fbpx
To γερασμένο Facebook κάνει botox…

Το Facebook σαν πλατφόρμα έχει χάσει την προσωπικότητα του καθώς έχει εισάγει μέσα του οτιδήποτε έχει τάση στην αγορά όπως marketplace, groups, rooms, jobs, games κ.α για να πάρει το αντίστοιχο μερίδιο της πίτας.

Σας αποτέλεσμα έχει γίνει μια κουραστική πλατφόρμα με τεράστια και δυσνόητη πληροφορία ακόμα και για έμπειρους χρήστες. Στην προσπάθεια του να προστατεύσει τους χρήστες του ξεχώρισε τελείως το δυνατό του χαρτί , “την επικοινωνία των χρηστών” του σε νέα μια πλατφόρμα το messenger , άλλαξε λογότυπο και χρωματισμούς και εδώ και καιρό πειραματίζεται σε νέο UI/UX

Επιτέλους τώρα η 15τής γερασμένη πλατφόρμα του Facebook που ελάχιστα έχει αλλάξει τα τελευταία 10 χρόνια
από τον Σεπτέμβριο αλλάζει πρόσωπο και εξαναγκάζει τους χρήστες τους να χρησιμοποιούν το νέο UI σε browser σταθερού ή κινητού που θυμίζει αυτό του Facebook Application.

Νέο Facebook User Interface

H Τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για το UI είναι η React έτσι οι ενημερώσεις είναι άμεσες (real time) αφού πλέον η πλατφόρμα χαρακτηρίζεται ολοκληρωτικά WEB 2.0

Η ομάδα του WE ARE MEDIA διαπίστωσε πολλά bugs 🐞 κατά την χρήση του νέου layout τα οποία έχει αναφέρει στην εταιρία NEKYA που είναι Facebook Marketing Partner Ελλάδος τα οποία έχουν δρομολογηθεί προς επίλυση.