Το νέο
χαρακτηριστικό, το οποίο αρχικά υποβλήθηκε σε δοκιμή προκειμένου να βελτιωθεί η
διαδραστικότητα, θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν και να μοιραστούν
βίντεο μικρής διάρκειας απευθείας στο News Feed και στα Facebook Groups.
Το Facebook ξεκίνησε να δοκιμάζει αυτή τη νέα λειτουργία νωρίτερα αυτό το έτος στην
Ινδία, το Μεξικό και τον Καναδά και τώρα πια επεκτείνεται στις ΗΠΑ τόσο για iOS όσο και για Android συσκευές. Το Facebook εξετάζει, επίσης, τη δυνατότητα κοινής χρήσης του Instagram Reels στο ίδιο το Facebook ως προτεινόμενο περιεχόμενο. Οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργήσουν Reels στο Facebook πατώντας το κουμπί “Create” στο τμήμα των Reels στο News Feed ή απλά πατώντας “Reels” στο επάνω μέρος του News Feed. Το χαρακτηριστικό αυτό θα επιτρέπει στους
χρήστες να δημιουργήσουν μικρά βίντεο απευθείας στη πλατφόρμα προσθέτοντας σχεδόν
όλα τα ίδια χαρακτηριστικά που προσφέρονται και στα Reels του Instagram. Αυτό περιλαμβάνει τη προσθήκη μουσικής ή άλλου
ήχου, τη προσθήκη εφέ αλλά και την επεξεργασία της ταχύτητας ενός συγκεκριμένου
τμήματος του ήχου ή του βίντεο.
Οι χρήστες των Reels θα μπορούν να μοιράζονται δημόσια τα βίντεο τους ή να επιλέγουν μόνο τους φίλους
τους ή ένα συγκεκριμένο κοινό ή ακόμα και να αποκλείουν κάποιους από τη προβολή.
Ο Mark Zuckerberg δήλωσε πρόσφατα πως τα Reels είναι ο μεγαλύτερος συντελεστής που
ευθύνεται για την ανάπτυξη του engagement στο Instagram, δεδομένης της δημοτικότητας των βίντεο
μικρής διάρκειας.
