Connect with us

Social Media

Το Instagram προσθέτει περισσότερα όρια στη στόχευση εφήβων μέσω διαφημίσεων

Published

on

Το Instagram πραγματοποιεί επιπλέον αλλαγές στη διαφημιστική εμπειρία για τους εφήβους, στο πλαίσιο μιας συνεχιζόμενης προσπάθειας της εταιρείας που ανήκει στη Meta να σταματήσει να βλάπτει τους νέους.

Η πλατφόρμα ανέφερε σε μια ανάρτηση ότι θα περιορίσει περαιτέρω τις επιλογές που έχουν οι διαφημιστές για να προσεγγίζουν τους εφήβους μέσω των διαφημίσεων που τους εμφανίζονται και θα πραγματοποιεί περισσότερους “ελέγχους ειδικά για εφήβους”. Η εμπλοκή των νέων, όπως ποιον ακολουθούν και ποιες δημοσιεύσεις τους αρέσουν, δεν θα επηρεάζει τους τύπους των διαφημίσεων που βλέπουν. Τον Φεβρουάριο, το Instagram θα καταργήσει το φύλο ως επιλογή προσέγγισης των εφήβων για τους διαφημιζόμενους .

Οι διαφημιστές θα μπορούν να χρησιμοποιούν μόνο την ηλικία και την τοποθεσία για να προσεγγίσουν τους εφήβους, κάτι που, όπως υποστηρίζει το Instagram, βοηθά την πλατφόρμα να διασφαλίσει ότι οι έφηβοι βλέπουν διαφημίσεις που προορίζονται για την ηλικία τους και προϊόντα-υπηρεσίες κοντά στην τοποθεσία που ζουν”. Τον Μάρτιο, οι έφηβοι θα έχουν επίσης περισσότερους τρόπους να διαχειρίζονται τις διαφημίσεις που βλέπουν, πηγαίνοντας στις Προτιμήσεις διαφημίσεων και επιλέγοντας “See Less” ή “No Preference”.

Αυτό έρχεται ένα χρόνο μετά το Facebook Files της Wall Street Journal, στο οποίο διέρρευσαν έγγραφα της έρευνας του ίδιου του Facebook, όπου διαπιστώθηκε ότι “το Instagram είναι επιβλαβές για ένα σημαντικό ποσοστό εφήβων, ιδίως κοριτσιών”.

Υπάρχει, στην πραγματικότητα, μια συνεχιζόμενη επιδημία για τους νέους: Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, μετά από μια σταθερή περίοδο από το 2000 έως το 2007, το ποσοστό αυτοκτονιών μεταξύ ατόμων ηλικίας 10 έως 24 ετών αυξήθηκε κατά 56% από το 2007 έως το 2017. Τώρα, η αυτοκτονία είναι η δεύτερη κύρια αιτία θανάτου στην ηλικιακή αυτή ομάδα, μετά τα ατυχήματα.

Αν και δεν είναι ο μόνος πιθανός παράγοντας, ορισμένοι ειδικοί αποδίδουν μέρος της αύξησης των αυτοκτονιών μεταξύ των νέων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Instagram ξεκίνησε το 2010 και, σύμφωνα με το Pew Research Center, σχεδόν διπλάσιοι έφηβοι δήλωσαν ότι χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο “σχεδόν συνεχώς” το 2018 σε σχέση με το 2014.

Οι γενικοί εισαγγελείς 10 πολιτειών ερευνούν τις επιπτώσεις του Instagram στους εφήβους, και αυτό είναι μόνο στις ΗΠΑ – η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ήδη επιβάλει πρόστιμο πολλών εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για τον υποτιθέμενο κακό χειρισμό των ρυθμίσεων απορρήτου για τους νέους.

Όλο αυτό το διάστημα, το Instagram αγωνίζεται να ανταγωνιστεί άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούν περισσότερο οι νέοι, όπως το Snapchat ή το TikTok.

Social Media

WhatsApp: Νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης

Published

on

Οι χρήστες WhatsApp από Android θα αποκτήσουν μια νέα γραμμή πλοήγησης στο κάτω μέρος της οθόνης, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά στο επάνω μέρος που είχε τέσσερις καρτέλες για Κοινότητες, Συζητήσεις, Κατάσταση και Κλήσεις.

Ο νέος σχεδιασμός της κάτω γραμμής θα πρέπει να επιτρέπει την πιο απλή πλοήγηση μέσω της εφαρμογής, καθιστώντας την πιο γρήγορη πρόσβαση σε νέα μηνύματα και άλλες λειτουργίες. Φέρεται να διευκολύνει τον αντίχειρα και να είναι πιο εύκολη στη χρήση, ενώ διατηρεί τις τέσσερις ενότητες. Ωστόσο, η σειρά τους έχει αλλάξει και η Κατάσταση ονομάζεται πλέον “Ενημερώσεις”. Επιπλέον, και οι τέσσερις ενότητες έχουν πλέον εικονίδια. Παλαιότερα, μόνο η καρτέλα Κοινότητες είχε εικονίδιο. Η παλιά σειρά, επίσης, ήταν πράσινη, ενώ η καινούργια λευκή.

Το WhatsApp είπε ότι «μετακίνησε ορισμένα πράγματα για να διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε». Μπορείτε ακόμα να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων ενοτήτων σύροντας προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στην οθόνη, αλλά εάν θέλετε να ανοίξετε μια μη γειτονική καρτέλα, δεν χρειάζεται να τεντώσετε τον αντίχειρά σας στο επάνω μέρος της οθόνης. Η γραμμή πλοήγησης είναι πλέον πιο κοντά στον αντίχειρα, επιτρέποντάς σας να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτελών κάνοντας κλικ στα εικονίδια τους.

Η εφαρμογή κυκλοφορεί τη νέα της εμφάνιση στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν την έχετε λάβει ακόμα, ενημερώστε την εφαρμογή WhatsApp στη συσκευή σας Android στην πιο πρόσφατη έκδοση από το Google Play Store.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

WhatsApp: Θα μπορείτε να στέλνετε αυτόματα πολυμέσα HD

Published

on

Το WhatsApp παρουσίασε μια λειτουργία τον Αύγουστο που σας επιτρέπει να στέλνετε φωτογραφίες σε υψηλότερη ποιότητα, στην πλήρη ανάλυση της εικόνας. Οι χρήστες έπρεπε να επιλέξουν την καλή ανάλυση χειροκίνητα και μεμονωμένα για κάθε εικόνα, κάτι που δυσκόλευε τη διαδικασία.

Μια εξερεύνηση της έκδοσης beta του WhatsApp για Android 2.24.7.17 αποκάλυψε ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο θα μπορούσαν να αποσταλούν αυτόματα σε HD με μια νέα εναλλαγή Ποιότητας μεταφόρτωσης πολυμέσων στο μενού Αποθήκευση και δεδομένα.

Όταν επιλέγετε την “Τυπική ποιότητα”, ο παραλήπτης θα μεταφέρει τα μέσα σε ένα συμπιεσμένο αρχείο για ταχύτερη παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα χαμηλότερη. Η ποιότητα HD λέγεται ότι καταλαμβάνει έξι φορές περισσότερο χώρο αρχείων και προφανώς θα είναι πιο αργή στην αποστολή.

Η εναλλαγή στην οθόνη κοινής χρήσης πολυμέσων παραμένει, επιτρέποντάς σας να στέλνετε ορισμένα αρχεία σε διαφορετική ρύθμιση ποιότητας όταν χρειάζεται.

Η δυνατότητα έχει κυκλοφορήσει σε επιλεγμένο αριθμό δοκιμαστών beta και μόλις ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα θα είναι διαθέσιμη στη σταθερή έκδοση.

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Social Media

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Published

on

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Η Meta, τώρα, αποφάσισε να εισάγει τεχνητή νοημοσύνη στις συστάσεις βίντεο του Facebook. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, είπε ότι ο νέος αλγόριθμος προτάσεων βίντεο, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη, είναι ήδη σε λειτουργία στα Reels.

Το σχέδιο είναι να κυκλοφορήσει αυτός ο μηχανισμός συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις ενότητες του Facebook με βίντεο, καλύπτοντας από την κύρια ροή του Facebook έως τις Ομάδες. Αυτό είναι μέρος ενός ευρύτερου «τεχνολογικού οδικού χάρτη» που πρόκειται να ξεδιπλωθεί έως το 2026, όπως αποκάλυψε ο Alison κατά τη διάρκεια ενός τεχνολογικού συνεδρίου στο Morgan Stanley στο Σαν Φρανσίσκο.

Αυτή η κίνηση της Meta είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το TikTok, την κινεζική εφαρμογή με τα βίντεο που έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό συστάσεων που φαίνεται να γνωρίζει τι θέλουν να δουν οι χρήστες. Η εκτόξευση της δημοτικότητάς του στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έκανε τη Meta να το πάρει στα σοβαρά.

Όταν η Meta δοκίμασε το νέο μηχανισμό συστάσεων με τεχνητή νοημοσύνη με το Reels, ο χρόνος παρακολούθησης αυξήθηκε κατά περίπου 8 έως 10%, σύμφωνα με τον Alison.

Ακόμα, ο επικεφαλής του Facebook τόνισε ότι τα αποτελέσματα τους έδειξαν ότι αυτή η νέα αρχιτεκτονική μοντέλου μαθαίνει από τα δεδομένα πολύ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά και ότι η εταιρεία βρίσκεται στον «σωστό δρόμο».

Πηγή: www.techblog.gr

Continue Reading

Trending