Social Media

Το Instagram δοκιμάζει νέες προτάσεις Memories για να επαναφέρει τη διάδραση των χρηστών.

Published

on

Το Instagram δοκιμάζει έναν νέο τρόπο για να προτρέπει τους χρήστες να ξαναμοιράζονται τις παλιές τους αναρτήσεις, με την προτροπή “Memory” Story να εμφανίζεται τώρα στις ροές ορισμένων χρηστών.

Μόλις πατήσετε την ιστορία “Memory”, θα σας εμφανιστούν στη συνέχεια προηγούμενες ιστορίες που μοιραστήκατε γύρω από αυτή την ημερομηνία.
Έτσι δίνει στους χρήστες μια πιο άμεση ώθηση για να ξαναμοιραστούν τις προηγούμενες ιστορίες τους, κάτι που είναι παρόμοιο με τις προτροπές του Facebook “On this day”, και θα μπορούσε να ενθαρρύνει μεγαλύτερη εμπλοκή των χρηστών μέσα στην εφαρμογή.

Ταυτόχρονα, θα μπορούσε επίσης να είναι ένα σημάδι ότι η εμπλοκή IG βρίσκεται σε σημαντική πτώση. Το 2015 το Facebook αντιμετώπιζε μια κρίση, με τη συνολική κοινή χρήση περιεχομένου να μειώνεται και τις προσωπικές αναρτήσεις – όπως οι σκέψεις και οι φωτογραφίες των ανθρώπων – να μειώνονται κατά 21% σε ετήσια βάση. Η απάντηση του Facebook σε αυτό ήταν να διοχετεύσει περισσότερα “On this day” και προτροπές αναμνήσεων στις ροές των χρηστών, προκειμένου να προκαλέσει νοσταλγική εμπλοκή και αλληλεπίδραση γύρω από τις προηγούμενες ενημερώσεις σας.

Μέχρι το 2017, περισσότεροι από 60 εκατομμύρια χρήστες του Facebook επισκέπτονταν καθημερινά την προσωπική τους σελίδα “On This Day” και 155 εκατομμύρια είχαν επιλέξει να λαμβάνουν ειδικές ειδοποιήσεις για τη λειτουργία αυτή. Οι πρόσθετες ωθήσεις προκάλεσαν μεγαλύτερη εμπλοκή – αλλά ταυτόχρονα, άρχισαν επίσης, αναμφισβήτητα, να μετατοπίζουν την εστίαση του Facebook προς ένα διαφορετικό είδος διαμοιρασμού περιεχομένου, λιγότερο ευθυγραμμισμένο με τις τελευταίες τάσεις και ενημερώσεις και περισσότερο εστιασμένο στους φίλους και την οικογένεια.

Φαίνεται ότι το Instagram θα μπορούσε τώρα να επιδιώξει το ίδιο. Ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri, έχει ήδη αναγνωρίσει ότι η προσωπική κοινή χρήση έχει μεταφερθεί από την κύρια ροή του IG στις Ιστορίες και τα DMs.

Σύμφωνα με το Socialmediatoday, το Instagram εξακολουθεί να βλέπει αύξηση της εμπλοκής των Reels, οπότε δεν είναι σαν να χάνει συνολικά. Ωστόσο, παρόλο που οι χρήστες καταναλώνουν περισσότερα βίντεο στις εφαρμογές του, λιγότεροι άνθρωποι, σύμφωνα με πληροφορίες, δημοσιεύουν προσωπικές ενημερώσεις, τόσο στο Facebook όσο και στο IG, ενώ η χρήση των Instagram Stories είναι επίσης μειωμένη κατά 10% σε σχέση με τα προηγούμενα επίπεδα.

Ίσως, λοιπόν, αυτό να αποτελεί μέρος μιας νέας ώθησης για την επαναπροσέγγιση του διαμοιρασμού των χρηστών, δίνοντας κίνητρο στους ανθρώπους να δημοσιεύουν οι ίδιοι, αντί απλώς να λαμβάνουν περισσότερα συνιστώμενα βίντεο στην εφαρμογή.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Exit mobile version