fbpx
Το Facebook παρουσιάζει τη νέα του newsletter πλατφόρμα Bulletin

Η δημοσιογραφία από την πλευρά των πολιτών δεν αποτελεί κάτι νέο, αλλά η άνοδος των social media έχει δώσει έδαφος στον χώρο για να αναπτυχθεί. Πλέον, οι δυο πλατφόρμες ενώνουν τις δυνάμεις τους μέσω του Bulletin, το εργαλείο δημοσίευσης και συνδρομής του Facebook για ανεξάρτητους δημιουργούς στις ΗΠΑ.

Για να δοκιμάσει το νέο σύστημα, το Facebook συνεργάστηκε με μερικούς γνωστούς επαγγελματίες όπως τον συγγραφέα Malcolm Gladwell, την αθλητικογράφο Erin Andrews (όπου απεικονίζεται παραπάνω), τον συγγραφέα Mitch Albom και τον παρουσιαστή προγραμμάτων τηλεόρασης Tan France. “Μέσω του Bulletin, θέλουμε να κάνουμε το Facebook έναν καλύτερο χώρο για αυτούς τους δημιουργούς και να ενώσουμε τα ήδη υπάρχοντα εργαλεία μας με κάτι που θα μπορεί να υποστηρίζει πιο άμεσα την καλή συγγραφή και το ηχητικό περιεχόμενο —από podcasts έως Live Audio Rooms— όλα σε ένα σημείο” αναφέρεται σε blog post της εταιρείας.

Η νέα υπηρεσία, που εντοπίστηκε πρώτα τον Ιανουάριο, έρχεται ύστερα από την απόκτηση της πλατφόρμας newsletter Revue από το Twitter, αλλά και μιας εξόδου από γνωστούς δημοσιογράφους από γνωστούς εκδοτικούς οίκους σε συνδρομές Substack.

Το Bulletin παρέχει σε κάθε χρήστη ένα δικό του website με εξατομικευμένο brand name, logo, και χρωματική παλέτα, μαζί με multimedia embeds και άλλες επιλογές styling. Αναμένεται πως οι συγγραφείς θα προσπαθήσουν να προσελκύσουν το κοινό τους με προσφορές βασισμένες σε συνδρομές, όπως με αποκλειστικό περιεχόμενο, δυνατότητες σχολιασμού και πρόσβαση σε ιδιωτικά Facebook groups και Live Audio Rooms. Οι συγγραφείς του Bulletin κερδίζουν όλο το ποσό της συνδρομής (μέσω του Facebook Pay) καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας, ενώ μπορούν να λάβουν τη λίστα των συμμετεχόντων και το περιεχόμενό τους εάν φύγουν από την πλατφόρμα. Το Facebook, προς το παρόν, προσφέρει μια πολυετή συμφωνία για να δώσει στους χρήστες χρόνο να χτίσουν σχέσεις με τους αναγνώστες τους.

“Θέλουμε να συνδέσουμε το κοινό με μια σειρά από νέες και διαφορετικές φωνές και να τους δώσουμε τη δυνατότητα να εμβαθύνουν στα θέματα που τους αφορούν περισσότερο”, αναφέρεται στο blog. Αυτό σημαίνει επιπλέον επιλογές σχεδιασμού, προώθηση της δουλειάς εκτός του Facebook και συνεργασία με άλλους δημιουργούς, αλλά και νομικές συμβουλές, υποστήριξη στον σχεδιασμό και υποστήριξη με οικονομικές υπηρεσίες. “Σεβόμαστε το έργο των συγγραφέων και θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι με το ότι, όποιος συνεργάζεται με εμάς, θα διαθέτει πλήρη συντακτική ελευθερία”, δήλωσε η εταιρεία.

Ο Campbell Brown, αντιπρόεδρος του τομέα global news partnerships του Facebook υποσχέθηκε περισσότερες δημοσιεύσεις από τοπικούς συγγραφείς, μέσω μιας πρόσφατης χορηγίας $5 εκατομμυρίων για δημοσιογράφους, ώστε να δημιουργηθεί μια σχέση με το κοινό, να βγάλουν κέρδος από τις συνδρομές και να έχουν επαφή με ειδικούς. Ως αντάλλαγμα, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να δημοσιεύουν συχνά ενδιαφέρουσες ιστορίες βασισμένες στην τοπική κοινότητα, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Bulletin.

Πηγή: gr.pcmag.com/