.λπ.) ή απλώς να κάνετε μια απλή αναζήτηση σελίδας αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης, υπάρχουν και λύσεις για αυτό. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγγραφείτε, να δημιουργήσετε ένα νέο έργο, να προσθέσετε τον τομέα του ιστότοπου μαζί με λέξεις-κλειδιά και να ξεκινήσετε. Τα αποτελέσματα θα δείξουν την κατάταξη της σελίδας για κάθε λέξη-κλειδί, τον συνολικό όγκο αναζήτησης και πόσα από τα αποτελέσματα βρίσκονται στις τρεις, πέντε, δέκα κ.λπ..

Aυτό το site είναι του Ahmed Qureshi, ενός αρχιτέκτονα λογισμικού και ενός συμβούλου ανάπτυξης hacking. «Ήθελα να κάνω κάτι που συγχώνευσε αυτές τις δύο δεξιότητες – προϊόν και μάρκετινγκ – και άρχισα να γράφω τον κώδικα τον Ιούλιο του 2019», λέει ο ιδρυτής. Μέχρι τον Σεπτέμβριο, η έκδοση beta ήταν έτοιμη.«Είναι δύσκολο να βάλεις έναν αριθμό σε αυτό, αλλά βλέπεις ότι το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς SEO είναι στην πραγματικότητα εξωτερική ανάθεση σε εταιρείες και άτομα σε χώρες όπως το Πακιστάν και την Ινδία, ακόμη και αν οι περισσότερες επενδύσεις πραγματοποιούνται από παίκτες στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο κ.λπ. προφανώς είναι μια αρκετά μεγάλη αγορά για τη λύση », λέει επίσης ο Ahmed.